Lekker Makkelijk.nl ondersteunt winkels Van Tol

25nov 201411:48
  • Content
  • 4400 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalInspiratiePrint

nieuws De website Lekkermakkelijk.nl is vernieuwd. De uitstraling en de vorm zijn helemaal in de stijl van het Lekker Makkelijk magazine gegoten. In een moderne opzet biedt de website veel informatie over producten en over de aangesloten winkels in de buurt. Daarnaast is er een database met de recepten uit vele jaren Lekker Makkelijk magazine.

‘Nederlandse ceo’s tweeten en liken niet’

25nov 201411:30
  • Online
  • 6022 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Data discovery-bedrijf Qlik toont in recent onderzoek aan dat Nederlandse ceo’s nauwelijks actief zijn op social media. 45 procent gebruikt LinkedIn en slechts 18 procent heeft een Twitter-account. Facebook doet het niet veel beter bij de Nederlandse ceo’s met 15 procent aanwezigheid. Dit blijkt uit onderzoek van Qlik onder ceo’s van beursgenoteerde bedrijven en top-50 bedrijven in Nederland. Qlik ontwikkelde een app die de anatomie van ceo’s in Nederland in kaart brengt.

Online reclame-magazine Leaflad: 'Deel jouw persoonlijke data en verdien geld'

25nov 201410:29
  • Media
  • 5172 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOnlineConsumentenBranded contentMedia

nieuws Een online reclamemagazine, volledig aangepast naar jouw wensen. Dat is het idee van Leaflad, de nieuwe applicatie waarbij de consument wordt betaald voor het delen van zijn data. Leaflad richt zich specifiek op gepersonaliseerde reclames die na het invullen van de persoonlijke gegevens via een applicatie worden geleverd aan de consument. De consument krijgt 20% van de inkomsten.

Yournalism ontvangt subsidie SD&M en Veronica

25nov 201410:18
  • Media
  • 3299 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekMediaOnlineVerdienmodellen

nieuws Yournalism, het in september gelanceerde crowdfunding-platform voor onderzoeksjournalistiek, heeft een subsidie ontvangen van Vereniging Veronica en Stichting Democratie & Media (SD&M). De twee partijen geven samen een bedrag van 50.000 euro, dat besteed zal worden aan verdere doorontwikkeling van het innovatieve journalistieke platform.

Branded YouTube-kanaal KLM succesvol

25nov 201408:15
  • Content
  • 2352 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoBranded content

nieuws In samenwerking met Clipster heeft KLM deze zomer een YouTube-kanaal gelanceerd; www.youtube.com/klm. Niet alleen is het kanaal bijzonder vormgegeven, er zijn ook nieuwe functionaliteiten geïntegreerd die in verschillende campagnes van KLM zijn ingezet. Hiermee laat de organisatie zien een voorloper te zijn op het gebied van social media.

Hoe creëer ik een effectieve infographic?

25nov 201406:30
  • Content
  • 2786 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Doelgroepen

weblog Als mensen zijn we nog nooit blootgesteld aan zoveel informatie als vandaag de dag. Beelden en geluiden komen op ons af vanaf onze televisies, computers, tablets, smartphones et cetera. Onze filtercapaciteiten passen zich hierop aan: we stellen meer eisen aan de informatie die we echt in ons opnemen. Als wij als marketeers onze boodschap willen laten landen, moeten we hem daarop instellen. Infographics vormen hier een goed vehikel voor. Artikelen worden veeal ‘geskimd’: lezers proberen door titels en bulletpoints te scrollen, de spreekwoordelijke krenten uit de pap te vissen. Waarom dan niet de informatie die je met een artikel door wilt geven, presenteren in een infographic?

Vijf misverstanden over content marketing

24nov 201409:24
  • Content
  • 4581 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • OnderzoekBranded contentVerdienmodellen

nieuws Content marketing strategieën die vroeger geweldig werkten, kunnen hun beste tijd hebben gehad. Succesvolle content marketeers die succesvol willen blijven moeten mee veranderen met de voortdurend veranderende branche. Welke ‘nieuwe fouten’ maak jij nu? Hier is de top vijf. Realiseer je dat content marketing aan het veranderen is. Bijna iedereen is vandaag op een of andere manier met content marketing bezig. Maar doe je het goed? Als je een van deze fouten maakt, draaien je wielen wel, maar rijd je niet.

BlogBarometer, ik geloof je niet!

24nov 201400:07
  • Media
  • 11058 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ContentPROnderzoekMediastrategieBranded content

weblog Bloggers opgelet! Er is Europees onderzoek naar jullie gedaan. Vrijdag verscheen de Blogbarometer 2014, een onderzoek onder 1.360 ‘gerenommeerde bloggers’ verspreid over tien Europese landen. Daaruit vallen internationale én lokale conclusies te trekken. Volgens de barometer weet het bedrijfsleven bloggers steeds beter op waarde te schatten en wordt er ook steeds vaker betaald voor blogposts of de aanwezigheid van bloggers bij events. Dat klinkt allemaal leuk en aardig, maar bij het lezen van de uitkomsten van de Blogbarometer dacht ik geregeld: klopt dit wel? Hoog tijd dus voor een nadere beschouwing.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content