Aangepaste prijscampagne Plus ontwikkeld door the Others

Aangepaste prijscampagne Plus ontwikkeld door the Others
  • Bureaus
  • 4 jan 2023 @ 07:41
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Supermarktketen Plus heeft de aangepaste prijscampagne ‘Goed eten is betaalbaar eten’ gelanceerd. Met de huidige stijgende prijzen waar ook supermarkten niet omheen kunnen, zegt Plus er alles aan om de prijzen laag te houden met behoud van kwaliteit.

Zo worden er acties aangekondigd met de vaste Laagblijvers, extra korting op seizoensgroenten en volgen er elke week aanbiedingen. De ontwikkeling en productie van dit verhaal is dit keer door The Others gerealiseerd, met creatie en in-house productie, doorvertaald naar een 40 seconden Tv-Commercial, 60 seconden online video, radio, online vids en tag-ons.

Credits:
Plus Retail: Marloes Bras-van der Werf, Liesbeth Pels, Okke Wiarda, Peter van Mourik
The Others creatie: Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Lion Versloot. Celeste Slijters,
The Others productie: Ellen Hilhorst, Lonneke Grotenhuis, Nicolette Steenks, Nanny Kempkes
Director of Photography: Hugo Goudswaard, Daan van Vloten
Licht: Sacha Glastra van Loon, Koert van Heijngingen
Set Styling: Lizzy Jane Plug, Lieske de Jong, Marsha Hartgring
Visagie: Carlijn van Vliet, Cecile Holle
Plus lokatie: Jeroen Wilmink, PLUS Putten



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken