De ROI van zorgmarketing

27mrt 201510:30
  • Zorg
  • 1551 x gelezen
  • Link
  • Sjors van Leeuwen
  • MarketingB2BkoperMarktwerking

weblog Als het over marketing gaat is vaak de eerste vraag, wat levert dat op? Die vraag hoor ik ook regelmatig in de zorg en veel marketeers staan dan toch een beetje met de mond vol tanden.

SBS kiest MediaLab voor video-distributie

27mrt 201510:02
  • Media
  • 6500 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentVideoMediaTelevisie

nieuws SBS Broadcasting heeft voor MediaLab gekozen als professionele tool voor de distributie en beheer van zijn videomateriaal. Voor SBS is het met tv-zenders als Net5, SBS6 en Veronica belangrijk dat producties niet uitlekken. Met MediaLab heeft het omroepbedrijf de gewenste duidelijkheid over autorisatie en security en wordt het intellectueel eigendom beschermd.

5 minuten met... Frank aan de Stegge

27mrt 201509:30
  • B2b
  • 1768 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • StorytellingMarketingautomationLeadsInterview

nieuws In '5 minuten met' geven we het woord aan B2B marketeers. Wat zijn hun favoriete cases en waar halen zij hun inspiratie vandaan? Dit keer het woord aan: Frank aan de Stegge. Hij werkt bij Nutanix, een startup uit Silicon Valley die nu zijn opwachting maakt voor een beursgang. 'Met story telling alleen kom je er niet'

[Storytelling] Een ontvoering in de jungle van Colombia

27mrt 201509:20
  • Content
  • 3135 x gelezen
  • Link
  • Robbert Zantinge
  • Storytelling

weblog Dit is het indrukwekkende verhaal van van Luis Clavijo. Dit is mijn meest indrukwekkende contentmarketing voorbeeld ooit... Ik neem je mee op reis naar de jungle van Colombia. En ik ga je het verhaal vertellen van Luis Clavijo.

[Interview] Rupert Van Woerkom en Nike Moederscheim van Head Office NL

27mrt 201508:00
  • Content
  • 2158 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • Branded contentMarketingCommunicatieInterview

nieuws Contentmarketing bureau Hemels werd in mei 2011 overgenomen door Sanoma en ging verder als Head Office NL. Creative Director Rupert van Woerkom: ‘Onze grootscheepse transformatie naar het digitale tijdperk heeft een enorme boost gekregen door Sanoma. Daar heeft ook onze nieuwe strategy & concept director Nike Moederscheim aan bijgedragen. Ikzelf ben tenslotte veel meer van het print- en Nike van het digitale tijdperk.’ Tijd voor een interview met Van Woerkom en Moederscheim over de ontwikkelingen in het contentmarketing-vak.

Opzij en Jamie Magazine in zee met De Wolven

26mrt 201510:43
  • Media
  • 8590 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintOnlinePromotiePR

nieuws Opinieblad Opzij heeft zijn publiciteit ondergebracht bij het Amsterdamse PR-bureau De Wolven. Ook de samenwerking van het bureau met Jamie Magazine wordt voortgezet. Voor beide tijdschriften van Veen Media gaat het PR-bedrijf zich vastbijten in het genereren van free publicity. Mediamomenten die onder meer worden aangegrepen zijn de lancering van 'Ophij' en voor Jamie Magazine de vaste eetmomenten in het jaar.

De CFO als marketeer

26mrt 201509:19
  • Content
  • 4783 x gelezen
  • Link
  • Wouter van der Pauw
  • StrategieCommunicatie

weblog Onlangs presenteerde ik aan de voltallige board van een prachtig bedrijf. Meestal kom je als reclamemaker niet verder dan een nieuwsgierige ceo, maar dit was belangrijk genoeg om een voltallige directie bij te betrekken. De feedback na de presentatie was positief, blije gezichten, applaus. Tot we bij de cfo kwamen. Hij hield het kort: 'mooi plan, maar wel duur'. Hij had de lachers op zijn hand.

Nieuwe creatieve habitat in Tilburg: Bank15

26mrt 201509:03
  • Content
  • 9017 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • ConceptInterviewInteractie

nieuws Reclamebureau Tafel15 lanceert - in samenwerking met bouwconcern Van de Ven Bouw en de Gemeente Tilburg - Bank15. Deze eerste creatieve bank van Nederland biedt een podium aan voor ondernemers, zzp'ers, reclame, creatieven en kunst- en horecaconcepten met als doel om bedrijven creatiever te maken en creatieven commerciëler. Op woensdag 25 maart was de pre-launch waar de Redactie MarketingTribune een kijkje nam in het gebouw aan de Spoorlaan, tegenover het Centraal Station in Tilburg.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content