Campagne Dr. Oetker: echt verdiende taart

Campagne Dr. Oetker: echt verdiende taart
  • Bureaus
  • 1 mei 2023 @ 16:20
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Voor Dr. Oetker Nederland ontwikkelde Being There een nieuwe campagne met een warm pleidooi om moeite te doen voor anderen.

Want de aandacht die je met iets zelfgemaakts geeft, wint het altijd van iets dat –  in dit geval - kant en klaar uit de supermarkt of bij de bakker vandaan komt.

Het jongetje in de campagne moet nog één klassieke zwemlesopdracht voltooien voor hij zijn zwemdiploma officieel krijgt: door het beruchte gat onderwater zwemmen. Herkenbaar toch? Je kan ze er als ouder langs de kant wel doorheen schreeuwen. En als het dan eindelijk lukt dan verdient iemand daar iets speciaals voor: een heerlijke zelfgemaakte taart.

Credits

Klant: Dr. Oetker Nederland

Head of Marketing: Joost van den Berg

Brand Manager: Inge van Dijk

 Strategie & Concept: Being There

Prod. mij: DPPLR

Regisseur: Nils Vleugels

Edit: MRTN – Pim van der Pas

Muziek: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company

Prod. Mij .food: Scrambled



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken