MediaMarkt en Towel Media veroveren dorpje Electra

5mei 201510:15
  • Bureaus
  • 2459 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ContentVideoCampagnesMarketing

nieuws Towel Media heeft een opmerkelijke online campagne ontwikkeld voor Media Markt. Presentatoren Giel de Winter van YouTube-kanaal StukTV en JayJay Boske (Veronica) hebben de bewoners van het piepkleine plaatsje Electra in Groningen verrast met een spectaculaire actie. Al hun apparaten in huis zijn gratis vervangen door ultra-zuinige apparaten.

[Interview] Inge Fraters van het kersverse 3Dprint Magazine: 'Bij New Skool Media bruist het!'

5mei 201510:03
  • Media
  • 8276 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • TrendsInterviewPrintMedia

nieuws New Skool Media stond vorig jaar in één klap op de kaart door 19 tijdschriften over te nemen van marktleider Sanoma. Inmiddels is de uitgeverij verder aan het uitbouwen. Na het op vrouwen gerichte fietsmagazine Pedala is afgelopen week alweer een nieuwe titel gelanceerd: 3Dprint Magazine. Inge Fraters, hoofdredacteur van KIJK en Know How, runt het nieuwe tijdschrift samen met Maarten Verkoren van 3D-specialist Assembl3d. MarketingTribune voerde met haar een driedimensionaal gesprek. ' New Skool Media wil een extra slag slaan op de boekenmarkt.'

8 manieren om geld te verspillen aan contentmarketing

5mei 201509:04
  • Content
  • 10913 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • Lead based

nieuws Arnie Keunn, CEO bij contentmarketing bureau Vertical Measures in Phoenix, weet dat 55 procent van de B2B marketeers in de Verenigde Staten in 2015 het contentmarketing budget wilverhogen. Keunn ziet dit als een teken dat steeds meer marketeers contentmarketing niet als een trend beschouwen, maar als een goede strategie. ‘Maar’, concludeert Keunn op de site van The Content Marketing Institute, door de spraakverwarring die bestaat tussen wat nou ‘goede’ en wat ‘slechte content marketing’ is, verspillen veel bedrijven hun geld en middelen aan onnodige dingen.

Schrijvende robots nemen de krant over

5mei 201500:05
  • Content
  • 3924 x gelezen
  • Link
  • Sak van den Boom
  • JournalistiekPrint

weblog Dat berichtte de Los Angeles Times op maandagochtend. BNR Nieuws Radio bracht het bericht bij mij binnen. Ik schrok in positieve zin. Wat een ontwikkeling, en wat een hoeveelheid opties voor iedereen die zich met content marketing bezig houdt. Ik herinner me uit het grijze verleden dat je horendol werd van de vele correctierondes van de magazines voor de financiële dienstverleners die ik heb gemaakt.

Social highlights van april

5mei 201500:01
  • Online
  • 4695 x gelezen
  • Link
  • Social Embassy
  • Social media

weblog Een heleboel in en outs van april op het gebied op social staan weer voor je klaar. Natuurlijk hebben we allemaal uitbundig onze liefde voor oranje geuit afgelopen weekend, geproost op de 100ste Social Embassy-kabel en een hoera geroepen voor YouTube, die 10 jaar geleden de allereerste YouTube-video plaatste (onderaan dit artikel). Wat staat er deze maand allemaal op het menu? De nodige inhakers (1 april en Koningsdag), nieuwe features van Facebook en Twitter, de Reach & Frequency-tool nu ook voor kleinere subsegmentaties, nieuwe regels van Google, influencers volgen op Instagram, Tinder hartje Instagram, de eerste no go van Periscope & Meerkat en natuurlijk nog een heleboel ander nieuws. Let’s get started.

Jubilerend Glamour start online concept-store

4mei 201511:55
  • Media
  • 8436 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • WebwinkelDigitaalPrintInnovatie

nieuws Fashion-tijdschrift Glamour viert haar 10-jarig bestaan met een uitbreiding. Het blad start deze week een online concept-store en verschijnt voortaan op een groter formaat.

[Pop Up Event] op 28 mei: Customer Insights

4mei 201511:51
  • Algemeen
  • 30221 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Customer JourneyEvenement

nieuws MarketingTribune organiseert in 2015 een aantal Pop Up Events: actuele marketingtopics worden dan besproken in een klein gezelschap van marketing- en communicatieprofessionals op een nader te bepalen locatie. Na het eerste succesvolle Pop Up Event - Production 2.0 over de productie van tv-commercials en radiospotjes - gaan we dit keer dieper in op customer insights. Wat is de echte behoefte van (potentiële) klanten? Wij durven te stellen: hoe strakker je customer insights, hoe beter je inzichtgedreven propositie, hoe hoger je winst. MarketingTribune organiseert deze Pop Up samen met Marketing Workouts. Een nadere kennismaking.

Joodse artsen redden mensen met nep-operaties

4mei 201511:05
  • Zorg
  • 5355 x gelezen
  • Link
  • Redactie Zorgmarketing
  • ZiekenhuisPatiëntrelatieHuisartsOnderzoek

weblog Mag een arts patiënten zieker maken in plaats van beter? Je hoeft geen zorgmarketeer te zijn om het antwoord op deze vraag te weten. Natuurlijk mag dat niet. Maar tijdens de Tweede Wereldoorlog worstelden Joodse artsen met deze vraag. Hannah van den Ende – arts en docent Public Health – schreef erover in haar onlangs verschenen boek 'Vergeet niet dat je arts bent'.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content