Met strategie naar de Content Marketing Awards

17sep 201420:51
  • Content
  • 188 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • Awards

weblog Het eind van de inschrijvingstermijn van de Grand Prix Content Marketing Awards nadert. Grand Prix Content Marketing Awards? Ja, zo heet dat. Want dat moet het ook zijn. Komend van de Grand Prix Bedrijfsbladen, via de Grand Prix Customer Media zijn we nu aanbeland bij de term content marketing.

Deadline inzenden voor Grand Prix Content Marketing is 19 september!

17sep 201420:26
  • Content
  • 1449 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Awards

nieuws De deadline voor het inzenden van cases voor de Grand Prix Content Marketing 2014 is verschoven naar 19 september. Je kunt inzenden in de categorie B2B, B2C, B2E, charity. Je kunt tevens inzenden voor de deelbekroningen op het gebied van videomarketing, online, print en overig.

We waren even uit de lucht

17sep 201414:10
  • Algemeen
  • 4152 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • WebsiteCommunicatie

nieuws Deze site vertoonde de afgelopen weken enkele technische haperingen. In Jip en Janneke-taal: we hebben twee servers. Als er een down gaat, pakt de ander hem over. Tijdens de synchronisatie van informatie met de later herstelde server, liep de boel echter weer vast door de grote hoeveelheid content die wij hier dagelijks gratis voor u oploaden. De ene hield de ander niet bij. Intussen is de schade hersteld en zijn de servers het afgelopen weekend gesynchroniseerd. Kortom: vanaf nu loopt www.marketingtribune.nl weer gesmeerd. Sorry dat we even uit de lucht waren.

Homotijdschrift Expreszo wordt online medium

17sep 201412:53
  • Media
  • 2502 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalMediaOnlinePrint

nieuws Homotijdschrift Expreszo verdwijnt. Het onder jongeren populaire magazine zal in oktober voor het laatste op papier verschijnen. Daarna zal Expreszo doorgaan als online magazine en LHBT-jongerenvereniging.

BNR en Ziggo starten samen ZZP Café

17sep 201410:15
  • Media
  • 3181 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkPartnershipRadioConcept

nieuws BNR Nieuwsradio lanceert op 20 september een nieuw radioprogramma op de zaterdagochtend: ZZP Café, een programma voor en door ZZP’ers dat wordt gepresenteerd door Diana Matroos. BNR is hiervoor een samenwerking aangegaan met Ziggo.

Schiphol-artikel wint 'Blendle-wedstrijd' NK Kiosk

17sep 201410:14
  • Media
  • 2321 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • VerdienmodellenJournalistiekOnlineMedia

nieuws Beike Looijse, Anne de Blok en Jonas Kooyman hebben het Nederlands Kampioenschap Kioskverkoop voor Journalisten gewonnen. Hun verhaal ‘Verslagen door Schiphol: Hoe een milieuminister machteloos kwam te staan’ werd in Blendle, eLinea en MyJour samen 494 keer verkocht. Het 'NK Kiosk' is een initiatief van TPO Magazine en NVJ-vakblad Villamedia.

MissPublicity trekt filmer Michael Barzilay aan

15sep 201414:40
  • Bureaus
  • 2315 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaCommunicatiePRVideo

nieuws Audiovisuele vormgeving wordt een steeds belangrijkere pijler voor PR. Daarom breidt MissPublicity haar team uit met filmer en schrijver Michael Barzilay. Deze creatieve allrounder regisseerde onlangs de documentaire ‘Mijn Leven als Deelder’, maakte talloze korte films en schrijft stukken voor diverse bladen en online media.

Nieuwe koers en restyling voor Management Scope

15sep 201412:40
  • Media
  • 2077 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediastrategieJournalistiekZakelijkPrint

nieuws Vakblad Management Scope gooit het roer om. Niet alleen verschijnt deze week een compleet gerestyled nummer, maar bovendien is gekozen voor een andere koers. Het tijdschrift heeft de eigen rol in het medialandschap heroverwogen en zet voortaan in op een nauwere samenwerking met partner en legt de nadruk meer dan voorheen op de 'meeting of minds'.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content