Vinkeles creative director Sanoma Marketing Partnerships

31mrt 201512:03
  • Media
  • 571 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentMediaPersonaliaCreatieBranded content

nieuws Taco Vinkeles is in maart aangetreden als creative director bij Sanoma Marketing Partnerships. Hij begon ooit als accountmanager en werkte de laatste jaren als creative director en concept director bij 538.

Cornelie Weller nieuwe CEO van Starcom MediaVest

31mrt 201511:02
  • Bureaus
  • 1008 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • StrategieMediabureauPersonaliaZakelijk

nieuws Cornelie Weller is de nieuwe CEO van Starcom MediaVest Group Nederland. Ze was al sinds 2013 actief als general manager en heeft in deze rol een fundamentele bijdrage gehad in de acceleratie van het in 2011 ingezette groeipad ten aanzien van innovatie en diversificatie van SMG, in Nederland opererend onder de labels Starcom en LiquidThread.

IDTV produceert tweede programma VT Wonen op SBS6

31mrt 201510:46
  • Media
  • 1306 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Branded contentMakersMediaTelevisie

nieuws Het succesvolle programma VT Wonen op de zondagavond bij SBS6 krijgt een vervolg: IDTV produceert binnenkort een tweede tv-show rond het merk: VTWonen doe-het-zelf. In samenwerking met bouwmarkt Karwei zijn tien afleveringen in de maak met als thema ‘decoratief klussen’.

[In gesprek met] Albert Jan Huisman

31mrt 201510:15
  • Content
  • 1306 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • ContentStrategieInterview

nieuws Albert Jan Huisman is director marketing & business development bij Kennedy Van der Laan en is in zijn rol medeverantwoordelijk voor de contentmarketingstrategie en spreekt daarnaast regelmatig op congressen. Begin februari organiseerde hij een avond waar de 25 beste boeken in relatie tot contentmarketing werden besproken. Een goede reden voor de redactie Contentmarketing om in gesprek te gaan met Huisman.

Sanoma en hockeybond KNHB verbreken samenwerking

31mrt 201509:22
  • Media
  • 2023 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineSportContentMediaDigitaal

nieuws De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) heeft besloten de aflopende overeenkomst met Sanoma voor de exploitatie van de crossmediale titel Hockey.nl niet te verlengen. Vanaf juli verzorgt Entopic samen met de bond een nieuw online platform.

Met hagel schieten kan altijd nog!

31mrt 201508:30
  • B2b
  • 1583 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • KlantLeadsMarketing

weblog Net als veel van mijn collega’s in marketing en sales geloof ik in pragmatisme. Daarom zie je, zeker in een groot bedrijf, diverse initiatieven op het gebied van digital marketing. Van verkoop ondersteunende apps, tot prijs calculator tools en van social media campagnes tot big data analyses. De meeste initiatieven gedreven vanuit een persoonlijk geloof en vertrouwen in de nieuwe techniek. Of dit de maximale waarde haalt uit de potentie die de Digitale Transformatie ons biedt, betwijfel ik. Het zijn veelal losse flodders. >> Een blog van NIMA B2B-voorzitter Arthur Simonetti (DSM). <<

Infographics: laat de feiten voor je spreken

31mrt 201505:00
  • Content
  • 2302 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Graphic

weblog Uit onderzoek blijkt dat feiten en cijfers veel beter blijven hangen als je ze visueel presenteert. Mooi. Maar moet je nog ergens op letten bij het (laten) maken van een infographic? Jazeker. Projectmanager Marloes Ribbius van ANPinOpdracht geeft je 7 handige tips.

Groei internationale congressen in Leiden zet door

30mrt 201515:30
  • B2b
  • 4977 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • CongresZakelijk

nieuws In 2014 vonden in Leiden 21 internationale congressen plaats, goed voor 10.250 congresdagen. Dit betekent een stijging van 1.660 congresdagen ten opzichte van 2013. De economische spin-off aan internationale congressen komt in 2014 neer op 3 miljoen euro voor stad en regio.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content