Diergaarde Blijdorp heeft 'wild life' experience in interactieve abri

31jul 201413:02
  • Content
  • 1407 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Geen tag

nieuws Het is best schrikken, een tetterende olifant in hartje Rotterdam terwijl je rustig wacht op de tram of bus. Reizigers die in de halte plaatsnemen worden verrast door een olifant die tot leven komt op een digitaal scherm. Door middel van wind en geluid reageert de olifant op de bewegingen van mensen in de abri. Deze interactieve abri is onderdeel van de publiekscampagne 2014 “Zomer in Diergaarde Blijdorp”. De campagne is maandag 21 juli gelanceerd en de ‘wild life’ experience in de abri is tot en met 17 augustus 2014 te beleven.

Warsteiner en Dekmantel zetten vinyl-DJ's centraal

31jul 201412:10
  • Bureaus
  • 3860 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EntertainmentMuziekVideoCampagnes

nieuws In aanloop naar het Dekmantel Festival vertellen Dekmantel en Warsteiner het verhaal achter 'de echte vinyl-DJ'. De campagne, genaamd ‘Sole Selectors’, bestaat uit een aantal korte documentaires en interviews waarin deejays met een absolute passie voor muziek centraal staan. De video's zijn geproduceerd door 100% Halal.

De midden-van-het-jaar contentmarketing checklist

31jul 201411:52
  • Content
  • 603 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws 2014 is voor de helft voorbij en wat is er gebeurd met alle contentmarketingplannen die je voor 2014 had geformuleerd? Heb je ze nog paraat of ben je ze complet vergeten? En kun je je plannen aanscherpen zodat je je doelen aan het einde van het jaar behaalt? Dit vroeg het Amerikaanse contentmarketingbureau Aomic Reach zich ook af en zij lieten Joe Pullizzi hun plannen en contentmarketingactiviteiten beoordelen in hun #AtomicChat. Lees de nuttige tips!

Zandbeek en Born05 genomineerd voor Digital Communication Awards

31jul 201411:32
  • Content
  • 777 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • AwardsDigitaal

nieuws Born05 en Zandbeek, twee leden van Platform Content, zijn genomineerd voor de prestigieuze Digital Communication Awards. Deze awards onderscheiden de beste campagnes en projecten op het gebied van digitale communicatie in heel Europa.

Contentmarketing: vliegwiel voor innovatie

31jul 201410:08
  • B2b
  • 1503 x gelezen
  • Link
  • Jitze Reeder
  • Producten en dienstenStorytellingInnovatie

weblog Om contentmarketing echt marketing te laten zijn, moet content niet het doel zijn maar een vliegwiel. Een vliegwiel dat dialoog uitlokt met de doelgroep en de resultaten vertaalt in aangepaste producten en diensten. De organisatie daarop inrichten is de uitdaging voor bedrijven.

Print is niet dood!

30jul 201413:31
  • Media
  • 7356 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CreatieJournalistiekPrintContent

nieuws Is print dood? Welnee, er zijn mooie voorbeelden van titels die overeind blijven in tijden van kelderende oplages, terugkrabbelende adverteerders, opzeggende lezers en uitgeklede redacties. Met deze optimistische woorden is de VPRO Gids op pad gegaan voor een reportage over succesvolle printmedia in Europa en de VS. Verplichte kost voor uitgevers, journalisten, exploitanten en adverteerders.

Freshheads verbouwt techblog DutchCowboys

30jul 201409:12
  • Bureaus
  • 7113 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaWebsiteOnlineDigitaal

nieuws De techblog DutchCowboys is vernieuwd. Hiervoor sloeg de online uitgever de handen ineen met het Tilburgse internetbureau Freshheads. Niet alleen ziet de website er anders uit, ook ontwikkelde Freshheads een geheel nieuw publishing-platform. 'De nieuwe DutchCowboys is klaar voor de toekomst.'

Whitepaper: videomarketing beginner's guide

29jul 201410:52
  • Content
  • 5280 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws Wil jij ook binnen je organisatie aan de slag met videomarketing? Koop Brandsma, online content marketeer van content marketing-bureau LVB Networks, heeft de whitepaper ‘Beginner’s Guide Videomarketing voor Marketeers’ uitgebracht. In de whitepaper leer je aan de hand van een customer journey welke videovorm je het beste kunt inzetten. Dit wordt gedaan aan de hand van een praktisch voorbeeld, namelijk het kopen van een TV. De whitepaper is nu gratis te downloaden!


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content