Achtung herbouwt motor Porsche Cayenne Hybride met huishoudelijke apparatuur

21okt 201410:02
  • Bureaus
  • 321 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • E-marketingVideoCampagnesCreatie

nieuws De kracht van Porsche Cayenne Hybride is moeilijk te beschrijven, dus kiest het automerk ervoor om het te laten zien. Interactief bureau Achtung produceerde een opmerkelijke campagne, waarbij de Hybrid-motor is herbouwd met huishoudelijke apparatuur.

Sanoma schorst Robert van den Ham (AutoWeek)

21okt 201409:14
  • Media
  • 1036 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkJournalistiekOnlineMediaMediastrategie

nieuws Sanoma heeft AutoWeek-hoofdredacteur Robert van den Ham is op non-actief gezet door Sanoma. Vorige week kwam hij in aanvaring met zijn uitgever Jan Wouter Kleinjan, die hem nu heeft geschorst.

Infographic: B2B-contentmarketingtrends 2015

20okt 201414:25
  • Content
  • 5012 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • OnderzoekTrends

nieuws Het Content Marketing Institute en MarketingProfs hebben voor de vijfde keer het jaarlijkse B2B-contentmarketingonderzoek uitgevoerd. Ze hebben 1.820 B2B-marketeers uit de VS ondervraagd over benchmarks, budgetten, insights en trends voor 2015. De weblog Uberflip heeft de belangrijkste resultaten in een infographic gepresenteerd.

Afterglow: nieuwe film in campagne Philips Ambilight

20okt 201414:15
  • Content
  • 4515 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentVideo

nieuws Sinds 19 oktober is de skivideo ‘Afterglow’ te zien op het YouTube-kanaal en de Facebookpagina van Philips TV en op www.philips.com/ambilight. Het is de tweede korte film in een serie voor de lopende ‘Beyond the ordinary’-campagne van Philips Ambilight. De film, die drie topskiërs laat zien in barre, maar prachtig verlichte omstandigheden, heeft inmiddels al een aantal prijzen gewonnen.

GDF Suez E&P in zee met Zandbeek

20okt 201410:01
  • Bureaus
  • 4375 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PRZakelijkContentCommunicatiePitches

nieuws GDF Suez E&P Nederland heeft na een bureauselectie Zandbeek in de arm genomen als communicatiepartner. Met een actievere inzet van corporate communicatie, arbeidsmarkt- en omgevingscommunicatie wil GDF Suez E&P zichzelf nadrukkelijker gaan profileren bij externe doelgroepen en stakeholders.

Audax is positief ondanks daling omzet

20okt 201407:07
  • Media
  • 7804 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaPrintZakelijkProducten en diensten

nieuws Uitgeverij Audax zag in 2013 zijn omzet met ruim 30 miljoen euro dalen naar 251 miljoen euro. Dat blijkt uit de jaarrekening die de uitgeverij vrijdag publiceerde. Het resultaat na belastingen bedroeg een verlies van 3,6 miljoen euro, dat Audax hoofdzakelijk toeschrijft aan eenmalige reorganisatiekosten.

Genieten met Food Inspiration Magazine: thema food en reizen

17okt 201415:59
  • Food-en-retail
  • 17836 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • ContentFood

nieuws Tijdens het reizen vind je de mooiste ideeën. Zeker als je in de wereld van food, koken en gastvrijheid beweegt, stelt digimagazine Food Inspiration. Drie sterrenchef-kok Jacob Jan Boerma neemt de lezers deze editie mee naar Barcelona. 'In San Francisco ontdekten we third wave coffee concept The Mill. In Tokio vonden we meloenen die werden verkocht voor 140 euro', aldus FIM. Geniet mee van de culinaire reizen met deze exclusieve link via MarketingTribune.

Recordaantal inzendingen voor Grand Prix Content Marketing: waarom eigenlijk?

16okt 201416:38
  • Content
  • 12572 x gelezen
  • Link
  • Suzanne de Bakker
  • Awards

weblog Vandaag berichtten we hier op MarketingTribune over het recordaantal inzendingen van de Grand Prix Content Marketing: 173 cases van ruim 40 bureaus. Hoe is dit nu te verklaren? Allereerst natuurlijk door het feit dat bureaus en merken weten dat de prijs bestaat, en zich ook zelfverzekerd genoeg voelen om iets in te sturen. Maar natuurlijk ook door het gegeven dat contentmarketing hot is, en dat veel bedrijven er mee aan de slag zijn gegaan. Waarom is dat?


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content