CoolBest klieft fruit doormidden in ijskoude wereld

CoolBest klieft fruit doormidden in ijskoude wereld
  • Bureaus
  • 13 mrt 2023 @ 15:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CampagnesReclame

CoolBest dook in de reclamehistorie van het eigen merk en vond verschillende verhalen over de zoektocht naar het beste fruit. 'Daar hebben we één epische reis vol ijskoude karakters en extremen van gemaakt.'

Een verhaal dat begint bij de sinaasappelboer in Brazilië en dat na een barre antarctische tocht eindigt bij de koelkast thuis. Dit verhaal beantwoordt voor eens en voor altijd de vraag waarom CoolBest eigenlijk CoolBest heet. Omdat CoolBest er echt alles doet om het beste fruitsap ijskoud thuis bij jou te krijgen. Zodat de smaak het best behouden blijft. Alleen die kou hebben we een beetje overdreven.

Bekijk het resultaat in het venster hieronder.

Credits
verantwoordelijk bij CoolBest: Lynn Bazelmans, Margreet Houthoff en Bas Boswinkel
bureau: DDB Amsterdam
filmproductie: HazazaH
regie: Rob Lücker
producer: Jeroen van den Idsert
post productie: The Compound
muziek: Remus Ockels
sound design: Public Audio

 



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken