Karwei introduceert Cas en Wieke in nieuwe merkcampagne

Karwei introduceert Cas en Wieke in nieuwe merkcampagne
  • Bureaus
  • 6 mrt 2023 @ 08:20
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesMarketing

In de nieuwe merkcampagne ‘Maak het mooier’ van Karwei, ontwikkeld door TBWA\Neboko, spelen zoon Cas en moeder Wieke de vrolijke hoofdrollen.

Lisa-Marie Klap, Brand & PR manager Karwei: ‘Cas en Wieke laten zien dat je met Karwei je huis van gewoon naar prachtig kunt transformeren. Met de Maak het mooier-campagne nodigen we iedereen uit om te ontdekken wat Karwei voor jou kan betekenen.’

Cas is kind aan huis in Karwei

In de eerste commercial maken we kennis met Cas en krijgt de tuin een upgrade. Terwijl zijn moeder Wieke een lamp uitzoekt, maakt Cas een praatje met andere klanten. Als kind aan huis bij Karwei kent Cas alle medewerkers. Thuis is het een kwestie van even boren, zagen, een schuttinkje plaatsen en de tuin is weer mooi. Rik Ledder, CEO TBWA\Neboko: ‘Wieke is een echte mooimaker en Cas pakt hier graag de credits voor. Deze dynamiek zorgt voor veel humor en speelsheid in de commercials. De verhaallijnen en personages zijn zo sterk dat ze nog jaren mee kunnen in de campagne.’
De eerste TVC is geproduceerd door Holy Fools en is vanaf 6 maart te zien. De campagne wordt verder uitgerold op radio, online en OOH.



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken