Open Now geeft vervolg aan succesvolle ONVZ-campagne

Open Now geeft vervolg aan succesvolle ONVZ-campagne
  • Bureaus
  • 11 nov 2022 @ 14:11
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CampagnesMarketing

De campagne van vorig jaar, waar ONVZ werd gepositioneerd als Eersteklas Zorgverzekering, krijgt dit jaar een logisch vervolg met het thema ‘Gun jezelf ONVZ’. De excellente service en persoonlijke aandacht die ONVZ haar klanten biedt, wordt verder verdiept.

De campagne richt de spotlight op zelfverzekerde klanten die willen dat hun zorg goed geregeld is. 'Uit campagne-evaluatie/onderzoek onder bestaande en potentiële klanten bleek dat in het huidige zorglandschap de behoefte aan keuzevrijheid en de mogelijkheid tot eigen regie toeneemt. Precies zaken waar ONVZ van huis uit erg goed in is en nu concreet worden gemaakt in de campagne', aldus Liselotte Vink, gedragswetenschapper bij Open Now.

Nicolet Annema, senior campagnemarketeer van ONVZ: 'Er is steeds meer druk op de gezondheidszorg. Mensen vragen zich af of ze in de toekomst wel altijd de zorg kunnen krijgen die ze nodig hebben. Dat maakt een kwaliteit gedreven zorgverzekeraar met excellente service en persoonlijke aandacht erg relevant. Eersteklas is iets dat de doelgroep "zichzelf gunt", net als een zorgverzekering die niet uit is op de laagste prijs, maar op de beste dienstverlening.'
Bekijk de nieuwste film in het venster hieronder.
(PvWK)

CREDITS
bureau: Open Now
fotografie/productiemaatschappij: Jurre Rompa & Paul Roest (regie) voor rubenpaulruben
audio: Public Audio
mediabureau: Merkle
verantwoordelijk bij ONVZ: Nicolet Annema, Wendy van Wijk en Age-Pieter Kamermans



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken