Belastingdienst en JWT Amsterdam proberen aangifte gemakkelijker te maken

1mrt 201514:29
  • Bureaus
  • 942 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ConsumentenReclameCommunicatieCampagnesCommercials

nieuws Wie vandaag aangifte wilde doen, stuitte op een oververhitte site van de Belastingdienst. Toch doet de overheid er alles aan om het de gebruiker gemakkelijker te maken. Er is zelfs een grootschalige aangiftecampagne opgestart, geproduceerd door reclamebureau JWT Amsterdam. Wellicht een beetje wrang nu de website down is, maar het credo van de nieuwe campagne luidt: 'De belastingaangifte, daar maak je even tijd voor.'

The Fat Lady is 'always on' voor colora

28feb 201511:08
  • Content
  • 7867 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Klant

nieuws Samen met The Fat Lady rolt Colora in 2015 een contentprogramma uit. Om het advies en proximiteit van de Colora-winkels in de verf te zetten, wordt elke maand een bepaald interieurthema 360° behandeld. Het eerste thema is trappen of hoe kun je een goede eerste indruk maken op bezoekers aan je woning.

[In gesprek met] Nynke ten Napel, Store for Brands

28feb 201510:15
  • Content
  • 7960 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • BrandingDoelgroepen

nieuws De redactie Contentmarketing sprak met Nynke ten Napel, managing director en founder van het pop up-winkelconcept Store for Brands. Ten Napel werkte eerst in de reclame bij verschillende bureaus zoals McCann, Grey en Noboko maar zag in de pop up-store een nieuwe manier om doelgroepen en brands met elkaar in contact te brengen. Een meer dan goede reden om met haar in gesprek te gaan hierover.

Björn Borg schiet met liefde

27feb 201517:41
  • Online
  • 14391 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • E-commerceOnline

nieuws Björn Borg heeft een online game gelanceerd in het teken van de liefde, als een soort counter tegen alle gewelddadige games die vandaag de dag op de markt zijn. Het is de eerste game met een geïntegreerde webshop en je kunt het spel wereldwijd gratis spelen. MarketingTribune sprak met Pernilla Johansson, global pr- & eventmanager bij Björn Borg.

Utopia, een succesvolle mislukking

27feb 201514:24
  • Media
  • 11285 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • TelevisieConceptMakersKijkcijfers

weblog Bij de lancering van Utopia gaven John de Mol en zender SBS6 aan dat wat hen betrof het succes van Utopia bepaald zou worden door het aantal mensen dat naar het programma zou gaan kijken. Sterker nog, als dat niet aan de verwachting zou voldoen zou het programma na drie maanden van televisie gehaald worden.

Slordig informatiebeleid troef in Cloud en op social media

27feb 201510:25
  • Content
  • 7894 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • OnderzoekDigitaalBranded contentOnline

nieuws Het zakelijk gebruik van samenwerkingsplatforms in de Cloud en het gebruik van digitale communicatiekanalen met chats, tweets en sms-jes, groeit snel. E-mail, klantbeheergegevens en webcontent worden inmiddels serieus genomen. Maar het ontbreekt aan echt integraal informatieveiligheidsbeleid dat ook de Cloud en sociale media omvat. Informatiebeheerder Iron Mountain waarschuwt voor de juridische consequenties en informatierisico´.

[Deel 1] Contentmarketing heeft paid nodig

27feb 201509:57
  • Content
  • 6070 x gelezen
  • Link
  • Aart Lensink
  • VerdienmodellenContent

weblog Media-exploitanten zoeken nieuwe inkomsten. En vinden die, onder meer, in branded partnerships. Vanuit het perspectief van het merk gaat het dan om het kopen van bereik voor de contentmarketingstrategie. Maar wat kost dat nou, de inzet van paid?

Scoor gericht met je merknaam

27feb 201508:30
  • B2b
  • 9325 x gelezen
  • Link
  • Sylvia Vroklage
  • SportmarketingEffectReclame

weblog Werken aan je merknaam loont. Dat ‘weten we’. Hoe belangrijk het echt is, weet je pas als je campagneactiviteiten onderzoekt. Dat levert waardevolle inzichten op. Ik geef u graag een kijkje in mijn eigen keuken. Waar tussen veel online activiteiten onder andere de voetbalsponsoring van grote waarde blijkt.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content