Coachlink wint LOF-prijs voor Vakinformatie

30jan 201515:34
  • Media
  • 14580 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • AwardsMediaInnovatieProducten en dienstenOnline

nieuws Coachlink is uitgeroepen tot winnaar van de LOF-prijs voor Vakinformatie 2015. Donderdag werd de prijs uitgereikt tijdens het MVW LOF Nieuwjaarsevent in de Hermitage in Amsterdam. Aan de award is een geldbedrag verbonden van 10.000 euro.

Hollandse Hoogte lanceert e-commerce beeldbank

30jan 201515:00
  • B2b
  • 10391 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • Producten en dienstenE-commerceMakers

nieuws Fotobureau Hollandse Hoogte lanceert vandaag een nieuwe e-commerce beeldbank met daarin uitsluitend Nederlandse thema’s en onderwerpen. Via het B2B-platform, dat Regiostock heet, krijgen beeldprofessionals toegang tot ruim 18.000 foto’s en 1000 video’s van 100 beeldmakers uit het hele land. Regiostock is de eerste e-commerce beeldbank van Hollandse Hoogte.

Niet denken, maar klikken!

30jan 201514:54
  • Media
  • 13104 x gelezen
  • Link
  • Joost van Liemt
  • InteractieOnlineBereikKlanten

weblog De laatste paar maanden ben ik me steeds meer af gaan vragen waarom ik toch op OK of CONNECT of LINK of wat voor fraai stukje copy ook voor de bevestigingsbutton wordt geschreven, heb geklikt. Natuurlijk, het zijn aardige mensen, of het was een grappige site. Wellicht een mooie aanbieding. Ik ben een vriend rijker, of vind een merk leuk. Het is genoteerd, hulde, we zijn u (soms je) dankbaar, maar we gaan er verder nu even niets mee doen. In ieder geval niets waar u iets van merkt. Niet denken, maar klikken!

Regardz gaat door met Content Club Nederland

30jan 201514:35
  • Content
  • 7217 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ZakelijkCongres

nieuws Regardz, aanbieder van vergader- en evenementenlocaties, verbindt zich opnieuw een jaar als locatiesponsor aan Content Club Nederland. Dit werd gisteren tijdens Content Club editie 7 bekendgemaakt. ‘De Content Club kwartaalavonden zijn een prachtig voorbeeld van wat wij als Regardz samen met organisaties en bedrijven kunnen realiseren op event-gebied’, zegt Luc van Bussel, bestuursvoorzitter Regardz in het persbericht.

BrandDeli wint pitch Nespresso op BCE

30jan 201512:09
  • Content
  • 10491 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • Pitches

nieuws Net zoals vorig jaar vond ook dit jaar op het Branded Content Event in DeFabrique een pitch plaats. Dit maal voor Nespresso. Maureen Baas, marketingmanager Nespresso, vertelde kort wat de doelstellingen van de organisatie zijn en waar ze de pitch op zouden beoordelen. Drie bureaus mochten pitchen hoe zij in de toekomst Nespresso nog beter neer konden gaan zitten en een hoger bereik wilden creëren om zo de doelgroep uit te breiden, namelijk SBS/Sanoma, BrandDeli en Boomerang Create.

[Interview] oud-MT hoofdredacteur Luuk Ros

30jan 201511:35
  • Algemeen
  • 13753 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • Interview

nieuws MarketingTribune vierde zijn 30-jarige bestaan in 2014 met een extra dikke jubileumeditie. Wat daarin niet mocht ontbreken waren interviews met de oud-hoofdredacteuren. Lees hier het tiende interview met oud-MT hoofdredacteur Luuk Ros. Ros kende zijn voorganger bij MarketingTribune, Fred Sengers, al via een aantal jury’s waar ze gezamenlijk inzaten. Ros: ‘Ik was in die tijd hoofdredacteur van Telecommerce, toen ook al een uitgave van BBP Media. Sengers vertelde me dat hij een opvolger zocht en stelde me vervolgens voor aan Reed Business. Na vijf maanden, zes gesprekken en een assessment werd ik aangenomen als hoofdredacteur van MarketingTribune.

Hoe spreek je de taal van content?

30jan 201507:01
  • Online
  • 3902 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • MarketingBranded contentSocial mediaOnderzoek

weblog Bij contentstrategie moet niet alleen rekening worden gehouden met wat veel consumenten liken en bekijken, maar vooral met wat zij willen delen! Het grootste internationale social media onderzoek van UM, Wave, beleeft alweer haar achtste editie. Met wederom nieuwe ontdekkingen over het wondere social media gedrag van ons allen wereldwijd. Na 8 jaar onderzoek weten wij welke vijf behoeften centraal staan bij consumenten online.

Bewegende street-art: hoe doet Hyundai dat?

30jan 201500:04
  • Bureaus
  • 14727 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieCommercialsCampagnesInspiratieBranding

nieuws Auto-commercials zijn vaak supergelikt, maar Hyundai doet het net even anders met 'levende' street art. De nieuwe tv-spot inspireert, niet in de laatste plaats door de input van grafitti-artiest JPS. Hyundia gunt de liefhebber nu een kijkje achter de schermen.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content