[BCE] In gesprek met Ronnie Overgoor

21dec 201400:05
  • Content
  • 3632 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • EvenementBranded content

nieuws Ronnie was eind vorige eeuw, als directeur van een van de grootste internetbureaus van Nederland, integraal onderdeel van de internethype. Sinds 2004 is Ronnie actief als dagvoorzitter, spreker en presentator. Daarnaast is hij initiatiefnemer van het online televisiestation 7 Ditches TV (www.7ditches.tv). Op het Branded Content Event, 29 januari 2015 in DeFabrique, is hij de dagvoorzitter en ook van hem willen we graag weten waar hij op gaat letten en wat hij van dit event vindt.

Haalt Telegraaf Media Groep de volgende kerst?

20dec 201400:17
  • Media
  • 12444 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediastrategiePrintJournalistiekMediaZakelijk

weblog Op de valreep van het nieuwe jaar was daar dinsdagavond, net na het sluiten van de beurzen, ineens toch nog heel groot medianieuws: via een zelfkastijdend persbericht maakte Telegraaf Media Groep (TMG) bekend dat de eigen organisatie op bijna alle fronten faalt en dat dus het mes erin gaat, heel diep. Alleen de hoofdmerken blijven over, de rest wordt naar verwachting verkocht of opgeheven. Ook komt er een nieuwe forse ontslagronde. Het klonk bijkans als een eigen grafrede. Of zijn er ook lichtpuntjes?

Cristal Award voor Mindshare en Brand New Telly

19dec 201416:15
  • Bureaus
  • 10846 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Campagnes

nieuws Mindshare en Brand New Telly hebben gisteravond een Cristal Award gewonnen met werk voor Auping. De bureaus wonnen voor ‘Best Use of Outdoor’ met de case ‘The mattress is the medium”. Op dit internationale prijzenfestival waren ze de enige Nederlandse winnaars.

Amstel brengt Onvergetelijk Bier naar Lapland

19dec 201414:40
  • Bureaus
  • 11973 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieCampagnes

nieuws Amstel lanceert vandaag een filmpje met het waargebeurde verhaal van twee broers op hun Facebook-pagina. In het filmpje staat een reis naar Lapland met als doel het ‘samen drinken’ van een biertje centraal.

NRC maakt lijst met best bekeken video´s bekend

19dec 201411:10
  • Content
  • 5964 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • OnderzoekVideo

nieuws December is de maand van de lijstjes. Zo publiceert NCR de lijst met de meest populaire video´s op YouTube. De best bekeken video in Nederland was de samenvatting van de WK-wedstrijd Spanje-Nederland, gevolgd door Flappy Bird van Kud. Zowel internationaal als in eigen land deed een Nike-reclame met Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Ibrahimović en Iniesta die vlak voor het WK online werd gezet, het goed.

TBWA\NEBOKO start met Vidiboko

19dec 201411:04
  • Content
  • 5302 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentVideo

nieuws Met goedkope Vidiboko video’s speelt TBWA\NEBOKO in op de groeiende ontwikkeling naar meer branded videocontent die door adverteerders targeted ingezet wordt. Deze content is vaak vluchtiger van aard, heeft een kortere tijdlijn en vereist vanwege het lagere budget een ander productieproces, namelijk zonder vergaderingen.

Waarom klanten niet met u willen praten

19dec 201410:00
  • Algemeen
  • 6496 x gelezen
  • Link
  • Marco Vianen
  • Klant

weblog Het vorige blog Klantverwachtingen overtreffen ? Zinloos! ging over de invloed die service heeft op klantloyaliteit. Onderzoek laat zien dat slechte klantenservice weliswaar negatieve invloed heeft op loyaliteit, maar dat het overtreffen van verwachtingen nauwelijks positieve invloed heeft. Organisaties zouden zich moeten focussen op het voorkomen van slechte ervaringen.

Huib Bouma speaker Branded Content Event legt uit

19dec 201409:00
  • Content
  • 5748 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • Branded contentStorytellingEvenement

nieuws ‘Storytelling is motor brandend content’, zegt Huib Bouma marketeer én partner bij 3MO. 3MO is mede-organisator en levert met Bouma één van de sprekers op het Branded Content Event dat op 29 januari 2015 in de Fabrique in Utrecht plaatsvindt. ‘Aandacht kopen kan nog wel, maar dat wordt steeds duurder en is steeds minder effectief. Het is tijd voor verdieping.’


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content