Formats, de next step in contentmarketing

4sep 201513:53
  • Content
  • 228 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintOnderzoekInspiratie

nieuws Het boek Formats, de next step in contentmarketing, van Aart Lensink, is vanaf vandaag te verkrijgen. Lensink, van Aan de slag met contentmarketing, laat aan de hand van 101 cases zien hoe je formats gebruikt voor effectieve contentmarketing.

Businessroman helpt ondernemers beter te verkopen

4sep 201513:30
  • Content
  • 384 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkPrint

nieuws Steeds meer mensen starten als zelfstandig professional. Slechts 15 procent slaagt binnen een jaar en zelfs drie jaar later is maar 40 procent succesvol. Zo blijkt uit onderzoek van het IMK. 'Dat is jammer en nergens voor nodig', zegt Jochum Jarigsma, zelf succesvol ondernemer: 'Iedere ondernemer is zeven stappen verwijderd van zijn eigen succes en ik leg in mijn boek, De Nieuwe Weg, uit welke stappen dat zijn.'

ABN Amro focust nu op luisteren naar het verhaal van de klant - NPS moet omhoog

4sep 201513:08
  • Food-en-retail
  • 884 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • ConsumentenCampagnesZakelijk

nieuws Maandag 7 september gaat de nieuwe campagne van ABN Amro live. Dit betekent het einde van de 'Anno Nu'-positionering die vijf jaar liep. De campagne – te zien op tv, billboards, bioscoop en onlinekanalen - gaat over luisteren naar het verhaal van de klant. Hier exclusief de eerste twee nieuwe films en de achtergrond van de nieuwe marketingstrategie.

Telfort komt met webserie 'De Voordeeleconomie'

4sep 201511:28
  • Content
  • 1343 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoCampagnes

nieuws Frank Evenblij en Martine de Jong maken voor Telfort de serie ‘De Voordeeleconomie’ Aan een economische crisis deelt men voornamelijk negatieve eigenschappen toe. Maar juist in momenten van somberheid ontstaan er vaak bijzondere en inspirerende initiatieven, die van een min, een plus weten te maken.

Blog en magazine: sterk koppel in contentmarketing

4sep 201510:56
  • Content
  • 1236 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • PrintTrends

weblog Deze zomer lanceerde wielermerk Rapha het magazine Mondial. Een 162 pagina tellend storyboek. Wat heeft Rapha doen besluiten een magazine te beginnen? De overgrote meerderheid van de content die het merk creëert wordt uitsluitend online gepubliceerd; de Rapha-website bevat een blog met een schat aan video's, foto-essays en artikelen, die te allen tijde kunnen worden benaderd, doorzocht en oneindig gedeeld.

[Grand Prix Content Marketing 2015] 'Extern meer aanzien'

4sep 201509:45
  • Content
  • 1985 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • Grand Prix Content MarketingAwards

nieuws In aanloop naar de Grand Prix, die plaats vindt op donderdag 19 november, vragen we winnaars van 2014 wat het winnen van een award hen heeft gebracht. Dit keer spreekt MarketingTribune met Piet Hein Goossens, brand manager bij MPG. Het winnen heeft MPG. extern meer aanzien opgeleverd. Met het personeelsmagazine van UWV hebben ze twee jaar op rij gewonnen als beste interne magazine en nu werd MPG. genomineerd voor het beste ontwerp. 'Als je jaren op rij in de prijzen valt met hetzelfde magazine geef je aan dat je het vak, interne communicatie in dit geval, begrijpt. Dat is voor ons fijn, maar klanten realiseren zich ook dat je de juiste partner bent', zegt Goossens

Albert Verlinde leidt jury Mercurs 2015

4sep 201509:41
  • Media
  • 7498 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintJournalistiekAwardsMedia

nieuws Roddelkoning Albert Verlinde is dit jaar juryvoorzitter bij de Mercurs. Hij leidt de vakjury die zich de komende maanden buigt over de beste tijdschriftconcepten van Nederland. De uitreiking van de Mercurs 2015 staat gepland op 9 december.

Ricoh en 7 Ditches TV starten online serie BusinessCribs

4sep 201508:59
  • Content
  • 1847 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • OnlineZakelijkInnovatieVideo

nieuws Ricoh Nederland is in samenwerking met 7 Ditches TV gestart met de online video serie BusinessCribs. In het programma worden ondernemers en organisaties in beeld gebracht die voorop lopen in ‘werken nieuwe stijl’. Dankzij hun inspirerende of edgy werkplek, of vanwege hun visie op en daadkracht in het doorvertalen van technologische en maatschappelijke ontwikkelingen in de manier waarop gewerkt wordt.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content