Creatieve versterking Dept

Creatieve versterking Dept
  • Bureaus
  • 18 nov 2022 @ 11:17
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Dept heeft recentelijk nieuwe klanten verwelkomd zoals Bitvavo, Triumph, Johnny Walker en smart. Om kwaliteit te behouden en tegelijkertijd verdere groei te realiseren, is naar eigen zeggen het managementteam van de creatieve tak binnen het bureau versterkt.

Op z/w foto boven: v.l.n.r. Jord Wessels, Stephanie Legué, Heleen Hidskes, René Verbong (boven), Thomas van Slooten (onder).

Stephanie Legué (operations director), Thomas van Slooten (client services director) en Heleen Hidskes (head of strategy) zijn recent toegetreden tot het MT. Het drietal werkt al jaren bij Dept en neemt nu samen met René Verbong (executive creative director) en Jord Wessels (managing director brand & advertising) de dagelijkse leiding van het creatieve team op zich. Om de internationale creatieve groei door te zetten, maakt de voormalige head of strategy, Rens Verweij, de stap naar een Europese rol. Hij wordt vp of creative strategy in Europa.

Door de opschaling worden volgens Dept ‘zowel de lokale als de internationale klanten goed bediend in de wensen en eisen die het beste bij hun specifieke markt passen, bijvoorbeeld door het creëren van cultureel relevante content.’

Jord Wessels: ‘We kunnen ons nu nog meer focussen op de combinatie van technologie en creativiteit. Zo komen alle disciplines samen en hebben we voor zowel bestaande als nieuwe klanten een aanbod om te accelereren in een steeds snellere digitale wereld.’

Omtrent talent heeft Dept ook veel ambitie voor de toekomst. Stephanie Legué: ‘Op de creatieve vloer lopen ondertussen meer dan honderd talenten rond. Die groei behaalden we door ieders kwaliteiten te bundelen. Die krachten willen we nog meer naar boven halen, al vanaf de start van iemands carrière. Met ons nieuw gelanceerde creatieve opleidingstraject hopen we daar extra aan bij te dragen.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken