De snoepdoos voor contentmarketing

6mrt 201512:15
  • Zorg
  • 2477 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • TechnologieZiekenhuisContentTrends

weblog E-health maakt nieuwe vormen van zorg mogelijk. Contentmarketing in de zorg zich tot het beter bereiken van doelgroepen en het maatgerichter aangaan van een interactie. Koppel de sterke punten van beide en ontdek ongekende mogelijkheden, stelt Richard van Berkel van LVB Networks.

[Interview] Ilja Galama van Hearst Concepts & Events

6mrt 201510:09
  • Content
  • 2139 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • VerdienmodellenVideoPrintBranded contentInterview

nieuws Samen met haar collega Linda Meeuwissen zette Ilja Galama (40) een half jaar geleden Hearsts Concepts & Events in de markt, een mini-reclamebureau binnen uitgeverij Hearst Magazines Nederland. ‘We bedenken creatieve en commerciële concepten voor klanten/adverteerders, maar ook voor onze eigen merken, zoals Harper’s Bazaar, Quote, ELLE Decoration, ELLE Eten, Esquire en Cosmopolitan. De traditionele uitgeversmarkt verschuift, er is steeds meer vraag naar creatieve concepten. Wij zijn op die trein gesprongen en het gaat goed!’

[Interview] 'In één dag up to speed'

6mrt 201510:00
  • B2b
  • 3927 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • MarketingEvenement

nieuws Een van de sprekers op het B2B Marketing Forum - 17 maart a.s. - is Ben van de Vrie van ING. Hij zal uitgebreid stil staan bij de vraag: hoe stellen we de klant centraal in onze bediening?

Interne contentdistributie: de adder onder het gras

6mrt 201509:13
  • Content
  • 2250 x gelezen
  • Link
  • Tom Peeters
  • Communicatie

weblog Content creëer je als onderneming in de eerste plaats om klanten of prospects te helpen bij het invullen van een concrete informatiebehoefte of het oplossen van een concreet probleem. Juiste instelling, maar ze bevat – zeker voor grotere organisaties – een belangrijke valkuil. De content moet ook intern doorsijpelen, zodat elke werknemer (en zeker zij die klantencontact hebben) op dezelfde inhoudelijke lijn blijven. Hoe pak je dat het best aan?

Q-music vrouwen eisen radiozender op

6mrt 201509:10
  • Content
  • 7943 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • RadioContent

nieuws Op zondag 8 maart laten de vrouwelijke Q-dj’s Eva Koreman, Lieke Veld en Marieke Elsinga hun stem horen tijdens de Internationale Vrouwendag. Recent onderzoek toont aan dat slechts 45 procent bekend is met deze dag. Reden genoeg voor de vrouwelijke dj’s om één dag de radio te kapen en aandacht te vragen voor dit thema.

Barisco webdesigner maakt programmeren overbodig

5mrt 201518:09
  • Content
  • 2431 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • WebsiteDigitaal

nieuws Barisco webdesigner is een nieuwe software-oplossing die (web)designers in staat stelt om zonder kennis van programmeren rijke en geanimeerde HTML5 content te ontwikkelen en publiceren op desktop, tablet en mobiel. Een gebruiksvriendelijk en intuïtieve software, waarmee je designs eenvoudig kunt omzetten naar een online beleving.

[Verdieping] Heeft lineaire televisie nog toekomst?

5mrt 201517:34
  • Media
  • 6270 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • TelevisieVideo

nieuws De massa bereik je nog steeds per lineaire tv, denken veel marketeers en mediamensen. Nu zijn er echter toch wat nieuwe ontwikkelingen: denk Netflix, YouTube, het kijken naar streaming beeld op je smartphone en iedereen eigen schermen op slaapkamer, in broekzak en om de pols. Heeft lineaire televisie nog toekomst?

Petitie 'Stop de onbetaalde factuur'

5mrt 201515:30
  • B2b
  • 10696 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • KlantZakelijk

nieuws OpenCompanies - onderdeel van bedrijfinformatiespecialist Graydon - vraagt aandacht voor het te laat betalen van rekeningen aan zzp'ers en kleine ondernemingen. Het bedrijf doet dat met een heuse petitie. En met ludiek verborgen camera-filmpje waarin zzp'ers boodschappen doen bij Albert Heijn. 'Ik betaal over 90 dagen wel'


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content