LinkedIn: je reddende engel

5mrt 201512:15
  • B2b
  • 266 x gelezen
  • Link
  • Mark Beekman
  • Social mediaContent

weblog Inbound marketing is vandaag hét buzzword onder marketeers. Met je content mensen verleiden om naar je site te gaan en ze daar converteren, dát is waar het volgens inbound marketing-specialisten om draait. Wat echter als jouw zakelijke doelgroep helemaal niet op je site komt? Mijn advies: focus op outbound marketing door een combinatie van account based marketing én retargeting. LinkedIn gaat hierbij je reddende engel zijn.

Bert Habets (RTL Nederland): 'Jaarcijfers stemmen trots'

5mrt 201512:05
  • Media
  • 341 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkDigitaalTelevisieMedia

nieuws RTL Nederland maakt een florissantere groei door dan moederbedrijf RTL Group. De omzet in ons land steeg met 5,6% naar 455 miljoen euro. Dat is aanzienlijk beter dan de mondiale groei van 1,8%, goed voor een omzet van 5,9 miljard euro. CEO Bert Habets van RTL Nederland reageert verheugd op de jaarcijfers die vanochtend zijn gepresenteerd.

Deezer kiest Lewis als PR-partner

5mrt 201510:57
  • Bureaus
  • 799 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommunicatiePRMuziekPromotie

nieuws Deezer heeft Lewis PR aangesteld als vaste PR-partner in Nederland. In de promotionele campagne voor de digitale muziekdienst zullen de technische ontwikkelingen én het internationale muziekaanbod centraal staan. Lewis zal nauw samenwerken met het Europese hoofdkantoor en de Nederlandse redactie.

Boels Verhuur neemt Port-o-Let over

5mrt 201510:00
  • B2b
  • 5219 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • MerkenProducten en diensten

nieuws Boels Verhuur - bekend van het machineverhuur - heeft de verhuuractiviteiten, medewerkers en activa van Port-o-Let Services overgenomen. Port-o-Let is al ruim tien jaar actief in de Nederlandse verhuurmarkt op het gebied van mobiele toiletten.

Sky Radio start online 'jaren nul'-zender

5mrt 201509:45
  • Media
  • 1389 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalMuziekRadio

nieuws Sky Radio start een apart online station met de beste nummers uit de 'jaren nul'. De radiozender neemt deze stap na de enorme hoeveelheid positieve reacties rondom de hitlijst We Like The 00's Top 500. Het online kanaal is vrijdag 6 maart vanaf 17.00 uur voor het eerst te horen, direct na afloop van de lijst.

Blendle reikt Gouden Pen uit voor best gelezen artikel

5mrt 201509:42
  • Media
  • 1392 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaOnlineJournalistiekAwards

nieuws Blendle heeft gisteren een nieuwe prijs uitgereikt, voor het best gelezen artikel uit de trendsettende digitale kiosk: de Gouden Pen. De eerste jaarwinnaar is Rusland-correspondent Olaf Koens (tevens Journalist van het Jaar 2014) met een ooggetuigeverslag vanaf de rampplek van de MH17 in Oekraïne. Koens publiceerde deze reportage in de Volkskrant - en dus op Blendle.

Merken moeten geen nieuwsplatform willen

5mrt 201508:20
  • Content
  • 1580 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • DigitaalTrendsBranded content

nieuws Het idee dat merken moeten proberen nieuwsplatforms te worden is onzin, vindt Dominic Mills uitgever bij Haymarket Business Media. Platforms van merken zetten het vertrouwen van de consument op het spel. ‘We weten allemaal dat content de reclamewereld gek gemaakt heeft. Nu geven ze er een nieuwe draai aan: 'platformisering’ een vreselijk woord dat alleen door techno-gekken bedacht kan zijn’, aldus Mills.

SPOT ziet herstel van tv-markt, reclamebestedingen groeien naar 964 miljoen euro

4mrt 201512:31
  • Media
  • 7941 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekTelevisieBereikVideoOnline advertising

nieuws De netto bestedingen voor tv-reclame zijn in 2014 uitgekomen op €964 miljoen, een stijging van 3,3%. Vorig jaar werd €850 miljoen besteed aan spot advertising en €114 miljoen aan non-spot advertising, zo meldt SPOT. De online videoplatforms van de SPOT-zenders realiseerden in 2014 een groei van liefst 70% en kwamen uit op €21 miljoen. Naar verwachting zet de groei van de tv-markt dit jaar door.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content