Karin Husslage van Sprout naar RTL Z

3mrt 201513:01
  • Media
  • 178 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineJournalistiekPersonaliaMedia

nieuws Hoofdredacteur Karin Husslage van ondernemersblad Sprout stapt per april over naar financiële zender RTL Z, waar ze redactiecoördinator voor digitale activiteiten wordt. Zeven jaar werkte ze voor Sprout, sinds begin vorig jaar als hoofdredacteur.

Berenschot: bedrijven bang voor imagobeschadiging

3mrt 201512:14
  • Content
  • 342 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Big dataOnderzoekKlant

nieuws In 77 procent van de Nederlandse boardrooms staat imago bovenaan de agenda. Nederlandse bedrijven maken zich grote zorgen over hun reputatie en imago. Zij vrezen dat negatieve publiciteit een catastrofale impact op de sales in hun bedrijf of sector kan hebben. Dit blijkt uit het onderzoek Strategy Trends 2015 dat organisatieadviesbureau Berenschot onder 323 ondernemers, bestuurders en topmanagers hield.

L1, Omroep Brabant en Zeeland willen regionaal omroepbedrijf

3mrt 201510:44
  • Media
  • 989 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekMediaRadioTelevisiePolitiek

nieuws De regionale zenders Omroep Brabant, L1 en Omroep Zeeland gaan onderzoeken of ze samen een bestuurlijke organisatie kunnen oprichten. Een fusie is niet per se het doel, het gaat veeleer om samenwerking in één bedrijf met drie zelfstandige omroepen.

Landmacht en Veronica organiseren samen Operatie Victorie

3mrt 201510:42
  • Media
  • 1061 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaMaatschappijPartnershipRadio

nieuws De Landmacht en Radio Veronica komen samen in actie voor Operatie Victorie. In Nederland leven we dit jaar 70 jaar in vrijheid en daarom gaat Veronica met de Landmacht zeventig projecten aanpakken om dat te vieren. Gisteren kregen de dj's van Radio Veronica hun eerste militaire training voor deze actie en riepen zij iedereen op om projecten aan te melden.

Head Office NL versterkt digitale expertise

3mrt 201510:31
  • Content
  • 703 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • NieuwkomersContent

nieuws Head Office NL heeft haar digitale kennis verder uitgebreid door vier nieuwe digitale experts aan haar team toe te voegen: manager digital Maarten Bas Backer, online projectmanagers Myra van Bladel en Marcel Slok Soede en interaction designer Robin Landweer. De komst van deze specialisten past geheel in de strategie die Head Office NL vorig jaar heeft ingezet om een full service content marketing bureau te kunnen zijn.

Kofax neemt Aia Holding over

3mrt 201509:47
  • B2b
  • 1261 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • Producten en dienstenKlantCustomer Journey

nieuws Kofax Limited, een aanbieder van procestoepassingen voor klantbetrokkenheid, neemt Aia Holding BV, een aanbieder van managementsoftware voor klantcommunicatie over. Customer Communications Management-software (CCM) helpt organisaties bij het beheren van digitale en papieren klantcorrespondentie.

Lewis PR koopt digital marketingbureau Piston

3mrt 201509:26
  • Bureaus
  • 1626 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZoekmachinePRZakelijkStrategieMediabureau

nieuws Lewis PR heeft het Amerikaanse digital marketingbureau Piston overgenomen. Piston is gespecialiseerd in SEO, SEM en display advertising, mediaplanning en inkoop, analyse en creatieve design services. Na deze overname heeft het bureaunetwerk een wereldwijde omzet van meer dan 72 miljoen dollar. Piston zal opereren als onderdeel van de digitale marketingdivisie Lewis Pulse.

Consumentenbond staakt Beste Koop voor je kind

3mrt 201509:19
  • Food-en-retail
  • 1466 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • JournalistiekOnderzoek

nieuws 'Droevig nieuws: Beste Koop voor je kind gaat stoppen', schrijft de Consumentenbond aan de abonnees. De stekker gaat uit de print-editie. 'Het blad was een nieuwe manier om tests en tips te delen met jonge gezinnen. (...) Maar helaas zijn er te weinig lezers om het te blijven uitbrengen.' De doelgroep kan verder online terecht.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content