Auke Visser benoemd tot voorzitter van European Magazine Media Association (EMMA)

1okt 201414:32
  • Media
  • 4813 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PolitiekMediaPrintPersonalia

nieuws De Europese tijdschriftorganisatie European Magazine Media Association (EMMA) heeft Auke Visser per 1 oktober benoemd als voorzitter. Visser was tot eind 2013 in totaal zeventien jaar lang voorzitter van de Groep Publiekstijdschriften (GPT).

Sparen met Kips voor servies bij FonQ.nl

1okt 201413:48
  • Content
  • 2957 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Storytelling

nieuws Een lief klein meisje koopt elke dag een ander product van Kips. Is ze de ultieme fan van Kips of is er ook nog iets anders aan de hand? Aan het eind van de week komt de aap uit de mouw: ze heeft met Kips gespaard voor korting op servies bij FonQ.nl.

Consument bepaalt content op platform Yournalism

1okt 201412:44
  • Media
  • 5484 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • WebsiteVerdienmodellenJournalistiekOnline

nieuws Het mediaplatform Yournalism is officieel van start gegaan. Via deze website kunnen consumenten via crowdfunding bepalen welke ingediende voorstellen voor onderzoeksjournalistiek worden gefinancieerd en uitgevoerd. Yournalism werd door vakgenoten al bekroond met een Tegel, een toonaangevende journalistieke prijs.

Food Inspiration Magazine: voeding als groene apotheek

1okt 201411:55
  • Food-en-retail
  • 4356 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • InteractieFoodStorytelling

nieuws Met stijgende obesitascijfers en daaraan gerelateerde ziektes worden we ons steeds bewuster van de impact van voeding op onze gezondheid. Steeds meer chefs kijken daarom - naast smaak, presentatie, textuur en geur - naar de nutriënten en het effect van voeding op het lichaam. Voeding als groene apotheek. Het fraaie digizine Food Inspiration Magazine wijdt er de nieuwe editie aan. Blader het met deze exclusieve link gratis door en geniet.

[column] Van betweter en social media expert naar iHero

1okt 201406:15
  • Online
  • 3077 x gelezen
  • Link
  • Patrick Petersen
  • Social media

weblog Ze adviseren je drie tweets per dag te plaatsen. Doe hierbij een scheutje grappige termen. Gebruik ook enkele termen uit de bio van je volgers. Zet je tweets klaar op 7.52, 16.08 en 22.11 uur. Gebruik in de ochtend een plaatje. In de avond een video. Mix de boel niet langer dan met 80 tekens en je hebt het optimale social media-advies te pakken voor bijvoorbeeld Twitter. Aldus het advies van zomaar een Social Media Expert(SME). In de praktijk werken social media op het moment dat jij denkt iets leuks, inspirerends of informerends te willen delen. Hier zijn geen wetten voor. Wel handigheden op basis van eigen ervaring. Een menselijk gevoel voor de relatie met jouw beoogd netwerk is vitaal.

SBS lanceert vernieuwd VOD-platform KIJK

30sep 201413:50
  • Media
  • 7771 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentVideoTelevisieVerdienmodellen

nieuws SBS lanceert vandaag haar compleet vernieuwde Video On Demand-platform KIJK. Het platform heeft een nieuw design, is sterk verbeterd op het gebied van gebruiksvriendelijkheid en bestaat niet alleen meer als website, maar heeft vanaf nu ook apps voor mobiel en tablet. Bovendien is het content-portfolio verder uitgebreid.

NU.nl breidt regionaal uit naar Amsterdam en Utrecht

30sep 201412:54
  • Media
  • 7550 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineMediaJournalistiekMediastrategie

nieuws NU.nl is in mei gestart met het publiceren van regionaal nieuws uit Groningen. Inmiddels zijn daar de regio’s Amsterdam, Utrecht en Salland aan toegevoegd. Vanaf vandaag verschijnt dit nieuws in deze regio’s automatisch in de apps van de nieuwssite.

Kwantum lanceert LEVENDE campagne en koopt een huis

30sep 201412:52
  • Content
  • 4456 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Storytelling

nieuws Homefashion Group BV, eigenaar van de Nederlandse en Belgische woonretail-formule Kwantum lanceert deze maand een nieuwe crosschannel-campagne. In deze campagne staat de nieuwe klant centraal. Deze klant selecteert en koopt bewust, aldus Kwantum. In de oriëntatie-fase wordt inspiratie namelijk vooral online gezocht en de nieuwe klant ziet de fysieke winkel meer en meer als een afhaalpunt van het gekozen artikel. In de nieuwe communicatiecampagne blijft Kwantum gewoon Kwantum, maar het unieke concept biedt een ‘levende catalogus’, die mensen raakt en laat beleven wat Kwantum voor hen kan betekenen.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content