Veronica Magazine krimpt in tot rompredactie

31okt 201410:38
  • Media
  • 11 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediastrategieMediaPrintOnlineJournalistiek

nieuws Veronica Magazine, het grootste omroeptijdschrift van Nederland, krimpt de eigen redactie in tot een rompredactie. Achttien werknemers worden per 1 januari boventallig, waarbij de volgende functies komen te vervallen: adjunct-hoofdredacteur, technisch eindredacteur, redacteur/verslaggever, vormgever, bureauredacteur programma/rtv en redacteur internet.

Rijksmuseum-campagne Philips wint Sabre Award

31okt 201410:09
  • Bureaus
  • 276 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AwardPRCampagnesMediastrategiePromotie

nieuws Philips en het Omnicom-consortium OneVoiceConnect hebben op het Sabre-prijzengala in Miami een Global Sabre Award gewonnen in de categorie Consumer Electronics. 'New Light on Old Masters' (Nieuw licht op oude meesters) werd uit meer dan 5.000 inzendingen gekozen tot een van de 50 meest geslaagde PR-campagnes van het afgelopen jaar.

Mercurs: Quest, Volkskrant Magazine, VT Wonen, Flow en Esquire genomineerd voor Tijdschrift van het Jaar

31okt 201409:19
  • Media
  • 1417 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediaAwardsJournalistiekPrint

nieuws Quest en Volkskrant Magazine zijn met elk drie nominaties het meest genomineerd voor de Mercurs 2014. Beide titels dingen ook mee naar de belangrijkste prijs, voor Tijdschrift van het Jaar, samen met Esquire, Flow en VT Wonen.

BrandLoyalty en Zandbeek samen aan de slag voor spaaractie Vivo

30okt 201410:45
  • Content
  • 3650 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws BrandLoyalty bedenkt spaaracties voor supermarkten verspreid over de hele wereld. Maar ook ‘gewoon bij Albert Heijn’ zijn hun acties terug te vinden. Dit keer met een spaarprogramma voor kristallen (wijn)glazen van Vivo, een merk van de Villeroy & Boch Group.

De Efteling start met Gouden Boekjes

30okt 201410:35
  • Content
  • 3067 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingDigitaal

nieuws De Efteling, Uitgeverij Rubinstein en het AD slaan dit najaar de handen ineen. Deze samenwerking heeft geleid tot een nieuwe collectie Gouden boekjes die zijn ondergedompeld in de sprookjeswereld van de Efteling. En het AD geeft het eerste boekje ‘Hans en Grietje’ uit deze collectie bij het AD cadeau.

Nederlander leest e-mail vaak en overal

30okt 201409:54
  • Online
  • 4038 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • E-mailmarketing

weblog Het Nationaal E-mail Onderzoek 2014 laat zien hoe de Nederlander omgaat met het kanaal e-mail. En wat blijkt: e-mail is springlevend. Zo checkt de Nederlander zijn e-mail meerdere keren per dag en gaat de inbox mee naar ons vakantieadres. En dat is lang niet alles: wij hebben ook een online ochtendritueel waarin e-mail een belangrijke rol speelt. Benieuwd? Het Nationaal E-mail Onderzoek 2014 heeft de antwoorden.

Groothandel Technische Unie lanceert Thuiscomfort.nl

30okt 201408:29
  • Online
  • 5224 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Website

nieuws Technische Unie, de grootste technische groothandel van Nederland, heeft de website Thuiscomfort.nl gelanceerd. Dit platform brengt de afnemers van Technische Unie in contact met de eindconsument. Het betreft 500 specialisten op het gebied van ‘comfortabel’, ‘levensloopbestendig’ en ‘aangepast’ wonen met als doelgroep de vergrijzende babyboom-generatie.

Nieuwe contentmarketing case: Stater Stories

30okt 201408:00
  • Content
  • 2303 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws Stater vroeg aan Totalspiel om de autoriteit en innovatiedrift van de organisatie te vertalen naar een online domein. Het resultaat is Stater Stories. Een digitaal magazine waarop Stater periodiek vertelt over ontwikkelingen in de markt, nieuwe inzichten, en dieper ingaat op huidige producten en diensten.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content