Customer Media Congres: Emoties dragen de boodschap

1nov 201412:00
  • Content
  • 41982 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Storytelling

nieuws Contentmarketing is voor steeds meer bedrijven een onmisbaar communicatiemiddel. Maar storytelling zonder emotie is als cola zonder prik. Emoties zijn nodig om in beweging te komen, zo stelt Lily Martens. De consultant/trainer/coach, met een journalistieke carrière achter zich waar je u tegen zegt, spreekt tijdens het Customer Media Congres op donderdag 20 november.

Geen Mercur-koorts aan de Basisweg

1nov 201400:01
  • Media
  • 6190 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediastrategieAwardsPrintZakelijk

weblog Print is dood? Welnee, lang leve print! Het is een paradoxale mediaweek. Op de dag dat de nominaties voor de Mercur-tijdschriftprijzen bekend werden, lekte uit dat Telegraaf Media Groep (TMG) met de botte bijl reorganiseert in de bedrijfstop. Rigoureus is uitgever Frank Volmer van De Telegraaf na twintig jaar hondstrouw dienstverband de laan uit gestuurd, naar het schijnt gevolgd door directeur Tim Klein van de regionale bladen. Dat riekt naar het in elkaar schuiven van de regionale en landelijke kranten, om zo fors in de kosten te snijden. Er gaan ongetwijfeld meer koppen rollen.

Lennard Hoogenraad verlaat VNU Vacature Media

31okt 201416:17
  • Media
  • 9624 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineZakelijkPersonaliaMedia

nieuws Algemeen directeur Lennard Hoogenraad verlaat VNU Vacature Media. Hoogenraad werkte sinds december 2012 bij VNU, dat in juni van dat jaar door de Persgroep was overgenomen. Aanleiding voor het vertrek is een herziening van de structuur van de organisatie.

[Interview] Unilever wil leiders in zijn stal

31okt 201416:15
  • Algemeen
  • 6542 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Interview

nieuws De wens om te werken bij een vwerkgever waar duurzaamheid geen holle frase is maar het fundament van het bedrijf, de passie voor supermarkten en de ambitie om in een energieke en ambitieuze omgeving te werken dreven Marije Veenbergen (35), leadership development director Benelux, in de armen van Unilever. ‘Je moet jezelf onderscheiden om hier binnen te komen’.

Cape Rock 'spiegelt' campagne IDFA 2014

31okt 201415:48
  • Bureaus
  • 10234 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BrandingVideoCampagnesMakers

nieuws Cape Rock heeft de campagne ontwikkeld voor het aankomende documentaire-filmfestival IDFA. De campagne start op 1 november en zal te zien zijn via abri’s, print, online en bioscopen. Centraal staat het IDFA-logo als spiegel.

Veronica Magazine krimpt in tot rompredactie

31okt 201415:18
  • Media
  • 11043 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekOnlinePrintMediaMediastrategie

nieuws Veronica Magazine, het grootste omroeptijdschrift van Nederland, krimpt de eigen redactie in tot een rompredactie. Achttien werknemers worden per 1 januari boventallig, waarbij de volgende functies komen te vervallen: adjunct-hoofdredacteur, technisch eindredacteur, redacteur/verslaggever, vormgever, bureauredacteur programma/rtv en redacteur internet.

Rijksmuseum-campagne Philips wint Sabre Award

31okt 201415:17
  • Bureaus
  • 11340 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PromotieMediastrategieCampagnesPRAward

nieuws Philips en het Omnicom-consortium OneVoiceConnect hebben op het Sabre-prijzengala in Miami een Global Sabre Award gewonnen in de categorie Consumer Electronics. 'New Light on Old Masters' (Nieuw licht op oude meesters) werd uit meer dan 5.000 inzendingen gekozen tot een van de 50 meest geslaagde PR-campagnes van het afgelopen jaar.

Jongerenkrant 7Days is flink vernieuwd

31okt 201414:45
  • Media
  • 9354 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BrandingMediaPrintMediastrategie

nieuws Jongerenkrant 7Days valt vandaag in een compleet nieuwe jas op de deurmat bij duizenden lezers. De veranderingen: een prominentere plek voor beeld, meer nadruk op achtergrond en opinie, nog meer bijdragen van jongeren zelf én een nieuwe columnist.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content