Rens Bosma brengt muziek op Branded Content Event

27jan 201518:16
  • Content
  • 16131 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • Branded contentVideo

nieuws Rens Bosma, spreker op het Branded Content Event dat op 29 januari 2015 in Utrecht plaatsvindt, werkt nu anderhalf jaar bij Universal Music, waar hij verantwoordelijk is voor brand partnerships. ‘Vanuit ons team zetten we samenwerkingen op tussen merken en artiesten, dat veel branded content als output oplevert. Mijn expertise zit denk ik in het goed aan elkaar weten te knopen van twee aparte werelden. Ik maak de soms wat ingewikkelde wereld van de muziekindustrie toegankelijk voor merken en hun bureau’s.’

BNR Nieuwsradio werkt samen met vloggers van jongerenplatform IntoConnection

27jan 201515:09
  • Media
  • 2858 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentVideoRadioMediaPartnership

nieuws BNR Nieuwsradio gaat een content-samenwerking aan met het internationale jongerenplatform IntoConnection. Dagelijks is er een interview van een videoblogger van het platform te zien op BNR.nl. Daarnaast zal binnenkort een aantal van de jonge BNR-redacteuren als vloggende expert optreden in de online show van IntoConnection.

Rabobank deelt 80 lokale verhalen op abri-posters

27jan 201513:11
  • Content
  • 2910 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingBranded contentCampagnes

nieuws Rabobank start volgende week met een abri-campagne. Op de abri’s vertellen mensen hoe zij hun regio, stad of dorp sterker maken en wat de rol van de bank daarbij is. In totaal komen er 7 duizend abri-posters met 80 verhalen uit de praktijk die deel uitmaken van de Rabobankcampagne ‘Een aandeel in Elkaar’. Doel van de campagne is om de verbinding met de samenleving te herstellen.

Snapchat zoekt samenwerking met mediabedrijven

27jan 201512:39
  • Media
  • 4343 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekContentOnlineAppsMedia

nieuws Fotodienst Snapchat werkt aan een nieuw platform in zijn app waar media redactionele content kunnen aanbieden. In eerste instantie gaat het om een samenwerking met enkele toonaangevende Amerikaanse media, waaronder CNN, ESPN, National Geographic, Vice en Yahoo.

EPiServer en Ektron gaan fuseren

27jan 201512:00
  • B2b
  • 2991 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • KlantOnline

nieuws Het Zweedse EPiServer en het Amerikaanse Ektron gaan fuseren. Door hun technologische oplossingen en brede partnerecosysteem samen te brengen, ontstaat een nieuwe partij in de softwaremarkt voor digital experience. De nieuwe Digital Experience Cloud is een vrucht van de fusie. De beslissing om samen te gaan wordt ondersteund door software-investeringsclub Accel-KKR, die achter beide bedrijven staat.

Social media stuwen verkopen in de fashionindustrie

27jan 201509:46
  • Online
  • 2738 x gelezen
  • Link
  • Aleksandra Andjelic
  • Social media

weblog Binnen de online marketingcommunicatiemix zijn social media en contentmarketing veel gebruikte middelen. Het merendeel gebruikt social media om het imago van de producten en de organisatie te versterken. Het doel is de klantrelatie versterken en de autoriteit te vergroten. Maar met social media en contentmarketing kan een organisatie zoveel meer bereiken. Bijvoorbeeld het verhogen van sales, zoals ook in de fashionwereld gebeurt.

Postcode Loterij schenkt miljoenen voor vervolg Sweetie

27jan 201509:35
  • Bureaus
  • 3748 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MaatschappijCampagnesStrategieConcept

nieuws De Nationale Postcode Loterij schenkt ruim 3,8 miljoen voor ‘Sweetie 2.0', het vervolg op de veelbekroonde 'actie-campagne' van reclamebureau Lemz voor Terre des Hommes om webcamseks met kinderen de wereld uit te krijgen.

Zegt een plaatje meer dan 1000 woorden?

27jan 201508:32
  • Content
  • 1871 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • Onderzoek

nieuws Dit bekende gezegde wordt aan heel veel bronnen toegeschreven, van Confucius tot een krantenartikel over journalistiek en publiciteit uit de vroegste jaren van de vorige eeuw. ‘Maar wie het ook als eerste gebruikt heeft, het zette me wel aan het denken’, aldus Robert Rose, Chief Strategy Officer bij het Content Marketing Institute.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content