M-commerce Event: Intiem met je klant via de smartphone

27nov 201400:01
  • Online
  • 1657 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Mobile

nieuws De rol van de smartphone in het aankoopproces begint zich uit te kristalliseren en de smartphone is vaak het beginpunt van de reis naar de aankoop. De retailer kan niet veel intiemer met zijn klant worden dan via de mobiel. BBP Media organiseert samen met Thuiswinkel.org voor de 4de keer het M-commerce Event op 5 februari 2015 in het Rosarium in Amsterdam.

Renault maakt bedrijfsvideo voor ondernemers

26nov 201411:08
  • Bureaus
  • 7249 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ContentMediastrategieMarketingVideoCampagnes

nieuws Renault gaat bedrijfsvideo's maken voor ondernemers. Dat is de insteek van de deze week gestarte campagne ‘Boost nu jouw succes’, bedoeld om de nieuwe bedrijfswagen Renault Trafic onder de aandacht te brengen. Ondernemers maken kans op een eigen professionele bedrijfsvideo, die vervolgens online via YouTube verspreid wordt binnen de doelgroep.

Generatiemarketing.nl doorbreekt begrip 50plus

26nov 201410:00
  • Content
  • 2306 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Producten en dienstenOnderzoekTrendsBranded content

nieuws Terwijl Nederland in hoog tempo vergrijst, zijn marketing- en communicatieprofessionals zoekend en terughoudend in het inspelen op deze ontwikkeling. Dit wordt onder andere veroorzaakt door een gebrek aan succesvolle voorbeelden uit de markt. Reden voor NostalgieNet, PSH Media Sales en Diversions om Generatiemarketing.nl te lanceren. Deze website biedt een kennisbank van proposities gericht op ervaren doelgroepen.

ABN Amro lanceert eenmalige woonglossy

26nov 201409:34
  • Content
  • 2057 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentPrint

nieuws ABN Amro verspreidt sinds 10 november 200 duizend exemplaren van het eenmalige woonblad ‘Verkocht!’ via de bankkantoren en op het huisadres van mensen die hun huis te koop hebben staan. Het magazine is bestemd voor mensen die bezig zijn met het kopen, verkopen of verbouwen van een woning.

Sligro bereikt chefs en klant met bekroond B2B-platform

26nov 201409:16
  • Food-en-retail
  • 3045 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • StorytellingAwardsFood

nieuws 'Het online platform Foodbrigade van Sligro is én succesvol in termen van inhoud en bereik (ruim 100.000 bezoekers, vrijwel alle sterrenchefs in NL zijn organisch het platform gaan volgen) én omvat vrijwel alle aspecten van contentmarketing anno 2014', oordeelde de jury van de Content Marketing Awards 2014 recent. Sligro kreeg een felbegeerde Zilveren Award en bekroningen in de categorie 'Beste Infographic', 'Beste Contentplatform' en een nomintie voor 'Beste inhoud'. Naar aanleiding van dit succes, stelt platform Food & Retail van MarketingTribune vier vragen aan Jeroen Mariën, e-commerce manager bij Sligro.

Lekker Makkelijk.nl ondersteunt winkels Van Tol

25nov 201411:48
  • Content
  • 5690 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalInspiratiePrint

nieuws De website Lekkermakkelijk.nl is vernieuwd. De uitstraling en de vorm zijn helemaal in de stijl van het Lekker Makkelijk magazine gegoten. In een moderne opzet biedt de website veel informatie over producten en over de aangesloten winkels in de buurt. Daarnaast is er een database met de recepten uit vele jaren Lekker Makkelijk magazine.

‘Nederlandse ceo’s tweeten en liken niet’

25nov 201411:30
  • Online
  • 7549 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Data discovery-bedrijf Qlik toont in recent onderzoek aan dat Nederlandse ceo’s nauwelijks actief zijn op social media. 45 procent gebruikt LinkedIn en slechts 18 procent heeft een Twitter-account. Facebook doet het niet veel beter bij de Nederlandse ceo’s met 15 procent aanwezigheid. Dit blijkt uit onderzoek van Qlik onder ceo’s van beursgenoteerde bedrijven en top-50 bedrijven in Nederland. Qlik ontwikkelde een app die de anatomie van ceo’s in Nederland in kaart brengt.

Online reclame-magazine Leaflad: 'Deel jouw persoonlijke data en verdien geld'

25nov 201410:29
  • Media
  • 6615 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOnlineConsumentenBranded contentMedia

nieuws Een online reclamemagazine, volledig aangepast naar jouw wensen. Dat is het idee van Leaflad, de nieuwe applicatie waarbij de consument wordt betaald voor het delen van zijn data. Leaflad richt zich specifiek op gepersonaliseerde reclames die na het invullen van de persoonlijke gegevens via een applicatie worden geleverd aan de consument. De consument krijgt 20% van de inkomsten.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content