SBS lanceert vernieuwd VOD-platform KIJK

30sep 201413:50
  • Media
  • 992 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentVideoTelevisieVerdienmodellen

nieuws SBS lanceert vandaag haar compleet vernieuwde Video On Demand-platform KIJK. Het platform heeft een nieuw design, is sterk verbeterd op het gebied van gebruiksvriendelijkheid en bestaat niet alleen meer als website, maar heeft vanaf nu ook apps voor mobiel en tablet. Bovendien is het content-portfolio verder uitgebreid.

NU.nl breidt regionaal uit naar Amsterdam en Utrecht

30sep 201412:54
  • Media
  • 1072 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineMediaJournalistiekMediastrategie

nieuws NU.nl is in mei gestart met het publiceren van regionaal nieuws uit Groningen. Inmiddels zijn daar de regio’s Amsterdam, Utrecht en Salland aan toegevoegd. Vanaf vandaag verschijnt dit nieuws in deze regio’s automatisch in de apps van de nieuwssite.

Kwantum lanceert LEVENDE campagne en koopt een huis

30sep 201412:52
  • Content
  • 622 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Storytelling

nieuws Homefashion Group BV, eigenaar van de Nederlandse en Belgische woonretail-formule Kwantum lanceert deze maand een nieuwe crosschannel-campagne. In deze campagne staat de nieuwe klant centraal. Deze klant selecteert en koopt bewust, aldus Kwantum. In de oriëntatie-fase wordt inspiratie namelijk vooral online gezocht en de nieuwe klant ziet de fysieke winkel meer en meer als een afhaalpunt van het gekozen artikel. In de nieuwe communicatiecampagne blijft Kwantum gewoon Kwantum, maar het unieke concept biedt een ‘levende catalogus’, die mensen raakt en laat beleven wat Kwantum voor hen kan betekenen.

Brand engagement met video-advertising

30sep 201412:40
  • Content
  • 732 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws Exponential Interactive, de leverancier van advertising intelligence en digitale media-oplossingen, heeft een reeks van video-engagement advertentieformats gelanceerd door middel van display, video en mobiel via de divisies FireFly Video, Adotube en Appsnack.

MSN vernieuwt contentplatform

30sep 201410:57
  • Media
  • 1566 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaJournalistiekOnlineContent

nieuws MSN heeft een complete metamorfose ondergaan. Na een bètafase van drie weken gaat het geheel vernieuwde platform op 1 oktober live in Nederland. Microsoft is hiervoor content-partnerships aangegaan met mediabedrijven als ANP, Telegraaf en NRC.

AML ontwikkelt merkplatform voor Robeco

29sep 201414:00
  • Bureaus
  • 8728 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • WebsiteBranded contentProducten en dienstenCampagnes

nieuws Robeco heeft het Londense creatieve bureau AML ingeschakeld om een nieuw merkplatform te bouwen. Het platform is ontwikkeld om consistentie te realiseren in Robeco’s wereldwijde advertising en is van start gegaan gelijktijdig met de launch van een mondiale merkcampagne.

Volkskrant lanceert donderdag nieuwe website

29sep 201413:10
  • Media
  • 7618 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • VerdienmodellenWebsiteOnlineMediaJournalistiek

nieuws De Volkskrant vernieuwt deze week zijn nieuwssite. In de nacht van woensdag op donderdag gaat de nieuwe site live. Al het nieuws is gratis, maar voor zogenaamde Plus-artikelen moet worden betaald. Gebruikers kopen dat toegang voor een dag, week of maand.

Content marketing showcase: 'Stripe up your life' van Stabilo

29sep 201412:27
  • Content
  • 5123 x gelezen
  • Link
  • Suzanne de Bakker
  • VideoBranded content

weblog Het is nog niet bewezen dat contentmarketing geld oplevert. De effectiviteit of ROI van contentmarketing staat dus niet vast. Dat concludeerde ik in een eerder blogartikel op Marketingfacts. Maar kun je dan helemaal niets zeggen over het al dan niet effectief zijn van al die inspanningen die je als bedrijf of merk doet op het gebied van content? Natuurlijk wel! Er zijn een aantal contentmarketingcases die hun nut al aangetoond hebben. De komende tijd zal ik ze hier bespreken en vandaag beschrijf ik 'Stripe up your life' van Stabilo


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content