Bewegende street-art: hoe doet Hyundai dat?

29jan 201513:10
  • Bureaus
  • 4 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BrandingInspiratieCampagnesCommercialsCreatie

nieuws Auto-commercials zijn vaak supergelikt, maar Hyundai doet het net even anders met 'levende' street art. De nieuwe tv-spot inspireert, niet in de laatste plaats door de input van grafitti-artiest JPS. Hyundia gunt de liefhebber nu een kijkje achter de schermen.

B2B marketeers uit MKB willen leads en conversie

29jan 201512:30
  • Content
  • 108 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • OnlineLead basedOnderzoek

nieuws B2B marketeers uit het Noord-Amerikaanse midden- en kleinbedrijf (10-99 werknemers) doen op een andere manier aan contentmarketing dan grote ondernemingen. Negen van de tien MKB B2B marketeers willen vooral meer mensen naar hun website trekken. Dat is iets meer dan bij grotere bedrijven, waar 84 procent van de marketeers stelt dat dit hun doel is voor 2015.

Branded Content Event

29jan 201510:42
  • Content
  • 653 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • Branded content

nieuws Branded content is meer dan ooit in beweging. Contentmarketing en storytelling zijn breder toepasbaar voor het merk en kunnen juist een verdieping en verbreding aan gaan brengen in de verschillende vormen van branded content. De term branded content gaat al lang mee, maar is nog altijd relevant en in beweging. Dit komt omdat always on communicatie zich blijft ontwikkelen. Yvonne Bouwmeester van 3MO opent de dag met de vraag: Brands' met content, kunnen we dat allemaal? Vandaag proberen we daar achter te komen door middel van keynote, panelsessies et cetera. Het wordt niet makkelijk, maar het wordt wel heel interessant. Meer dan 30 sprekers delen vandaag hun visie en cases. Andrew Davis trapt af en vertelt hoe we vanaf morgen aan de slag moeten!

Sanoma lanceert glossy Happy in Shape

29jan 201510:42
  • Media
  • 1057 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentTrendsDoelgroepPrint

nieuws Sanoma wilde even geen nieuwe tijdschriften lanceren, maar komt in maart toch met iets nieuws: Happy in Shape. Deze glossy richt zich op vrouwen tussen de twintig en vijftig jaar oud, die bovenmatig geïnteresseerd zijn in gezond eten, bewegen, fit worden en fit blijven. Het blad verscheen vorig jaar al vier keer als special van Beau Monde, maar wordt nu uitgebouwd tot een tweemaandelijkse zelfstandige titel.

MediaLab kiest voor PR-bureau Whizpr

29jan 201510:08
  • Bureaus
  • 1223 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PromotieMediastrategieDigitaalPRSocial media

nieuws MediaLab, de professionele filesharing-tool voor grote video-, foto- en audiobestanden, heeft Whizpr gekozen als PR- en social media adviesbureau. Whizpr gaat MediaLab ondersteunen bij het vergroten van de naamsbekendheid en positionering.

Social highlights van januari

29jan 201508:50
  • Online
  • 6726 x gelezen
  • Link
  • Social Embassy
  • Social media

weblog Daar is ‘ie dan: het allereerste maandoverzicht - vers van de digitale pers en verzorgd door Social Embassy - met al het belangrijkste nieuws uit de Kabels van januari en nog een klein restje december.

'B2B-marketeers moeten zich in zzp'ers verdiepen'

29jan 201508:00
  • B2b
  • 1828 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • InterviewZakelijkOnderzoek

nieuws Zijn zzp’ers nou marktverziekers of marktvernieuwers? Een team van onderzoeksjournalisten wil deze vraag beantwoorden. Aan hoofdredacteur Pierre Spaninks de vraag: wat moeten B2B-marketeers weten over zzp'ers?

[Interview] oud-hoofdredacteur Fred Sengers

29jan 201500:05
  • Algemeen
  • 4767 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • Interview

nieuws MarketingTribune vierde zijn 30-jarige bestaan in 2014 met een extra dikke jubileumeditie. Wat daarin niet mocht ontbreken waren interviews met de oud-hoofdredacteuren. Lees hier het negende interview met oud-MT hoofdredacteur Fred Sengers. Via via hoorde Sengers in 2004 dat MarketingTribune al een tijdje een nieuwe hoofdredacteur zocht. ‘Ik werkte in die tijd bij concurrent Incentive en hoorde in mijn netwerk dat er bij Reed Business belangstelling voor mij was, maar dat MarketingTribune het niet netjes vond om een hoofdredacteur bij de concurrent weg te halen. Ik had er ruim vier jaar bij Incentive opzitten en vond het tijd voor wat anders.’


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content