Albert Verlinde leidt jury Mercurs 2015

3sep 201515:41
  • Media
  • 1721 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintJournalistiekAwardsMedia

nieuws Roddelkoning Albert Verlinde is dit jaar juryvoorzitter bij de Mercurs. Hij leidt de vakjury die zich de komende maanden buigt over de beste tijdschriftconcepten van Nederland. De uitreiking van de Mercurs 2015 staat gepland op 9 december.

KPMG en StartupJuncture duiken in startupscene

3sep 201515:37
  • B2b
  • 1199 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • InnovatieZakelijkWebsiteCommunity

nieuws De Nederlandse website StartupJuncture en KPMG Innovative Startups gaan samenwerken om het Nederlandse startup ecosysteem verder op de kaart te zetten. Middels gezamenlijke content willen ze meer inzicht bieden in zowel corporate startup samenwerkingen als de laatste ontwikkelingen op het gebied van data & analytics, fintech en robotica.

Familytravelbloggers slaan handen ineen

3sep 201513:59
  • Content
  • 1624 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • MarketingOnlineDigitaalIntroductie

nieuws Niche bloggers hebben de toekomst in het bereiken van de juiste doelgroep. Dat hebben de bloggers die zijn aangesloten bij familytravelbloggers.nl begrepen. Sinds 1 september 2015 hebben meer dan 10 Nederlandse en Belgische bloggers zich verenigd en presenteren zij zich gezamenlijk op deze website. Bijna een derde van de Nederlandse huishoudens bestaat uit een gezin met kinderen en zij besteden 8 procent van hun inkomen aan vakanties en uitjes. Een interessante markt! Zo meldt het persbericht.

[Interview] Schweppes en XXS: 'Goed naar elkaar luisteren'

3sep 201512:10
  • Bureaus
  • 2934 x gelezen
  • Link
  • Arwen Kleyngeld
  • CampagnesMerkenInterviewStorytellingMarketing

nieuws XXS maakte de nieuwe Europese campagne voor Schweppes. De samenwerking tussen klant en bureau kenmerkt zich vooral door goed en veel naar elkaar luisteren en teamwork. De historie van het merk komt tot leven in de 'Makers of today'-campagne. MarketingTribune onderwierp bureau en klant aan een dubbelinterview.

Gelukkig neem ik mijn werk mee naar huis

3sep 201512:00
  • Bureaus
  • 2190 x gelezen
  • Link
  • Bart ten Tije
  • ContentStorytellingCreatieCommunicatie

weblog Mits je van je werk houdt en een beetje ambitie hebt, is werk en privé gescheiden houden niet heel waarschijnlijk. En dat zou doodzonde zijn ook! Zo was ik laatst dolblij dat ik mijn werk mee had voor iets dat ogenschijnlijk niets met werk te maken had. Het was zaterdagochtend en ik ging met mijn dochtertje in bad. Een groot genot. Tot het moment van haren wassen aanbreekt. Zoiets als al het lekkers van je bord opeten en dan ligt de broccoli er nog.

Waarom formats contentmarketing zullen gaan redden

3sep 201511:30
  • Content
  • 2316 x gelezen
  • Link
  • Aart Lensink
  • DoelgroepContent

weblog In de tv- en tijdschriftenwereld weten ze het al decennia: formats maken het verschil tussen succes en falen op de kijkers- en lezersmarkt. Contentmarketeers dachten een paar jaar lang met los zand-content weg te kunnen komen. Niet dus. Tijd voor Formats. Aart Lensink schreef een boek. En geeft tien redenen waarom dat boek over Formats er moest komen.

Noise maakt overheidscampagne tegen discriminatie

3sep 201509:41
  • Bureaus
  • 5115 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CommercialsCampagnesSocial mediaPolitiekMaatschappij

nieuws De nieuwe landelijk campagne tegen discriminatie is woensdag gelanceerd door minister Plasterk van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Het Amsterdamse reclamebureau Noise bedacht de campagne. Het thema maakt een duidelijk statement: 'Zet een streep door discriminatie.'

Toon van Eneco & RTL Woonmagazine creëren samen content

3sep 201507:16
  • Content
  • 7005 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoTelevisieSocial mediaBranded content

nieuws Toon® van Eneco en RTL Nederland slaan voor het derde seizoen de handen ineen met een samenwerking rond het woon- & lifestyleformat RTL Woonmagazine. Het komende seizoen wordt het format verrijkt met een extra online content laag. Presentator en binnenhuisarchitect Michiel de Zeeuw wordt binnen deze nieuwe samenwerking spokes person voor Toon van Eneco. Als dé expert op het gebied van wonen geeft hij op TV en via diverse online video’s relevante woontips, waarin de verschillende USP’s van Eneco’s intelligente thermostaat Toon zijn geïntegreerd. Thema’s als woongemak, duurzaamheid en design staan hierin centraal.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content