Mepal wil naamsbekendheid in Duitsland vergroten
- Bureaus
- 6 jan 2023 @ 11:32
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 6 jan 2023 @ 11:32
- Michiel van Zaane
Het Nederlandse merk Mepal, dat (kunststof) consumentenproducten op het gebied van eten en drinken maakt, wil haar naamsbekendheid in Duitsland vergroten en heeft Woedend! Creative Agency gevraagd een online campagne te ontwikkelen.
De campagne, die gemaakt is voor Instagram, Facebook, YouTube en Pinterest, is gericht op moeders en jonge vrouwen met een actieve levensstijl. Het Nederlandse design is volgens Mepal een onderscheidende factor ten opzichte van de ‘conservatieve’ Duitse marktleiders in eet- en drink producten van duurzaam kunststof. In de verschillende uitingen spelen de Mepal waterfles, lunchbox en lunchpot dan ook een belangrijke bijrol. De campagne probeert een goed gevoel op te wekken met als centrale vraag ‘Wie ist dein Heute? / Hoe is jouw vandaag?’. De vraag verwijst naar de momenten gedurende de dag waarop je Mepal-producten zou kunnen gebruiken.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing