Campagne nieuwe e-bike Cortina

Campagne nieuwe e-bike Cortina
  • Bureaus
  • 17 mrt 2023 @ 11:03
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De campagne laat jonge helden zien die hun eigen ding doen wanneer ze met hun e-bike te vroeg aankomen. De campagne is ter introductie van de Cortina E-lett en gemaakt met Lemon Scented Tea.

Fashionably Early gaat, net als zijn tegenhanger, fashionably late, om een attitude. Erik Terpstra, Marketing Manager Cortina - Kruitbosch: ‘Arrive Fashionably Early is de knipoog naar de snelheid en zekerheid van de nieuwe Cortina E-Lett. Je weet zeker dat je aankomt. Op tijd. Zo houd je tijd over, om je eigen ding te blijven doen. Die aanstekelijke houding staat centraal. Voor de jonge fietser in de stad is deze e-bike de perfecte sidekick. Dit sluit weer mooi aan bij onze merkgedachte Follow Your Flow. We staan als Cortina bekend om onze kwalitatieve en betrouwbare fietsen. We gaan dit jaar met Lemon Scented Tea laten zien dat we van design tot dealernetwerk dé e-bike specialist zijn van Nederland en de rest van Europa.’

De campagne Fashionably Early is aldus Lemon 'in alle fases van de consumer journey doorgevoerd en te zien op de socials, digital advertising en in fietswinkels.'

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken