NIBC kiest Vengean voor alle kanalen
- Bureaus
- 8 mrt 2023 @ 08:09
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 mrt 2023 @ 08:09
- Michiel van Zaane
De Nederlandse bank NIBC heeft creative branding agency Vengean gekozen voor haar cross-channel branding, communicatie en visual identity.
Het bureau moet, in nauwe samenwerking met NIBC, het merk helpen verdere groei en toekomstaandeel te verwerven in binnen- en buitenland, voor zowel NIBC Corporate als NIBC Direct. In lijn met NIBC’s nieuwe strategie en purpose ‘enabling ambitions by financing assets’, ontwikkelde het bureau een nieuwe portfoliostrategie, positionering, brand story, logo en visuele identiteit, die NIBC in haar totaliteit verenigt onder één sterk beeldmerk. Ondertussen werken NIBC en Vengean samen aan verdere on- en offline communicatie en content voor de diverse B2B en B2C kanalen waarin NIBC actief is.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing