Defensie legt focus op impactvol werk in nieuwe wervingscampagne
- Bureaus
- 9 mei 2023 @ 13:30
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ArbeidsmarktMarketing
- 9 mei 2023 @ 13:30
- Nanny Kuilboer
De nieuwste wervingscampagne ‘Generatie D wil iets betekenen’ van Defensie draait om impact. In de online video worden vragen gesteld over het verschil maken en welk effect dit heeft.
De campagne, gemaakt door employer brandingbureau Steam, valt binnen het Generatie D campagnethema en werd afgetrapt op 5 mei 2023 met een optreden van spoken word-artiest Elten Kiene in Den Haag, Rotterdam en Almere.
Nieuwe campagne Defensie door Steam: ‘Echt het verschil maken’
Majoor Martin Tennekes, campagnemanager bij Defensie: ‘De campagne draait om impact en hoe kunnen we dat beter laten zien dan met een impactvolle en emotionele spoken word-performance op de dag dat we in Nederland onze vrijheid vieren. Vrijheid is niet vanzelfsprekend en door bij Defensie te werken, in wat voor functie dan ook, draag je bij aan de vrijheid van ons land. We zijn erg trots dat deze campagne laat zien dat je met een baan bij de krijgsmacht écht het verschil maakt.’
‘Generatie D bestaat uit mensen zoals jij en ik’
David van Hoorn, senior art director bij Steam: ‘Generatie D bestaat uit mensen zoals jij en ik, en dus ook jij kunt betekenisvol werk doen. Om dat te laten zien, stellen we in de video prikkelende vragen die je aan het denken zetten. Zoals wat het betekent om op te komen voor iemand die dat zelf niet kan, of wat het betekent om naar voren te stappen als het moet. We laten zien hoe het voelt om werk te doen dat er écht toe doet. Hoe je bij Defensie het verschil maakt en welk effect dat op je heeft.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing