Effietje Eitje

28apr 201512:24
  • Bureaus
  • 731 x gelezen
  • Link
  • Dick van der Lecq
  • AppsReclameAwardMarketingEffect

weblog Het leven van een marketeer en reclamemaker is er niet bepaald eenvoudiger op geworden. De recessie is vruchtbare bodem gebleken voor talloze nieuwe ontwikkelingen met bijbehorend jargon. Het spotje of spreadje heeft plaatsgemaakt voor real-time marketing, purposeful business, contextual targeting, content driven testing, service design, engaging storytelling, agile scrum en niet te vergeten: de digitale colporteur. Oftewel behaviour retargeting. Een begrippenexplosie waarmee Jan Kuitenbrouwer zeker vijf nieuwe delen Turbotaal vooruit kan.

Nominaties voor Prix de C'Oeuvre en Cover van het Jaar

28apr 201511:59
  • Media
  • 977 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CreatieGraphicAwardsPrintMakers

nieuws De jury van de Nationale Coverdag heeft de nominaties bekend gemaakt van de Prix de C’Oeuvre en Cover van het Jaar. Voor beide awards zijn drie tijdschriften genomineerd. De Prix de C’Oeuvre is een prijs voor het blad met het meest constante coverbeleid door de jaren heen.

Mercis en World of Delights houden Nijntje Art Parade

28apr 201510:43
  • Bureaus
  • 1411 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Kunst & CultuurGraphicMerkenMakersCreatie

nieuws Nijntje viert dit jaar haar zestigste verjaardag. Om deze wereldberoemde creatie van Dick Bruna in dit kroonjaar te eren, hebben uitgever Mercis en retailspecialist World of Delights zestig kunstenaars uit verschillende disciplines gevraagd een levensgroot beeld van nijntje te decoreren. Het resultaat is van 1 mei tot eind september te zien tijdens de Nijntje Art Parade op verschillende locaties in Nederland en Japan. In het najaar worden de beelden geveild ten bate van Unicef.

Onderzoek: Sleutel tot succes digitale markering

28apr 201510:41
  • Online
  • 1164 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • MarketingStorytellingOnlineOnderzoek

nieuws In een wereldwijd onderzoek onder ruim 1.000 marketeers concludeert Experian Marketing Services dat het koppelen van datastromen, investeren in de juiste technologie en het doorbreken van silo’s binnen de eigen organisatie de belangrijkste uitdagingen voor marketeers vormen. Het juist uitvoeren van deze drie-eenheid is de sleutel voor succes.

Ariadne Dierick versterkt team van Head Office België

28apr 201510:19
  • Content
  • 1071 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PersonaliaStorytelling

nieuws Met de ervaring van merkenbouwer Ariadne Dierick, die onder andere werkte bij De Morgen, VRT, McDonald’s zijn ze bij Head Office België helemaal klaar om de volgende horde te nemen. Dierick wordt aangesteld als accountdirector en is in die functie verantwoordelijk voor het budget van Belfius en voor de nieuwe account Century 21.

Elle Girl organiseert covercastingdag

28apr 201510:13
  • Media
  • 1402 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DoelgroepEvenementPrintActies

nieuws Wie wordt hét nieuwe Nederlandse topmodel? Die ambitieuze vraag probeert Elle Girl te beantwoorden door op 18 mei een covercastingdag te organiseren in samenwerking met het modellenbureau van Doutzen Kroes.

VisitBrabant lanceert zuilenroute met oorlogsverhalen

27apr 201509:23
  • Content
  • 6472 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • StorytellingApps

nieuws Wandelaars, fietsers, automobilisten, geschiedenisliefhebbers en dagjesmensen kunnen nu levensechte ooggetuigenverslagen van de bevrijding tijdens de Tweede Wereldoorlog beluisteren op 29 plekken in West- en Midden-Brabant. Met de verhalen, te beluisteren via zuilen, worden luisteraars meegezogen in de geschiedenis en wordt duidelijk welke impact de oorlog en de bevrijding hebben gehad op de lokale bevolking en de bevrijders.

Esprix Awards 2015: Hi wint eerste Grand Esprix

24apr 201517:39
  • Bureaus
  • 38653 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AwardEffectReclameMarketingCampagnes

nieuws Hi is winnaar geworden van de allereerste 'Grand Esprix', die donderdagavond werd uitgereikt bij het Esprix-gala in de Portugese Synagoge van Amsterdam. In totaal werden 36 prijzen uitgereikt, waaronder drie keer een gouden Esprix.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content