[Startups] Oscar den Ouden over Merktroubadour

2mrt 201518:32
  • Bureaus
  • 1620 x gelezen
  • Link
  • Dewi Smeenk
  • NieuwkomersInterviewPRBranded content

nieuws In de aanloop naar het Cross Media Congres doen we een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Oscar den Ouden, mede-oprichter van Merktroubadour.

Reclamebureau Li Moon start met Pop-Up Professionals

2mrt 201512:44
  • Bureaus
  • 5249 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • LeverancierZakelijkCreatieBrandingMarketing

nieuws Retailreclamebureau Li Moon heeft zusteronderneming Pop-Up Professionals BV opgericht. Dit nieuwe bedrijf biedt pop-up studio's aan op locatie bij retailers, die hen helpen me vormgeving, reclame en marketingcommunicatie. Deze dienst op locatie werkt volgens de initiatiefnemers fors kostenbesparend voor klanten.

Shutterstock opent kantoor in Amsterdam

2mrt 201511:43
  • Media
  • 5834 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalZakelijkMakersMedia

nieuws Het van origine Amerikaanse fotobureau Shutterstock heeft zich in Amsterdam gevestigd. De online marktplaats voor beeldmateriaal wil aan het eind van het jaar maximaal vijftien werknemers in dienst hebben, met name op het gebied van sales en marketing. De mogelijkheid bestaat dat het Europese hoofdkantoor verhuist van Berlijn naar de Nederlandse hoofdstad.

Roozeboom en Snel starten Futuro Uitgevers

2mrt 201510:14
  • Media
  • 5883 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineMediaZakelijkDigitaal

nieuws Marcel Roozeboom en Maarten Snel zijn een nieuwe uitgeverij gestart: Futuro Uitgevers. Ze spreken zelf van 'een moderne, op de toekomst gerichte multimediale uitgeverij die vanuit de inhoud de samenwerking aangaat met experts en auteurs'.

[Interview] 'Als je écht om je klant geeft, geef je 'm een compliment'

2mrt 201508:30
  • B2b
  • 6017 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • PersonenCommunicatieKlant

nieuws Gisteren was het voor de dertiende keer Nationale Complimentendag. Maar als het aan leiderschapstrainer en communicatie- en marketingmanager Henk Jan Kamsteeg ligt, is het élke dag complimentendag. Hij schreef er het businessboek 'De kracht van het compliment' over. 'Mensen worden gelukkiger van een compliment, dan van goede seks.'

Wat B2B kopers van content verwachten

2mrt 201508:23
  • Content
  • 3128 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • OnderzoekBranded contentZakelijk

nieuws ‘Als je niet wilt raden wat voor content je klanten waardevol vinden, praat dan met ze. Ik mocht in 2014 meer dan 100 zakenmensen van verschillende branches interviewen over hun klantreis en welke bronnen zij gebruikten in het besluitvormingsproces’, aldus Gordana Stok, zelfstandig contentmarketing consultant op de site van het Content Marketing Institute. Stok deelt graag haar ervaringen en geeft een flink aantal tips hoe content waardevol en interessant kan worden voor zakelijke klanten.

Belastingdienst en JWT Amsterdam proberen aangifte gemakkelijker te maken

2mrt 201500:07
  • Bureaus
  • 9085 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsCommunicatieReclameConsumenten

nieuws Wie deze zondag aangifte wilde doen, stuitte op een oververhitte site van de Belastingdienst. Toch doet de overheid er alles aan om het de gebruiker gemakkelijker te maken. Er is zelfs een grootschalige aangiftecampagne opgestart, geproduceerd door reclamebureau JWT Amsterdam. Ongeacht de haperende website luidt het credo van de nieuwe campagne: 'De belastingaangifte, daar maak je even tijd voor.' Met een nu al epische huilende zeeleeuw in de hoofdrol.

The Fat Lady is 'always on' voor colora

28feb 201511:08
  • Content
  • 13484 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Klant

nieuws Samen met The Fat Lady rolt Colora in 2015 een contentprogramma uit. Om het advies en proximiteit van de Colora-winkels in de verf te zetten, wordt elke maand een bepaald interieurthema 360° behandeld. Het eerste thema is trappen of hoe kun je een goede eerste indruk maken op bezoekers aan je woning.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content