Mercurs: Quest, Volkskrant Magazine, VT Wonen, Flow en Esquire genomineerd voor Tijdschrift van het Jaar

31okt 201408:16
  • Media
  • 346 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediaAwardsJournalistiekPrint

nieuws Quest en Volkskrant Magazine zijn met elk drie nominaties het meest genomineerd voor de Mercurs 2014. Beide titels dingen ook mee naar de belangrijkste prijs, voor Tijdschrift van het Jaar, samen met Esquire, Flow en VT Wonen.

BrandLoyalty en Zandbeek samen aan de slag voor spaaractie Vivo

30okt 201410:45
  • Content
  • 3452 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws BrandLoyalty bedenkt spaaracties voor supermarkten verspreid over de hele wereld. Maar ook ‘gewoon bij Albert Heijn’ zijn hun acties terug te vinden. Dit keer met een spaarprogramma voor kristallen (wijn)glazen van Vivo, een merk van de Villeroy & Boch Group.

De Efteling start met Gouden Boekjes

30okt 201410:35
  • Content
  • 2914 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingDigitaal

nieuws De Efteling, Uitgeverij Rubinstein en het AD slaan dit najaar de handen ineen. Deze samenwerking heeft geleid tot een nieuwe collectie Gouden boekjes die zijn ondergedompeld in de sprookjeswereld van de Efteling. En het AD geeft het eerste boekje ‘Hans en Grietje’ uit deze collectie bij het AD cadeau.

Nederlander leest e-mail vaak en overal

30okt 201409:54
  • Online
  • 3790 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • E-mailmarketing

weblog Het Nationaal E-mail Onderzoek 2014 laat zien hoe de Nederlander omgaat met het kanaal e-mail. En wat blijkt: e-mail is springlevend. Zo checkt de Nederlander zijn e-mail meerdere keren per dag en gaat de inbox mee naar ons vakantieadres. En dat is lang niet alles: wij hebben ook een online ochtendritueel waarin e-mail een belangrijke rol speelt. Benieuwd? Het Nationaal E-mail Onderzoek 2014 heeft de antwoorden.

Groothandel Technische Unie lanceert Thuiscomfort.nl

30okt 201408:29
  • Online
  • 4943 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Website

nieuws Technische Unie, de grootste technische groothandel van Nederland, heeft de website Thuiscomfort.nl gelanceerd. Dit platform brengt de afnemers van Technische Unie in contact met de eindconsument. Het betreft 500 specialisten op het gebied van ‘comfortabel’, ‘levensloopbestendig’ en ‘aangepast’ wonen met als doelgroep de vergrijzende babyboom-generatie.

Nieuwe contentmarketing case: Stater Stories

30okt 201408:00
  • Content
  • 2161 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws Stater vroeg aan Totalspiel om de autoriteit en innovatiedrift van de organisatie te vertalen naar een online domein. Het resultaat is Stater Stories. Een digitaal magazine waarop Stater periodiek vertelt over ontwikkelingen in de markt, nieuwe inzichten, en dieper ingaat op huidige producten en diensten.

Sanoma in de plus, Nederland blijft nog achter

29okt 201410:50
  • Media
  • 9095 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekZakelijkPrintMediaMediastrategie

nieuws De Finse uitgever Sanoma heeft in het derde kwartaal 57 miljoen euro winst behaald. Een jaar geleden was dat een veel groter verlies. De omvangrijke reorganisatie die het bedrijf vorig jaar inzette drukt de omzet, vooral in Nederland. Daarbij komt dat de marktontwikkelingen nog altijd niet positief zijn. Toch zegt Sanoma: 'We're moving ahead.'

Telegraaf wil alternatief voor NOS Journaal maken

29okt 201410:45
  • Media
  • 10063 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaPolitiekJournalistiekTelevisie

nieuws De Telegraaf wil met andere dagbladen van onder meer De Persgroep en NRC Media een alternatief tv-journaal maken dat het NOS Journaal kan vervangen. Die versie zou volgens Telegraaf-hoofdredacteur Sjuul Paradijs een kwart goedkoper 'en beter' kunnen zijn dan het huidige Journaal. Bovendien zou er dan een einde komen aan de ‘marktverstoring’ door de Nederlandse Publieke Omroep.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content