RTL contracteert YouTube-fenomeen Mertabi

28nov 201411:31
  • Media
  • 523 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentVideoTelevisieMedia

nieuws YouTube-fenomeen Mertabi sluit een tweejarig contract af met het multichannel netwerk van RTL. Mertabi is een van de grootste Nederlandse YouTube-sterren van dit moment. Zijn hilarische sketches scoren enorm goed bij de doelgroep 18-35 jaar en zijn ondertussen meer dan 22 miljoen keer bekeken.

KNGU en Triple Double brengen Epke Zonderland en Kensington samen in videoclip

28nov 201410:14
  • Bureaus
  • 654 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Olympische SpelenPartnershipMuziekVideoCampagnes

nieuws De topturners Epke Zonderland, Bart Deurloo en Casimir Schmidt spelen de hoofdrol in de nieuwe videoclip ‘War’ van Kensington. Dat is vanochtend door Giel Beelen bekendgemaakt op 3FM. Het doel van deze samenwerking is om Nederland, maar ook het bedrijfsleven, op een andere manier naar het turnen te laten kijken en daarmee fans en partners aan zich te binden.

[GPCM14]4 A small step for some, a leap for communicators

28nov 201409:55
  • Content
  • 836 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • Awards

weblog De jury’s zijn bij elkaar geweest, de uitreiking is na een flitsende show voorbij, de stoelen zijn weer opgeruimd. Kortom; de Grand Prix Content Marketing 2014 is voorbij. Groot succes, veel blije gezichten, vrolijke naborrel. Mooi, fijn, leuk, gezellig en spannend. That’s it? Nee, het is pas begonnen!

25 Waarheden in contentmarketing

28nov 201409:14
  • Content
  • 1080 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentStorytellingTrendsOnderzoek

nieuws Joe Pulizzi , oprichter van het Content Marketing Institute, laat ons in zijn CMI nieuwsbrief delen in zijn 25 contentmarketing waarheden. ‘We redden er de wereld niet mee’, zegt hij, ‘maar als we deze in de praktijk brengen, geloof ik dat we zowel de mensen als ons bedrijf een dienst kunnen bewijzen.’

Mercurs 2014: Waarom Thomas Hendriks vindt dat Quest het tijdschrift van het jaar is

27nov 201412:58
  • Media
  • 7592 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • InterviewAwardsPrintInnovatie

nieuws Het is feest bij Quest: zowel het blad als hoofdredacteur Thomas Hendriks dingen op 10 december 2014 mee naar een Mercur. Quest is één van de vijf genomineerden voor Tijdschrift van het Jaar, samen met Flow, Esquire, VT Wonen en Volkskrant Magazine. MarketingTribune laat in de aanloop naar de uitreiking van de Mercurs 2014 alle hoofdredacteuren aan het woord. Vandaag is het dus de beurt aan Thomas Hendriks van Quest. ‘We zijn nog steeds na LINDA het grootste maandblad van Nederland.’

Gratis e-book ‘Social Business Now’ van Social Inc. en IAB Nederland

27nov 201411:10
  • Online
  • 5876 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Social Inc. en IAB Nederland hebben een gratis e-book ‘Social Business Now’ gepubliceerd. In dit e-book wordt aan de hand van de visie van Social Inc. en voorbeelden en meningen uit de praktijk van ceo’s en IAB-leden, de kracht van social business inzichtelijk gemaakt. Het e-book is bedoeld voor zowel leidinggevenden als voor mensen op de werkvloer - van communicatiemedewerker en marketeer tot overige medewerkers - die geïnspireerd willen raken door en kennis willen opdoen over de kansen van social business.

TEDxAmsterdam krijgt gebarentolk

27nov 201409:49
  • Content
  • 1213 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Geen tag

nieuws Vrijdag 28 november aanstaande vindt de zesde editie van TEDxAmsterdam plaats in de Stadsschouwburg in Amsterdam. Dit jaar met een driedubbele primeur: een virtual front row seat, gebarentolk en 'uitzending gemist voor Twitter' via online dienst SAAM. Er wordt gebruik gemaakt van internationale gebaren door CODA-tolken (native signers) en gebarentolken. Tijdens de livestreaming zijn de tolken te volgen en op het YouTube-kanaal worden de talks met gebarentaal geplaatst.

Zes vragen aan contentmarketing-expert Carlijn Postma

27nov 201409:20
  • Content
  • 4877 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentCopywritingJournalistiekOnderzoek

nieuws Carlijn Postma - directeur van contentmarketing bureau The Post - werd onlangs in een onderzoek van het Engelse Onalytica gezien als een belangrijke influencer in de contentmarketing branche. ‘Ik kwam terecht op de 27ste plaats van de internationale top 200. Dat was de hoogst genoteerde positie wat betreft de Nederlandse contentmarketeers.’ De reden voor die hoge notering als nieuwkomer is het feit dat ze sinds deze zomer ook blogt voor het Amerikaanse Content Marketing Institute. Haar blog ‘Take the brand out of branded content’ ging de hele wereld over en werd door veel invloedrijke contentmarketeers geretweet. Hoogste tijd dus om Postma een aantal vragen voor te leggen!


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content