Longlist SAN Next Merkenbouwer 2022 bekend; 15 genomineerden

Longlist SAN Next Merkenbouwer 2022 bekend; 15 genomineerden
  • Bureaus
  • 16 mrt 2023 @ 09:11
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MarketingAwards

De SAN Next Merkenbouwer Accent is een initiatief van de Stichting Adverteerdersjury Nederland en wordt ondersteund door mediapartner MarketingTribune. Het doel van deze aanmoedigingsprijs is om het vele marketingtalent dat er in Nederland is op het podium te zetten, te inspireren en te stimuleren.

Ook dit jaar strijden talentvolle jonge marketeers om de titel SAN Next Merkenbouwer 2022. De genomineerden zijn (op alfabetische volgorde):

  1. Alexandra Knoef van De Vegetarische Slager
  2. Amber Reinink van Iglo Nederland
  3. Annabel Hoogendoorn van Sunt
  4. Jordi Hillenga van Scapino Retail
  5. Lena Knoerzer van Fairtrade Original
  6. Manouk Gunter van Nederlandse Loterij | Staatsloterij
  7. Marieke Lazeroms van Plus Retail
  8. Maud Olieslagers van Stelz
  9. Michelle van Dijk van Karwei
  10. Nadieh Cissen van Beter Bed
  11. Nizar Ben Messaoud van Unilever
  12. Robert Polet van Heineken Nederland
  13. Ruben Scholten van McDonald's Nederland
  14. Sophie Swagemakers van Iglo Nederland
  15. Tessa Stolwijk van Fairtrade Original

Alle genomineerden bereiden een whitepaper voor op basis waarvan de SAN Next Merkenbouwer-jury onder leiding van voorzitter René Repko de shortlist samenstelt. De 5 kandidaten die op de shortlist terecht komen zullen zich op maandag 8 mei 2023 presenteren aan de jury waarna na beraadslaging de winnaar wordt vastgesteld. Deze wordt bekend gemaakt tijdens de SAN Accent-uitreiking op 25 mei 2023.

Jury SAN Next Merkenbouwer 2022

De jury bestaat uit:

  • Anouk van Huissteden, Senior Brand Manager Coca-Cola & Fanta
  • Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience Kruidvat
  • Caroline van Turennout Directeur Marketing & e-commerce Zeeman
  • Joost de Kanter, Manager Marketing Communicatie Skoda
  • Sjaak Hoogkamer, hoofdredacteur MarketingTribune

    en de Next VIA Legend die in maart bekend wordt gemaakt.
Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken