Mercurs 2014: Waarom Irene Smit en Astrid van der Hulst vinden dat Flow het tijdschrift van het jaar is

28nov 201418:40
  • Media
  • 5461 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MakersTrendsMediaInterviewAwardsPrint

nieuws Het is feest bij Flow Magazine: zowel het blad als de twee hoofdredacteuren Irene Smit en Astrid van der Hulst dingen op 10 december 2014 mee naar een Mercur. Flow is één van de vijf genomineerden voor Tijdschrift van het Jaar, samen met Quest, Esquire, VT Wonen en Volkskrant Magazine. MarketingTribune laat in de aanloop naar de uitreiking van de Mercurs 2014 alle hoofdredacteuren van deze titels aan het woord. Vandaag zijn Smit en Van der Hulst aan de beurt. ‘Is het heel erg om even niet al te bescheiden te zijn?’

Nieuwe commercial Triodos: kikker laat zich niet koken

28nov 201415:30
  • Bureaus
  • 7560 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsMaatschappijMediastrategieReclame

nieuws 'Een kikker laat zich niet koken.' Met deze korte film van één minuut start Triodos Bank vandaag de publiekscampagne ‘5 dingen die ze je niet vertellen over de economie’. De film wordt maandag 1 december na het NOS Acht Uur Journaal op NPO1 voor het eerst op televisie uitgezonden.

RTL contracteert YouTube-fenomeen Mertabi

28nov 201414:22
  • Media
  • 6623 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentVideoTelevisieMedia

nieuws YouTube-fenomeen Mertabi sluit een tweejarig contract af met het multichannel netwerk van RTL. Mertabi is een van de grootste Nederlandse YouTube-sterren van dit moment. Zijn hilarische sketches scoren enorm goed bij de doelgroep 18-35 jaar en zijn ondertussen meer dan 22 miljoen keer bekeken.

Ten Cate wederom meest open over strategie in jaarverslag

28nov 201414:10
  • Content
  • 3854 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingOnderzoekCommunicatieDigitaal

nieuws Naarmate het vertrouwen in de toekomst toeneemt, durven bedrijven meer plannen te communiceren. Dit bevestigt de twintigste editie van het jaarverslagenonderzoek. Het onderzoek werd ook dit jaar uitgevoerd door Piet Hein Coebergh, Lector PR & Social Media van Hogeschool Leiden. Onveranderd blijft dat de meeste beursgenoteerde fondsen in Nederland nauwelijks strategische informatie communiceren, enkele uitzonderingen daargelaten, zoals Ten Cate.

KNGU en Triple Double brengen Epke Zonderland en Kensington samen in videoclip

28nov 201410:14
  • Bureaus
  • 2677 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Olympische SpelenPartnershipMuziekVideoCampagnes

nieuws De topturners Epke Zonderland, Bart Deurloo en Casimir Schmidt spelen de hoofdrol in de nieuwe videoclip ‘War’ van Kensington. Dat is vanochtend door Giel Beelen bekendgemaakt op 3FM. Het doel van deze samenwerking is om Nederland, maar ook het bedrijfsleven, op een andere manier naar het turnen te laten kijken en daarmee fans en partners aan zich te binden.

[GPCM14] A small step for some, a leap for communicators

28nov 201409:55
  • Content
  • 2330 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • Awards

weblog De jury’s zijn bij elkaar geweest, de uitreiking is na een flitsende show voorbij, de stoelen zijn weer opgeruimd. Kortom; de Grand Prix Content Marketing 2014 is voorbij. Groot succes, veel blije gezichten, vrolijke naborrel. Mooi, fijn, leuk, gezellig en spannend. That’s it? Nee, het is pas begonnen!

25 Waarheden in contentmarketing

28nov 201409:14
  • Content
  • 2715 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentStorytellingTrendsOnderzoek

nieuws Joe Pulizzi , oprichter van het Content Marketing Institute, laat ons in zijn CMI nieuwsbrief delen in zijn 25 contentmarketing waarheden. ‘We redden er de wereld niet mee’, zegt hij, ‘maar als we deze in de praktijk brengen, geloof ik dat we zowel de mensen als ons bedrijf een dienst kunnen bewijzen.’

Mercurs 2014: Waarom Thomas Hendriks vindt dat Quest het tijdschrift van het jaar is

27nov 201412:58
  • Media
  • 9208 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • InterviewAwardsPrintInnovatie

nieuws Het is feest bij Quest: zowel het blad als hoofdredacteur Thomas Hendriks dingen op 10 december 2014 mee naar een Mercur. Quest is één van de vijf genomineerden voor Tijdschrift van het Jaar, samen met Flow, Esquire, VT Wonen en Volkskrant Magazine. MarketingTribune laat in de aanloop naar de uitreiking van de Mercurs 2014 alle hoofdredacteuren aan het woord. Vandaag is het dus de beurt aan Thomas Hendriks van Quest. ‘We zijn nog steeds na LINDA het grootste maandblad van Nederland.’


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content