Spotta promoot voordeel-app met tv-spot

24okt 201413:20
  • Bureaus
  • 9004 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsMediastrategieAppsCampagnes

nieuws Spotta, het foldermerk van Netwerk VSP, start vrijdag met een tv-campagne om de voordelen van de eigen voordeel-app onder de aandacht te brengen. Met de Spotta app kan heel Nederland wekelijks slim euro’s verdienen.

Nominatie voor Monuta's wietroostmij.nl in VS

24okt 201410:55
  • Content
  • 5675 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Awards

nieuws Het online platform wietroostmij.nl, dat Head Office NL voor uitvaartverzorger en -verzekeraar Monuta heeft ontwikkeld, is in New York genomineerd voor een Pearl Award.

C&A: advertentie in printmagazine met Like-knoppen

24okt 201410:16
  • Content
  • 6053 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Print

nieuws De Braziliaanse C&A heeft 'Like Ads' gecreëerd. Hierbij kunnen lezers in een advertentie in een papieren tijdschrift de producten op Facebook liken door op de Like-knoppen te klikken die in het printmagazine geïntegreerd zijn.

Waar hebben bedrijven customer media bureaus nog voor nodig?

24okt 201410:03
  • Content
  • 3425 x gelezen
  • Link
  • Robin Klaassen
  • Trends

weblog Wat gebeurt er als steeds meer mensen van customer media bureaus aan klantzijde gaan werken? Wat is dan nog de rol van customer media bureaus? Robin Klaassen van Totalspiel Authority media vraagt zich dit af en bespreekt deze kwestie in een video. Wat vind jij? Of zal het niet zo'n vaart lopen?

Marketing&Technology-congres: 'Technologie is een grote uitdaging voor marketeers'

23okt 201417:30
  • Algemeen
  • 23877 x gelezen
  • Link
  • Dorien Vrieling
  • Marketing

nieuws Het allereerste Marketing&Technology-congres biedt informatie voor iedereen die wil weten wat er gebeurt in de industrie van marketingtechnologie. Van marketingdirecteur tot technisch architect, van growth hacker tot data-analist. Keynote speaker Scott Brinker van het chief marketing technologist-blog vertelt wat hij op 25 november met u wil delen.

Customer Media Congres: Emoties dragen de boodschap

23okt 201412:00
  • Content
  • 25642 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Storytelling

nieuws Contentmarketing is voor steeds meer bedrijven een onmisbaar communicatiemiddel. Maar storytelling zonder emotie is als cola zonder prik. Emoties zijn nodig om in beweging te komen, zo stelt Lily Martens. De consultant/trainer/coach, met een journalistieke carrière achter zich waar je u tegen zegt, spreekt tijdens het Customer Media Congres op donderdag 20 november.

Content business wordt employee business

23okt 201410:53
  • Content
  • 3735 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Onderzoek

nieuws 'Content kan of moet niet meer centraal worden gecontroleerd door een organisatie of een merk. Zo geven ook de medewerkers de stem van de organisatie vorm. Content business is dus employee business geworden. En deze omslag maakt de content business complexer, maar ook dynamischer en interessanter'. Aldus Dr. Joost Verhoeven, universitair docent Corporate Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam. Hij komt spreken op het Customer Media Congres en wij spraken alvast met hem.

Gaat Blendle de dagbladen redden?

23okt 201408:10
  • Media
  • 9590 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • JournalistiekPrintOnlineMedia

weblog De jongen op het station duwt de nieuwe Metro in mijn handen. Oud nieuws. Het NOS Journaal, Twitter en Facebook waren de Metro voor. Is er nog wel een toekomst voor de dagbladen? Ik ben nog een verstokte krantenlezer. Die extra duiding die het FD, de Volkskrant of mijn lokale Parool geven wil ik graag hebben. Ben ik een van de laatste der Mohikanen? Nu is er Blendle. Is dat de redding voor dagbladen?


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content