Björn Borg schiet met liefde

27feb 201517:41
  • Online
  • 2929 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • E-commerceOnline

nieuws Björn Borg heeft een online game gelanceerd in het teken van de liefde, als een soort counter tegen alle gewelddadige games die vandaag de dag op de markt zijn. Het is de eerste game met een geïntegreerde webshop en je kunt het spel wereldwijd gratis spelen. MarketingTribune sprak met Pernilla Johansson, global pr- & eventmanager bij Björn Borg.

David Vink (Veronica, SBS) in bestuur publiekstijdschriften

27feb 201517:23
  • Media
  • 2395 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaJournalistiekPrintPersonalia

nieuws David Vink treedt toe tot het bestuur van de Groep Publiekstijdschriften (GPT) van het Nederlands Uitgeversverbond. De ledenvergadering van de branchevereniging heeft ingestemd met de benoeming van de directeur van Veronica Uitgeverij en SBS Broadcasting.

Utopia, een succesvolle mislukking

27feb 201514:24
  • Media
  • 2773 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • TelevisieConceptMakersKijkcijfers

weblog Bij de lancering van Utopia gaven John de Mol en zender SBS6 aan dat wat hen betrof het succes van Utopia bepaald zou worden door het aantal mensen dat naar het programma zou gaan kijken. Sterker nog, als dat niet aan de verwachting zou voldoen zou het programma na drie maanden van televisie gehaald worden.

Slordig informatiebeleid troef in Cloud en op social media

27feb 201510:25
  • Content
  • 3597 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • OnderzoekDigitaalBranded contentOnline

nieuws Het zakelijk gebruik van samenwerkingsplatforms in de Cloud en het gebruik van digitale communicatiekanalen met chats, tweets en sms-jes, groeit snel. E-mail, klantbeheergegevens en webcontent worden inmiddels serieus genomen. Maar het ontbreekt aan echt integraal informatieveiligheidsbeleid dat ook de Cloud en sociale media omvat. Informatiebeheerder Iron Mountain waarschuwt voor de juridische consequenties en informatierisico´.

[Deel 1] Contentmarketing heeft paid nodig

27feb 201509:57
  • Content
  • 2935 x gelezen
  • Link
  • Aart Lensink
  • VerdienmodellenContent

weblog Media-exploitanten zoeken nieuwe inkomsten. En vinden die, onder meer, in branded partnerships. Vanuit het perspectief van het merk gaat het dan om het kopen van bereik voor de contentmarketingstrategie. Maar wat kost dat nou, de inzet van paid?

Scoor gericht met je merknaam

27feb 201508:30
  • B2b
  • 3675 x gelezen
  • Link
  • Sylvia Vroklage
  • SportmarketingEffectReclame

weblog Werken aan je merknaam loont. Dat ‘weten we’. Hoe belangrijk het echt is, weet je pas als je campagneactiviteiten onderzoekt. Dat levert waardevolle inzichten op. Ik geef u graag een kijkje in mijn eigen keuken. Waar tussen veel online activiteiten onder andere de voetbalsponsoring van grote waarde blijkt.

Zilveren Kruis start online community

26feb 201516:30
  • Zorg
  • 5705 x gelezen
  • Link
  • Redactie Zorgmarketing
  • InteractieCommunityZorgverzekering

nieuws Zilveren Kruis lanceert een nieuw platform: de Zilveren Kruis Community. Een online dorpsplein waar klanten, niet-klanten, patiënten en zorgexperts elkaar kunnen ontmoeten. Bezoekers kunnen vragen stellen of beantwoorden, onderling kennis en ideeën delen en hun mening geven over zorg en gezondheid.

Reebok voert campagne tegen (te) perfecte fitness-selfie

26feb 201513:49
  • Bureaus
  • 10642 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesTrendsSocial mediaMerken

nieuws Reebok wil in zijn nieuwe campagne sporters aanmoedigen om buiten hun comfortzone te treden. 'Be More Human', zo luidt de pay-off, die onder meer gestalte krijgt in de sfeervideo 'Freak Show, vol superfanatieke sporters die pijn, regen en modder trotseren. 'Be More Human' is ook een online platform. Via een speciale actie verzet Reebok zich tegen de perfecte fitness-selfie: deel je rauwe sportfoto via de hashtag #breakyourselfie.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content