De eigenwijze klasse

18apr 2014
  • Bureaus
  • 13714 x gelezen
  • Link
  • Rogier van Kralingen
  • CreatieKlantenMakers

weblog De lezers van dit blog komen van twee kanten. Leveranciers van creatieve concepten aan de ene en afnemers daarvan aan de andere kant. Ik heb de afgelopen jaren mijn kritiek gericht op de creatieve kant. Met het nieuwste Interbrand lijstje in de hand echter, waarin Nederlandse retailmerken een uitzondering zijn, moet mij vooral iets van het hart over de klanten de laatste tijd.

Relevance gaat aan de slag voor Tefal

18apr 2014
  • B2b
  • 6110 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • ContentCommunity

nieuws Tefal wil zijn contentmarketing via sociale media naar een hoger plan tillen. Daarom werkt het merk sinds deze maand samen met Relevance. De specialist in contentstrategie moet de online community van Tefal uitbreiden en activeren. Tefal is een merk van Groupe SEB.

Piet Bakker: 'Kranten goochelen met digitale oplage'

17apr 2014
  • Media
  • 9546 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentBereikVerdienmodellenJournalistiek

nieuws De Nederlandse dagbladen goochelen met hun digitale oplagen, schrijft media-onderzoeker Piet Bakker in een analyse voor vakblad Villamedia. Er zijn zoveel verschillende vormen abonnementen dat het lastig is om oplagen van kranten met elkaar te vergelijken.

Contentmarketing: wat werkt wel en wat niet volgens Nielsen

17apr 2014
  • Content
  • 6822 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • OnderzoekBranded content

nieuws Een nieuwe studie van Nielsen toont de meest effectieve contenttypen en hoe die verschillende typen content de verschillende fasen in de customer buyer journey beïnvloeden. Conclusie: content afkomstig van betrouwbare derde-partijen werkt altijd het best.

Laat je bijpraten en inspireren over laatste technologische trends op iCross2014

16apr 2014
  • Content
  • 6668 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • Trends

nieuws Op 3 juni 2014 organiseert [De Redactie] Trainingen iCross2014. iCross2014 is hét event voor communicatieprofessionals, contentspecialisten, (web)redacteuren, uitgevers, strategen en bladenmakers die zich in één dag willen laten bijpraten en inspireren over de nieuwste (technische) ontwikkelingen en inzichten in onder meer online en crossmediaal publiceren.

Blendle gaat 28 april open voor iedereen

16apr 2014
  • Media
  • 11931 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekVerdienmodellenOnlineMedia

nieuws Blendle, de digitale kiosk voor kranten en tijdschriften, gaat 28 april live. Het project van internetspecialist Alexander Klöpping en journalist Marten Blankensteijn strooit al gretig met invites, maar het grote publiek moet nog een kleine twee weken geduld hebben.

Steeds meer lezers combineren papier en e-book

15apr 2014
  • Media
  • 13016 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalMediaPrintTrends

nieuws Het aantal lezers dat naast papieren boeken ook e-books leest, is in een jaar tijd met 10% gegroeid. Vorig jaar las 36% papieren en digitale boeken, dit jaar is dat 46%. Ruim de helft van de Nederlanders geeft er de voorkeur aan om uitsluitend papieren boeken te lezen.

Head Office NL slaat haar slag met hockeyouders.nl

15apr 2014
  • Content
  • 10512 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws Head Office NL breidt haar activiteiten op het gebied van sport uit door de site hockeyouders.nl over te nemen. Met deze overname verstevigt het bureau uit Hilversum haar positie binnen het domein hockey.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content