Walter van Maren nieuwe content director AutoWeek

2apr 201510:19
  • Media
  • 690 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Branded contentPersonaliaContentDigitaal

nieuws Walter van Maren (42) is bij Sanoma is gestart als content director van AutoWeek. In die functie gaat hij leiding geven aan het Automotive-cluster van Sanoma Media Netherlands.

Leer van Superdry, Starbucks en KLM op het gebied van social media

2apr 201510:00
  • Online
  • 604 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Social media

weblog Veel bedrijven maken dagelijks gebruik van social media en contentmarketing. Het merendeel van deze bedrijven gebruikt deze middelen om zo bedrijf en producten te promoten. Zo ook binnen de mode-industrie. Modemerken maken gebruik van social media om de relatie met de klant te versterken en de algehele autoriteit van het bedrijf te vergroten. Het is een uitdaging voor deze merken om de reputatie van het merk hoog te houden en tegelijkertijd interactief en benaderbaar naar de klant toe te zijn.

Omroep MAX boos over boete voor Heel Holland Bakt

2apr 201509:58
  • Media
  • 873 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MarketingPolitiekTelevisieMedia

nieuws Het Commissariaat voor de Media heeft Omroep MAX een boete van 162.000 euro opgelegd omdat Albert Heijn en Bol.com konden profiteren van de merchandising-rechten op het populaire tv-programma Heel Holland Bakt. De publieke omroep is boos over deze forse boete en heeft al laten weten ertegen in beroep te gaan.

Ronald Ockhuysen nieuwe hoofdredacteur Het Parool

2apr 201509:13
  • Media
  • 978 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlinePersonaliaJournalistiekPrint

nieuws Ronald Ockhuysen wordt de nieuwe hoofdredacteur van Het Parool. De journalist, die in 2008 overkwam van de Volkskrant, was sinds 2011 adjunct-hoofdredacteur van de krant. Ockhuysen verving al de vertrokken hoofdredacteur Barbara van Beukering, die digitale ontwikkelingen gaat leiden binnen moederbedrijf De Persgroep.

Gaap, #1april leidt weer tot veel commerciële inhakers

1apr 201517:14
  • Bureaus
  • 6670 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • Social mediaCampagnesActivatieCreatie

nieuws Origineel en grappig zijn is niet iedereen gegeven, maar dat belet adverteerders niet om ook dit jaar weer massaal in te haken op April Fool's Day. MarketingTribune is er een beetje klaar mee, maar voor de liefhebbers zetten we de commerciële gein en ongein even op een rij.

Storytelling meets Hollywood op event in DeLaMar theater

1apr 201516:06
  • Content
  • 4921 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingEvenement

nieuws Wat hebben Achmea, Amnesty, Gemeente Amsterdam, Prime Consulting, KPN, Oxfam Novib, SHV Trading en Vodafone gemeen? Zij snappen de kracht van Storytelling. Aldus Charisma Pical van Sanset Pictures, productiehuis in commercials film en evenementen. Sanset organiseert 26 mei aanstaande in het DeLaMar theater in Amsterdam het seminar ‘Story in Business’. Gastspreker is Robert McKee (73) uit Hollywood, volgens Sanset ’s werelds meest bekende scenario docent en de grondlegger van het huidige storytelling.

Marja Koster versterkt ContentKings

1apr 201515:23
  • Content
  • 5427 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Personalia

nieuws Marja Koster start 1 april als management consultant bij ContentKings, experts in online communicatie in Rotterdam. Koster was directeur van Relevance en vertrok onlangs na de fusie met Coloursgroep/ Lectric. Haar keuze voor ContentKings is mede ingegeven door een toenemende trend onder klanten om onafhankelijk en gespecialiseerd advies in te winnen voor complexe online vraagstukken.

Leuk voor Pasen: personaliseer je paasei

1apr 201515:08
  • Online
  • 2979 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ActiesInnovatieBranded content

nieuws Speciaal voor de Paasdagen kun je nu op een ei je foto laten drukken. Leuk voor aan het ontbijt tijdens de feestdagen en om familieleden mee te verrassen. De actie ‘Je foto op een ei’ is een initiatief van Abelli in samenwerking met bureau Brandfighters. Het idee is van Fabian Farmer. Albelli is de online website waarop consumenten hun fotoboeken kunnen samenstellen en laten drukken.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content