Holland Casino bouwt verder aan thema 'Leef spannend': alles op rood

Holland Casino bouwt verder aan thema 'Leef spannend': alles op rood
  • Bureaus
  • 14 nov 2022 @ 12:17
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingCommercials

In een tijd waarin realisme de boventoon voert, kiest Holland Casino er naar eigen zeggen voor om de fantasie te prikkelen en meer ruimte over te laten aan de verbeelding.

De commercial laat zien dat een bezoek aan een van de vestigingen inmiddels veel meer is dan een gezellig avondje uit. Holland Casino staat voor een beleving en is de enige speelgelegenheid waarin je je écht kunt laten onderdompelen in een compleet andere wereld.

Bijvoorbeeld die James Bond-wereld waar we allemaal wel eens van willen proeven, waarin we even het gevoel hebben dat we zelf een ook een beetje de ster zijn. Al is het maar voor een zaterdagavond. Daarom zegt deze campagne: leef spannend, stap eens uit je comfortzone en ervaar eens wat anders in de 'altijd betrouwbare en verantwoorde omgeving' van Holland Casino.

De hele campagne staat in dienst van dit gevoel. De cast, de muziek, de styling, zelfs de rode De Tomaso-bolide uit 1971, alles is volgens bureau Indie een ode aan beleving en aan een spannend leven. 'En met de nieuwe vestiging in Venlo als decor krijgt het geheel een bijna on-Nederlandse allure. Voeg hier de kwaliteit en toegankelijkheid van Holland Casino aan toe en je hebt een merkverhaal dat zich opnieuw weet te bewijzen.'
Bekijk de nieuwe film in het venster hieronder.
(PvWK)

credits
opdrachtgever: Holland Casino: Tom van Kuyk, Carlijne van der Tuijn
advertising Agency: Indie Amsterdam
production company: Czar Amsterdam
director: Jonathan Herman
D.O.P.: Simon Chaudoir
styling: Indiana Roma Voss
offline editor: Martin Heijgelaar / Pim van der Pas @ MRTN 
post-production: The Compound & Marco Kruk (Studio Nori)
grading: De Grot

sound design: Sauvage Sound



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken