Groei internationale congressen in Leiden zet door

30mrt 201515:30
  • B2b
  • 1129 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • CongresZakelijk

nieuws In 2014 vonden in Leiden 21 internationale congressen plaats, goed voor 10.250 congresdagen. Dit betekent een stijging van 1.660 congresdagen ten opzichte van 2013. De economische spin-off aan internationale congressen komt in 2014 neer op 3 miljoen euro voor stad en regio.

Kingsday maakt Hartstichting-campagne 'Elke dag telt'

30mrt 201513:59
  • Bureaus
  • 2534 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StichtingCommercialsCampagnesWetenschap

nieuws De Hartstichting lanceert vandaag een nieuwe corporate campagne: ‘Elke dag telt’. Hiermee wil de organisatie het onverwachte karakter van hart- en vaatziekten én de impact op de directe omgeving van het slachtoffer onder de aandacht brengen van iedereen in Nederland. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Kingsday.

Esprix nomineert 36 campagnes

30mrt 201512:35
  • Bureaus
  • 4580 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesAwardStrategieReclameMarketing

nieuws Zesendertig campagnes zijn genomineerd voor een Esprix. 'Stuk voor stuk campagnes die laten zien dat intelligente strategie en onderscheidende creativiteit leidt tot commercieel succes', aldus de jury. FHV BBDO leidt het bureauklassement met vier nominaties gevolgd door TBWA en Etcetera met ieder drie nominaties.

Video bovenaan verlanglijstje marketeers

30mrt 201512:34
  • Online
  • 2599 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Video

nieuws Interactieve video gaat de komende jaren een grote vlucht nemen; ruim 60% van de Nederlandse marketeers wil hier binnen drie jaar gebruik van maken. Dat blijkt uit de 3de editie van de Online Video Monitor, een onderzoek dat MarketResponse in opdracht van online video-specialist Quadia heeft uitgevoerd onder 373 marketingprofessionals.

Digitale leesmap voor en door bedrijven

30mrt 201511:00
  • B2b
  • 2822 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • OnlineCopywritingStorytelling

nieuws Met de BuzzTalk Reader lanceert BuzzTalk een mobiele App waarmee organisaties zelf hun eigen online magazine uitgeven. Bovendien kunnen ze het leesgedrag van hun doelgroep monitoren en beïnvloeden. De BuzzTalk Reader stelt organisaties in staat om uit meer dan 80.000 nieuwssites en blogs content te cureren in 16 talen. De gecureerde content kan in het eigen magazine, maar ook in een digitale nieuwsbrief of op de website, worden getoond. Hoe werkt zo'n B2B-leesmap?

Modetijdschrift Glamour lanceert startup-competitie

30mrt 201510:49
  • Media
  • 3478 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • InspiratieDigitaalOnlinePitches

nieuws Fashion-tijdschrift Glamour heeft een nieuw concept: de Glamour Startup Pitch. De titel van G+J roept jonge ondernemingen die zich richten op modebewuste vrouwen op mee te doen aan deze competitie en daarmee kans te maken hun producten te verkopen in de nieuwe Glamour Concept Store.

AT5 brengt reclameverkoop onder bij Triade Media

30mrt 201510:06
  • Media
  • 2763 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieReclameVerkoop

nieuws AT5 brengt zijn landelijke reclameverkoop vanaf mei 2015 onder bij Triade Media. Dit exploitatiebedrijf werkt voor diverse themazenders, waaronder Sport1, CNN, Slam!TV en Cartoon Network.

Joe Pulizzi: Technologie marketeers richten zich op leads

30mrt 201510:05
  • Content
  • 1710 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • OnderzoekVerdienmodellenBranded contentLeads

nieuws ‘Van alle contentmarketingsegmenten die we het laatste jaar onderzochten, zijn technologie marketeers het meest gericht op het krijgen van leads via hun contentmarketing. Hoewel dat vorig jaar ook al zo was, gaat het percentage verder groeien van 86 procent in 2014 naar 91 procent dit jaar. Ook valt op dat technologie marketeers een beetje af raken van merkbekendheid als voornaamste doel (want daar krijg je geen leads mee) en meer neigen naar het krijgen van meetbare resultaten (waar leads er een van zijn)’, aldus Joe Pulizzi, oprichter van The Content Marketing Institute.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content