Gaat Blendle de dagbladen redden?

23okt 201408:10
  • Media
  • 5063 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • JournalistiekPrintOnlineMedia

weblog De jongen op het station duwt de nieuwe Metro in mijn handen. Oud nieuws. Het NOS Journaal, Twitter en Facebook waren de Metro voor. Is er nog wel een toekomst voor de dagbladen? Ik ben nog een verstokte krantenlezer. Die extra duiding die het FD, de Volkskrant of mijn lokale Parool geven wil ik graag hebben. Ben ik een van de laatste der Mohikanen? Nu is er Blendle. Is dat de redding voor dagbladen?

Nieuwe website NU.nl gaat vandaag live

22okt 201411:10
  • Media
  • 7557 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • WebsiteJournalistiekOnlineMedia

nieuws Marktleider NU.nl vernieuwt vandaag zijn website. Eind september ging de bèta-versie van de nieuwe website al online, maar deze woensdag gebeurt het officieel. Volgens Sanoma is het de grootste vernieuwing van de website in zijn 15-jarige geschiedenis.

Directeur Marieke Cambeen vertrekt bij Audax

22okt 201410:26
  • Media
  • 7800 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkPersonaliaPrintMediaJournalistiek

nieuws Marieke Cambeen, directeur bij Audax Publishing, stopt per 1 november. Haar klus is klaar, aldus Audax. De ontstane vacature wordt intern ingevuld.

Beate Wegloop vervangt Jaap Biemans in Mercurs-jury

21okt 201412:23
  • Media
  • 8243 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • AwardsPrintGraphicCreatiePersonalia

nieuws De samenstelling van de Mercurs-jury is gewijzigd. Artdirector Beate Wegloop van de VPRO Gids vervangt Jaap Biemans, art director van Volkskrant Magazine. In de vijf jaar dat Wegloop artdirector is van de VPRO Gids won het blad twee keer de Mercur voor Tijdschriftcover van het Jaar.

Nederlandse genomineerden voor International Content Marketing Awards

21okt 201411:28
  • Content
  • 6236 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • Awards

nieuws Op 26 november worden in London de International Content Marketing awards 2014 uitgereikt. De shortlist met genomineerden is bekend en er staan Nederlandse en Belgische bureaus op: G+J Custom Content, Proof Reputation en Propaganda. Gefeliciteerd met de nominaties!

Achtung herbouwt motor Porsche Cayenne Hybride met huishoudelijke apparatuur

21okt 201410:44
  • Bureaus
  • 8760 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • E-marketingVideoCampagnesCreatie

nieuws De kracht van Porsche Cayenne Hybride is moeilijk te beschrijven, dus kiest het automerk ervoor om het te laten zien. Interactief bureau Achtung produceerde een opmerkelijke campagne, waarbij de Hybrid-motor is herbouwd met huishoudelijke apparatuur.

Sanoma schorst Robert van den Ham (AutoWeek)

21okt 201409:43
  • Media
  • 6993 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkJournalistiekOnlineMediaMediastrategie

nieuws AutoWeek-hoofdredacteur Robert van den Ham is op non-actief gezet door Sanoma. Vorige week kwam hij in aanvaring met zijn uitgever Jan Wouter Kleinjan, die hem nu heeft geschorst.

Infographic: B2B-contentmarketingtrends 2015

20okt 201414:25
  • Content
  • 7652 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • OnderzoekTrends

nieuws Het Content Marketing Institute en MarketingProfs hebben voor de vijfde keer het jaarlijkse B2B-contentmarketingonderzoek uitgevoerd. Ze hebben 1.820 B2B-marketeers uit de VS ondervraagd over benchmarks, budgetten, insights en trends voor 2015. De weblog Uberflip heeft de belangrijkste resultaten in een infographic gepresenteerd.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content