Staking blokkeert regiokatern van zaterdagkrant AD

1aug 201510:26
  • Media
  • 3138 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • JournalistiekPrintMedia

nieuws Door een staking bij twee drukkerijen van De Persgroep vannacht zijn er deze zaterdag geen regiokaternen verschenen bij een aantal edities van het AD. Ook oostelijke Persgroep-kranten, zoals Tubantia en De Stentor, worden getrokken door de acties. De uitgeverij noemt de staking 'treurig', de vakbond spreekt in vergelijkbare bewoordingen over het salarisbeleid van het winstgevende krantenbedrijf.

Content binnen de juiste context, of juist niet

31jul 201514:28
  • Content
  • 9972 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • TrendsBranded contentInterviewOnderzoek

nieuws ‘Content versus context. Het een kan niet zonder het ander. In de juiste context komt je boodschap het beste tot zijn recht en zal deze makkelijker aandacht trekken en vast weten te houden. Hierbij is er voor visual content een belangrijke rol weggelegd: denk bij het opzetten van diezelfde boodschap aan foto- en kleurgebruik of het inzetten van een infographic.’ Aan het woord is Jeroen van IJzendoorn, merkmaker bij Factor Tachtig.

[block the date] Amsterdam Dance Event partner in ADE Dance & Brands

31jul 201512:00
  • Algemeen
  • 21937 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • TrendsEvenement

nieuws Het Amsterdam Dance Event (ADE), ’s werelds grootste clubevenement en leidend zakelijk platform als het gaat om electronic (dance) music, heeft het congres ‘Dance & Brands’ in het officiële ADE-programma opgenomen. ‘ADE Dance & Brands’ focust vrijdag 16 oktober 2015 in een dag volledig op de connectie tussen dancemuziek en merken .

Paul Jansen nieuwe hoofdredacteur Telegraaf

31jul 201511:19
  • Media
  • 10048 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaPrintJournalistiekZakelijk

nieuws Politiek commentator Paul Jansen wordt per 1 september de nieuwe hoofdredacteur van De Telegraaf. Hij volgt Juul Paradijs op die zich genoodzaakt zag om op te stappen na een conflict met de directie over het opknippen van Telegraaftitels. 'De directie en hoofdredactie kozen unaniem voor de politiek commentator, die aan het Binnenhof uitgroeide tot een journalistiek boegbeeld van de krant. De redactieraad steunt de voordracht', zo laat de krant weten. Daarnaast presenteerde TMG de resultaten van het eerste half jaar van 2015. Deze resultaten vallen wederom tegen.

Robeco Summernights: Het langste festival van Nederland

30jul 201517:00
  • Algemeen
  • 7124 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • EvenementCreatie

nieuws Robeco en Het Concertgebouw: een match die werkt Dit jaar vindt al weer de 27ste editie plaats van de Robeco SummerNights [voorheen Robeco Zomerconcerten, red.]. Een samenwerking tussen Robeco en Het Koninklijk Concertgebouw die in ieder geval tot en met de 30ste editie wordt voortgezet, zo werd onlangs besloten.

Thuisbioscoop breekt record tijdens de zomer

30jul 201515:28
  • Content
  • 6418 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoTelevisieContent

nieuws Juli is de beste on-demand maand ooit, dat blijkt uit cijfers van Pathé Thuis, de online dienst voor het kijken van nieuwe films. Er werden zelfs meer films bekeken dan in december, traditioneel de beste maand van het jaar. American Sniper is de best bekeken film van de maand juli gevolgd door Kingsman: The Secret Service.

Zandbeek genomineerd voor Digital Communication Awards 2015

30jul 201515:15
  • Content
  • 9433 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • CommunicatieAwards

nieuws Contentmarketingbureau Zandbeek is opnieuw genomineerd voor een Digital Communication Award. De Digital Communication Awards onderscheiden de beste cases op het gebied van digitale communicatie in heel Europa. Zandbeek is genomineerd in de categorie Blogs met de Fashion Blog Battle voor opdrachtgever Cushman & Wakefield.

Veronica en Bindinc stappen samen in mobile 'tv-guiding'

30jul 201515:14
  • Media
  • 9286 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieOnline advertisingMobileReclameDigitaal

nieuws Na de Superguide-app lancering dit voorjaar en de nieuwe update van TVGids.nl slaan uitgeverij Veronica en Bindinc de handen ineen om samen een 'krachtige' mobile tv-guiding-propositie aan te bieden op de advertentiemarkt.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content