Zeehelden eenmalige uitgave Sail Amsterdam

4aug 201511:02
  • Content
  • 287 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintJournalistiek

nieuws Zeehelden is een eenmalig magazine vol spannende verhalen over kapers, windjammers en kapiteins. Het magazine is een speciale Sail-uitgave en gaat over Nederlands gouden zeevaardersverleden. Wat zijn de mooiste tallships die in augustus tijdens Sail Amsterdam 2015 het IJ opvaren? Waar zie je in ons land het best ons rijke maritieme verleden terug? Welke musea en evenementen zijn er deze zomer op maritiem gebied te bezoeken in Nederland? Het staat allemaal in Zeehelden.

Amsterdam Dance Event partner in ADE Dance & Brands

4aug 201510:35
  • Algemeen
  • 476 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Evenement

nieuws Het Amsterdam Dance Event (ADE), 's werelds grootste clubevenement en leidend zakelijk platform als het gaat om electronic (dance) music, heeft het congres 'Dance & Brands' in het officiële ADE-programma opgenomen. 'ADE Dance & Brands' focust aanstaande vrijdag 16 oktober in één dag op de connectie tussen dance-muziek en merken.

[Luistercijfers] Radio 538 blijft marktleider, Q-Music groeit

4aug 201510:02
  • Media
  • 675 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MuziekRadioBereikOnderzoekMedia

nieuws Radio 538 blijft met 12,1% marktleider in het Nederlandse radiolandschap. Dat blijkt uit de NLO-cijfers over de maanden mei en juni 2015. Q-Music is ten opzichte van de meting een maand eerder in aandeel gegroeid van 8,8 naar 9,4%.

Nicolas Eglau (RTL Ventures) naar A+E Networks

4aug 201509:44
  • Media
  • 826 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaPersonaliaZakelijkTelevisie

nieuws Nicolas Eglau verruilt RTL Nederland voor het Britse mediabedrijf A+E Networks. Daar wordt hij chief operating officer in een team dat op meer punten wordt 'opgeschud'. Heather Jones is gepromoveerd tot senior vice-president Content & Creative. Het bedrijf maakt een forse groei door.

RVG start apart bureau Funke voor online PR

4aug 201508:51
  • Bureaus
  • 1745 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PromotieSocial mediaPROnline

nieuws Het Arnhemse PR-bureau RVG Media & Impact, opgericht in 1978, zet zijn online en social PR-activiteiten voort in een nieuw bedrijf: Funke. Dit zusterbedrijf is per 1 augustus actief als PR- en social bureau.

[nieuw] De MarketingTroonrede voor marketeers

4aug 201508:48
  • Algemeen
  • 1616 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Evenement

nieuws Zoals de koning elke derde dinsdag in september de troonrede voorleest, organiseert Stichting MarketingTroonrede in samenwerking met MarketingTribune een nieuw en spraakmakend event: de MarketingTroonrede. Uiteraard is het streven om deze troonrede, speciaal voor marketeers en CEO’s, ook een mooie en langdurige traditie te laten worden. De eerste MarketingTroonrede wordt op 8 september uitgesproken.

Merken in het transparante tijdperk

4aug 201508:00
  • Content
  • 1160 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • InteractieConsumenten

nieuws De toenemende transparantie van bedrijven verandert de manier waarop consumenten keuzes maken. Waar het merk voorheen nog een belangrijke invloed had op de keuze, hoeft dit in de toekomst niet meer bepalend te zijn. Vooral producten die niet frequent worden aangeschaft, zoals dure elektronica, krijgen te maken met deze trend. Deze verandering creëert een nieuw speelveld, waarin ‘nieuwere’ merken meer kansen krijgen.

Kookzender 24Kitchen beleeft beste maand ooit

4aug 201506:06
  • Media
  • 4022 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • KijkcijfersTelevisieFoodDoelgroepBranded content

nieuws 24Kitchen heeft afgelopen maand haar hoogste marktaandeel sinds de lancering in 2011 behaald. In juli keken in totaal 3,8 miljoen mensen naar de zender en behaalde 24Kitchen recordcijfers in alle relevante doelgroepen: onder 20 tot 49-jarigen groeide de zender met maar liefst 75% ten opzichte van vorig jaar. Ook in de jongere doelgroep 20-34 jaar laat 24Kitchen bij zowel mannen als vrouwen enorme groei zien.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content