Volkswagen en Achtung bouwen revolutionaire kinderwagen

5aug 201500:01
  • Bureaus
  • 1647 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • InteractieVideoOnlineSocial mediaCampagnes

nieuws Je verwacht meer als je Volkswagen rijdt, ook van een kinderwagen. Dat is de teneur van de online follow-up die digitaal bureau Achtung maakte na de feedback op de merkcampagne waarin een kinderwagen in de showroom geen automatische rem blijkt te hebben, net zoals een 'VW' dat wel heeft. Het bureau ging aan de slag met de vraag: Wat nu als een kinderwagen die wél zou hebben?

BrandDeli scoort goed onder millennials

4aug 201518:01
  • Media
  • 3107 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • SalesTelevisieKijkcijfersBereikMedia

nieuws De tv-zenders van BrandDeli hebben de maand juli afgesloten met een marktaandeel van 17,6% in de primaire doelgroep van 20 t/m 49 jaar. Dat is een groei van 17% ten opzichte van vorig jaar. De stijging kwam voor een groot deel uit het primetime tijdvak, waarin het marktaandeel groeide naar 11,3%. Onder millennials (13 t/m 34 jaar) werd in juli zelfs een marktaandeel van 24,6% behaald. Daarmee claimt BrandDeli marktleider te zijn binnen deze jonge doelgroep. Zelfs in deze zomermaand wisten de zenders nog meer dan 86% van de millennials te bereiken.

[Interview] Robert Doggers strategy director Yune Social

4aug 201515:30
  • Content
  • 8050 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • JournalistiekSocial mediaBranded contentInterview

nieuws ‘Een merk bouwen kost tijd en ambassadeurs om je heen verzamelen ook. Daar is budget voor nodig. In de Verenigde Staten hebben ze dat al begrepen. Daar wordt al snel gekozen voor een crossmediale aanpak met veel mooie content en activaties.’ Aan het woord is Robert Doggers (42) strategy director bij contentmarketingbureau Yune Social. We vroegen hem naar de trends in het contentmarketing vak. Doggers: ‘Goede content volstaat niet. Conversie is net zo belangrijk.’

[Luistercijfers] Radio 538 blijft marktleider, Q-Music groeit

4aug 201513:38
  • Media
  • 5937 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaOnderzoekBereikRadioMuziek

nieuws Radio 538 blijft met 12,1% marktleider in het Nederlandse radiolandschap. Dat blijkt uit de NLO-cijfers over de maanden mei en juni 2015. Q-Music is ten opzichte van de meting een maand eerder in aandeel gegroeid van 8,8 naar 9,4%.

Zeehelden eenmalige uitgave Sail Amsterdam

4aug 201511:02
  • Content
  • 5135 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintJournalistiek

nieuws Zeehelden is een eenmalig magazine vol spannende verhalen over kapers, windjammers en kapiteins. Het magazine is een speciale Sail-uitgave en gaat over Nederlands gouden zeevaardersverleden. Wat zijn de mooiste tallships die in augustus tijdens Sail Amsterdam 2015 het IJ opvaren? Waar zie je in ons land het best ons rijke maritieme verleden terug? Welke musea en evenementen zijn er deze zomer op maritiem gebied te bezoeken in Nederland? Het staat allemaal in Zeehelden.

Nicolas Eglau (RTL Ventures) naar A+E Networks

4aug 201510:39
  • Media
  • 5665 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaPersonaliaZakelijkTelevisie

nieuws Nicolas Eglau verruilt RTL Nederland voor het Britse mediabedrijf A+E Networks. Daar wordt hij chief operating officer in een team dat op meer punten wordt 'opgeschud'. Heather Jones is gepromoveerd tot senior vice-president Content & Creative. Het bedrijf maakt een forse groei door.

Amsterdam Dance Event partner in ADE Dance & Brands

4aug 201510:35
  • Algemeen
  • 7214 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Evenement

nieuws Het Amsterdam Dance Event (ADE), 's werelds grootste clubevenement en leidend zakelijk platform als het gaat om electronic (dance) music, heeft het congres 'Dance & Brands' in het officiële ADE-programma opgenomen. 'ADE Dance & Brands' focust aanstaande vrijdag 16 oktober in één dag op de connectie tussen dance-muziek en merken.

RVG start apart bureau Funke voor online PR

4aug 201508:51
  • Bureaus
  • 4309 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PromotieSocial mediaPROnline

nieuws Het Arnhemse PR-bureau RVG Media & Impact, opgericht in 1978, zet zijn online en social PR-activiteiten voort in een nieuw bedrijf: Funke. Dit zusterbedrijf is per 1 augustus actief als PR- en social bureau.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content