[In gesprek met] Albert Jan Huisman

31mrt 201510:15
  • Content
  • 52 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • ContentStrategieInterview

nieuws Albert Jan Huisman is director marketing & business development bij Kennedy Van der Laan en is in zijn rol medeverantwoordelijk voor de contentmarketingstrategie en spreekt daarnaast regelmatig op congressen. Begin februari organiseerde hij een avond waar de 25 beste boeken in relatie tot contentmarketing werden besproken. Een goede reden voor de redactie Contentmarketing om in gesprek te gaan met Huisman.

Met hagel schieten kan altijd nog!

31mrt 201508:30
  • B2b
  • 670 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • KlantLeadsMarketing

weblog Net als veel van mijn collega’s in marketing en sales geloof ik in pragmatisme. Daarom zie je, zeker in een groot bedrijf, diverse initiatieven op het gebied van digital marketing. Van verkoop ondersteunende apps, tot prijs calculator tools en van social media campagnes tot big data analyses. De meeste initiatieven gedreven vanuit een persoonlijk geloof en vertrouwen in de nieuwe techniek. Of dit de maximale waarde haalt uit de potentie die de Digitale Transformatie ons biedt, betwijfel ik. Het zijn veelal losse flodders. >> Een blog van NIMA B2B-voorzitter Arthur Simonetti (DSM). <<

Infographics: laat de feiten voor je spreken

31mrt 201505:00
  • Content
  • 1477 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Graphic

weblog Uit onderzoek blijkt dat feiten en cijfers veel beter blijven hangen als je ze visueel presenteert. Mooi. Maar moet je nog ergens op letten bij het (laten) maken van een infographic? Jazeker. Projectmanager Marloes Ribbius van ANPinOpdracht geeft je 7 handige tips.

Groei internationale congressen in Leiden zet door

30mrt 201515:30
  • B2b
  • 4630 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • CongresZakelijk

nieuws In 2014 vonden in Leiden 21 internationale congressen plaats, goed voor 10.250 congresdagen. Dit betekent een stijging van 1.660 congresdagen ten opzichte van 2013. De economische spin-off aan internationale congressen komt in 2014 neer op 3 miljoen euro voor stad en regio.

Kingsday maakt Hartstichting-campagne 'Elke dag telt'

30mrt 201513:59
  • Bureaus
  • 6958 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StichtingCommercialsCampagnesWetenschap

nieuws De Hartstichting lanceert vandaag een nieuwe corporate campagne: ‘Elke dag telt’. Hiermee wil de organisatie het onverwachte karakter van hart- en vaatziekten én de impact op de directe omgeving van het slachtoffer onder de aandacht brengen van iedereen in Nederland. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Kingsday.

Esprix nomineert 36 campagnes

30mrt 201512:35
  • Bureaus
  • 8903 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesAwardStrategieReclameMarketing

nieuws Zesendertig campagnes zijn genomineerd voor een Esprix. 'Stuk voor stuk campagnes die laten zien dat intelligente strategie en onderscheidende creativiteit leidt tot commercieel succes', aldus de jury. FHV BBDO leidt het bureauklassement met vier nominaties gevolgd door TBWA en Etcetera met ieder drie nominaties.

Video bovenaan verlanglijstje marketeers

30mrt 201512:34
  • Online
  • 5596 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Video

nieuws Interactieve video gaat de komende jaren een grote vlucht nemen; ruim 60% van de Nederlandse marketeers wil hier binnen drie jaar gebruik van maken. Dat blijkt uit de 3de editie van de Online Video Monitor, een onderzoek dat MarketResponse in opdracht van online video-specialist Quadia heeft uitgevoerd onder 373 marketingprofessionals.

Digitale leesmap voor en door bedrijven

30mrt 201511:00
  • B2b
  • 4312 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • OnlineCopywritingStorytelling

nieuws Met de BuzzTalk Reader lanceert BuzzTalk een mobiele App waarmee organisaties zelf hun eigen online magazine uitgeven. Bovendien kunnen ze het leesgedrag van hun doelgroep monitoren en beïnvloeden. De BuzzTalk Reader stelt organisaties in staat om uit meer dan 80.000 nieuwssites en blogs content te cureren in 16 talen. De gecureerde content kan in het eigen magazine, maar ook in een digitale nieuwsbrief of op de website, worden getoond. Hoe werkt zo'n B2B-leesmap?


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content