Open Now ontwikkelt nieuwe campagne voor Smuldier

Open Now ontwikkelt nieuwe campagne voor Smuldier
  • Bureaus
  • 9 mei 2023 @ 14:05
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Bureau Open Now heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor het hondenvoer van Smuldier. In de campagne wordt Smuldier neergezet als ‘het allerlekkerste hondenvoer’.

Het hondenvoermerk heeft zijn assortiment uitgebreid met twee nieuwe Smulsnacks en Door de Brok. Centraal in deze campagne staat het genieten van de hond. Horen ze het geluid van een vrieslade of het keukenkastje waar Smuldier staat? Dan denken de honden aan de smaak van Smuldier en springen ze op van enthousiasme volgens de campagne! Deze Jump staat centraal in de campagne centraal. De vrolijke muziek is speciaal gecomponeerd door Brownie Dutch.

Credits:
Bureau: Open Now
Creative Director: Lukas Van de Ven
Producer: Sandra Burger
Productiemaatschappij: JVK/Jaap Vliegenthart
Editor: Kim Hinrichs
Music: Brownie Dutch
Sound Design: Public Audio
Grading/online: Captcha!
Verantwoordelijk bij Smuldier: Robin van de Bruinhorst & Marjon Pouw



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken