Masterclass: Contentmarketing voor gevorderden (WIN)

1sep 201412:10
  • B2b
  • 2888 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • Kennissessie

nieuws Op woensdag 24 september organiseert spotONvision een masterclass ‘Contentmarketing voor gevorderden’ voor B2B Marketing en communicatiemanagers met basiskennis van contentmarketing en een verantwoordelijkheid voor leads. Als partner mag MarketingTribune één masterclass weggeven.

11 feiten over inbound marketing

1sep 201411:37
  • Content
  • 2620 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws Inbound is niet nieuw, en het is ook geen kanaal, tactiek of technologie; het is een methodologie. Inbound marketing leads schijnen ook 61% minder te kosten dan de leads die vanuit outbound komen. Meer weten over inbound marketing? Lees dan de 11 feiten die hubspot voor je heeft geformuleerd.

'The why' van Hornbach in campagne: geloof in jezelf

1sep 201411:17
  • Content
  • 2654 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws Laat je project voor je spreken. Vanuit die gedachte start Hornbach maandag 1 september haar najaarscampagne op televisie. Hornbach wil met deze spot het signaal afgeven dat er niets mis is met eigenzinnigheid. Sterker nog, dat het niet uitmaakt wat anderen denken. Doe vooral wat je gevoel je ingeeft.

De Persgroep vernieuwt op advertentiemarkt

1sep 201411:03
  • Content
  • 2898 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws Een opmerkelijk bericht in de tijd dat contentmarketing hoogtij viert, vaak ten koste van de traditionele advertentiemarkt: De Persgroep geeft vandaag het startschot voor een nieuwe koers op de advertentiemarkt. Een nieuwe koers om te wijzen op de vergeten factor ‘aandacht’. Vernieuwing zal plaatsvinden op meerdere vlakken: positionering, prijsstrategie en productportfolio. We volgen de ontwikkelingen op de voet, want deze insteek is toch wel erg gebaseerd op de marketingmix met de 4P's, waarover veel mensen het eens zijn dat dit inmiddels achterhaald is. Misschien moet De Persgroep eens bij NRC Media gaan kijken en hoe zij de contentmarketingcampagne 'Insights' aanpakken.

Infographic: verhogen van engagement op Instagram

29aug 201415:00
  • Content
  • 14514 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • Verdienmodellen

nieuws Instagram is een van de snelst groeiende sociale media met meer dan 200 miljoen gebruikers. De engagement op Instagram is 15 keer hoger dan op Facebook en 40 keer hoger dan op Twitter. Hoe kun je als merk nu gebruik maken van Instagram zodat het ook wat oplevert? Deze infographic van Quicksprout geeft daar antwoord op.

Heb jij een fantastische content marketing case?

29aug 201409:15
  • Content
  • 18719 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Awards

nieuws Stuur je case dan in voor de Grand Prix Content Marketing. Je kunt inzenden in de categorie B2B, B2Cm, B2E, charity.Je kunt tevens inzenden voor de deelbekroningen op het gebied van videomarketing, online, print en overig.

De échte kracht van tijdschriften

29aug 201407:00
  • Content
  • 9083 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Print

weblog Waarom is het zo lastig om te stoppen met een spel als Angry Birds of het kijken van een dvd-box? Waarom wil je bijna obsessief op de hoogte blijven van alles wat er op een blog, forum of in social media gebeurt? Er is één gemeenschappelijke, onderliggende reden aanwijsbaar: mensen hebben een ingebakken drang om af te maken waar ze aan begonnen zijn. Daar kunnen mediamakers van profiteren.

Nieuwe NFF campagne brengt fans dichter bij de sterren

28aug 201411:15
  • Content
  • 12411 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintDigitaal

nieuws Van 24 september tot en met 3 oktober vindt in Utrecht een nieuwe editie van het Nederlands Film Festival plaats. De campagne bestaat uit een printcampagne, waarbij de ontmoeting tussen acteurs en hun fans centraal staan, en het online platform Filmkaraoke.nl, waarop het publiek zelf beroemde Nederlandse filmscènes kan inspreken.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content