Twaalf nieuwe professionals starten bij LVB Networks

8feb 201611:45
  • Content
  • 727 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Geen tag

nieuws PR- en contentmarketingbureau LVB Networks heeft zich versterkt met twaalf nieuwe collega’s. Het aantrekken van de nieuwe medewerkers is inherent aan de groei die het Amersfoortse bureau doormaakt.

Wendy van Dijk brengt haar blad onder bij TMG

8feb 201611:25
  • Media
  • 1191 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentMediaPrint

nieuws Na een maandenlange zoektocht heeft Wendy van Dijk een nieuwe partner gevonden voor haar eigen tijdschrift: Telegraaf Media Groep (TMG). Beide partijen spreken over een 'compleet uitgeefplatform' onder het motto 'Een zoektocht naar geluk’. Naast de reeds bestaande titel Wendy komt er ook onder meer de spin-off Wendy Gezond.

Hoe curated content scoort in de e-mail nieuwsbrief

8feb 201610:55
  • Content
  • 1034 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Social mediaContentE-mailmarketing

weblog 3.456. Zoveel berichten alleen al publiceerden tech-websites Mashable en Golem, de Duitse variant van techsite Tweakers, samen in de afgelopen maand. De tech-sector komt om in het nieuws. Maar deze sector is geen uitzondering; ook in andere branches is het soms moeilijk het overzicht te houden. Daarmee ontstaat de noodzaak om het kaf van het koren te scheiden en relevante nieuwsberichten vooraf te filteren. Content curation groeit daarmee in populariteit. En vorig jaar zag een echte ommekeer als het gaat om de distributie van die curated content.

Donald Duck doet mee aan campagne 'Supporter van Schoon'

8feb 201609:46
  • Media
  • 1856 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentActivatieCampagnesPrint

nieuws Het Sanoma-tijdschrift Donald Duck heeft zich vanaf vandaag verbonden aan de campagne 'Supporter van Schoon'. Het 'vrolijk weekblad' gaat op zoek naar het leukste opruimplan van Nederland. Het meest originele idee om de buurt of school schoon te houden wordt bekroond met de ‘Cornelis Prul Prijs’, vervaardigd door afvalverwerker Van Gansewinkel. Deze actie is de aanloop naar de speciale ‘Heel Duckstad ruimt op’-editie. Deze Donald Duck verschijnt in de week van de Landelijke Opschoondag op 19 maart.

TMG vernieuwt Vrouw Magazine

8feb 201609:26
  • Media
  • 1365 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CommunityContentBrandingPrint

nieuws Telegraaf Media Groep heeft Vrouw Magazine vernieuwd. Eerder werd ook al de website Vrouw.nl opgefrist. De uitgever heeft het vrouwenplatform afgelopen jaar losgeweekt van hoofdmerk De Telegraaf, waar het een bijlage van is.

Heks'nkaas biedt borrelhulp via WhatsApp

8feb 201607:15
  • Content
  • 1958 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Content

nieuws Heks’nkaas wil haar fans hulp bieden bij het organiseren van borrels en is daarom vorige week de WhatsApp Borrelservice gestart. Borrelaars kunnen tot en met 26 februari al hun vragen voorleggen aan ervaren kok Berry via berichtendienst WhatApp. De campagne is bedacht en ontwikkeld door social marketingbureau C2B.

Top-19 Nederlandse Contentmarketing 2015 (deel 2)

6feb 201610:15
  • Content
  • 35247 x gelezen
  • Link
  • Robbert Zantinge
  • StorytellingVideo

nieuws De beste Nederlandse contentmarketingcases van 2015. Robbert Zantinge, directeur van contentmarketingbureau ZB, zet ze elk jaar op een rij. In Deel 1 las je al eerder over cases van onder andere Campari, Burgers Zoo en Coolblue. In deel 2 opnieuw inspirerende voorbeelden van onder meer WeTransfer, Nutricia en Ikea.

[Column] Het Groene Conflict

5feb 201611:46
  • Media
  • 26119 x gelezen
  • Link
  • Rogier van Kralingen
  • StorytellingContentCreatieMarketing

weblog Vertrouwenscijfers rondom duurzaamheid dalen elk jaar. Slechts rond de 40% van de mensen vertrouwt de groene claims van bedrijven (bron: Edelman). Dat doet pijn; minder dan de helft vertrouwt jouw groene boodschap. Maar… er is een oplossing. Gelukkig. Vandaag hoe storytelling helpt om het groene vertrouwen te winnen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

Laatste reacties


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content