Paper Magazine: infobesitas bestrijden én geld verdienen?

27mei 201514:38
  • Media
  • 4648 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediaVerdienmodellenJournalistiekOnline

nieuws Is it a bird, is it a plane? Dinsdag lanceerde Persgroep Nederland heel feestelijk een nieuw digitaal concept: PAPER Magazine. Het is een beetje Blendle, het is een beetje De Correspondent, maar toch ook weer anders. De sfeer zat er goed in bij de lancering in de Amsterdamse hipster-bar Baut Zuid, maar stiekem is iedereen natuurlijk bloednerveus: gaan we hiermee eindelijk écht geld verdienen met online journalistiek?

Clipit meet PR-waarde crossmediaal

27mei 201511:33
  • Bureaus
  • 5774 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BereikPRSocial mediaMediaStrategieOnderzoek

nieuws Bereik en likes zijn voor marketeers niet meer voldoende om de ROI van PR uit te drukken. Clipit speelt hier als tool voor mediamonitoring op in door niet alleen meer online PR-waarde te meten, maar dit echt crossmediaal in kaart te brengen.

Paceline Sports Services start communicatiebureau Postman

27mei 201510:04
  • Bureaus
  • 6022 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategiePRCommunicatieSportmarketing

nieuws Paceline Sports Services heeft onder de naam Postman een sportcommunicatiebureau opgericht. Oprichter van het bureau is Geert Broekhuizen, die jarenlange ervaring heeft in sportmarketing, met name in de wielrennerij.

Rachel Gómez commercial director Digital bij Hearst

27mei 201510:01
  • Media
  • 5919 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalPersonaliaSalesOnlineMedia

nieuws Rachel Gómez Y Maseland start begin juni als Commercial Director Digital bij Hearst. In haar rol wordt ze verantwoordelijk voor alle digitale commerciële activiteiten van Hearst, waaronder de merken Cosmopolitan, ELLE, Harper’s Bazaar, Men's en Women’s Health, Esquire en Quote. Gómez gaat zitting nemen in het management en rapporteert aan CEO Luc van Os.

LVB Networks maakt YouTube-serie voor WNF

27mei 201509:30
  • Content
  • 3954 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoBranded content

nieuws De eerste aflevering van Wildlife Crime Fighters is 26 mei uitgezonden: een YouTube-serie van het Wereld Natuur Fonds (WNF). De serie wordt alleen uitgezonden op het vernieuwde YouTube-kanaal van het WNF. Contentmarketingbureau LVB Networks produceerde de serie en is verantwoordelijk voor de strategie en vernieuwing van het YouTube-kanaal. Aart Lensink, directeur LVB Networks: ‘Series, zoals Wildlife Crime Fighters, vormt het hart van de contentstrategie die WNF op YouTube nastreeft. De toekomst van contentmarketing ligt ook in deze manier van denken.’

Sikkens zet B2B-marketing extreem in de verf

27mei 201509:18
  • Bureaus
  • 8207 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MarketingCampagnesVideoStorytellingSales

nieuws 'Extreme painting.' De nieuwe Europese B2B-campagne van AkzoNobel-verfdochter Sikkens, ontwikkeld door Etcetera, oogt in alle opzichten anders dan de concurrentie. 'Jouw sales-aanpak is te kopiëren, jouw emotionele band met de doelgroep niet.'

Lust de Paus spruitjes? 3 vaderlijke adviezen voor merkpositionering

27mei 201500:10
  • Content
  • 5642 x gelezen
  • Link
  • Steven Lips
  • StrategieMerken

weblog Gemaakte beloftes zijn net de spruitjes waar ik vroeger zo’n moeite mee had. Na het smakelijk wegwerken van een sappige slavink en boterbruingebakken krieltjes, bleven die misselijkmakende rotzakken liggen. Maar ze moeten toch op. En niet in de plantenbak of via Theo de Teckel. Nee, gewoon snel opeten was het devies, dan mag je buitenspelen.

TamTam is contentpartner van Gazelle

26mei 201513:00
  • Bureaus
  • 9063 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Social mediaContentCopywritingStorytelling

nieuws Koninklijke Gazelle heeft internetbureau TamTam gekozen als contentpartner voor zijn social media-kanalen. Deze kanalen moeten dezelfde sterke uitstraling en beleving krijgen als het oerhollandse merk ook op zijn website en offline heeft.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content