KPN steunt Canal Parade met Pridestream

28jul 201517:04
  • Media
  • 1790 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaVideoMVOEvenementDigitaal

nieuws KPN vertaalt zijn motto 'Voel je vrij' naar Gay Pride door homoseksuelen en sympathisanten wereldwijd de kans te bieden virtueel mee te varen met de Canal Parade in Amsterdam. Komende zaterdag 1 augustus vaart namelijk een 'lege' boot mee met een camera die het complete evenement 360 graden streamt. Zo is de botenparade voor iedereen via Pridestream.org digitaal te volgen.

Radio 538 haakt in op Gay Pride

28jul 201515:28
  • Media
  • 2135 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • EvenementDoelgroepMuziekRadio

nieuws In de nacht van donderdag 30 op vrijdag 31 juli staat Radio 538 in het teken van Gay Pride. Tussen middernacht en 02.00 uur is er een speciale Verkeerde Show zonder Naam met de deejays Eddy Keur, Edwin Noorlander en Daniel Daniel. De luisteraars kunnen hun favoriete homohits kiezen, die aansluitend worden uitgezonden.

Effies 2015: N=5 koploper met 7 inzendingen

28jul 201515:20
  • Bureaus
  • 4953 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MarketingAwardReclameEffect

nieuws De Effie-organisatie maakte maandag bekend dat er 35 cases zijn ingestuurd voor de uitreiking in oktober. Vandaag lees je op MarketingTribune welke campagnes dat precies zijn. N=5 is als reclamebureau koploper met zeven ingezonden cases. KPN en Unilever zijn met ieder vier inzendingen het best vertegenwoordigd namens de adverteerders.

Jeroen Verspeek (NPO) stapt over naar BBC

28jul 201511:46
  • Media
  • 3732 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PersonaliaTelevisieBereikMediaOnderzoek

nieuws Jeroen Verspeek, hoofd van KLO Publieksonderzoek, vertrekt per 1 september bij de Nederlandse Publieke Omroep (NPO). Hij maakt een toptransfer naar de Premier League: Verspeek wordt Head of Audience Measurement bij de Britse publieke omroep BBC.

CM-goeroe Joe Pulizzi valt in de prijzen

28jul 201510:56
  • Content
  • 3071 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • AwardsInterview

nieuws The Content Council heeft de John Caldwell Lifetime Achievement Award toegekend aan de oprichter van het Content Marketing Institute, Joe Pulizzi. De Caldwell Award wordt verleend aan iemand die door zijn of haar leiderschap substantieel heeft bijgedragen aan de contentmarketing branche. Als oprichter van het CMI, auteur van het boek Epic Content Marketing, leider van het belangrijkste contentmarketing event ter wereld en nog veel meer, komt die eer Pulizzi zeker toe.

Stingray koopt Brava en Djazz TV

28jul 201510:36
  • Media
  • 4261 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalMuziekMediaVerkoopTelevisie

nieuws Stingray Digital Group Inc neemt alle aandelen van Brava NL, Brava HDTV en Djazz TV over. Brava Group is distributeur van drie themakanalen gewijd aan kwaliteitsmuziek en culturele content die wordt gedistribueerd aan naar schatting 35 miljoen abonnees in vijftig landen in Europa, Afrika, het Midden-Oosten en het Caribisch gebied.

[Tips] Steek meer tijd in distributie b2b content!

28jul 201510:33
  • B2b
  • 2560 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • MarketingautomationLeadgeneratorBranded content

nieuws ‘Je besteedt met je contentteam waarschijnlijk een hoop tijd aan het plannen van je redactionele B2B contentkalender, bijblijven met het laatste nieuws in je branche, en natuurlijk aan het creëren van nieuwe content voor je site, zoals blogs, whitepapers en infographics. En zodra je laatste meesterwerk af is, stuur je haastig een of twee tweets en hup, naar het volgende project.’ Dit blogt Kaitlin Loyal op de site business2community.com. Loyal is marketingcommunicatiemanager bij Trellist Marketing and Technology.

Vertrekkend BDU-directeur Ton Roskam start eigen uitgeverij

28jul 201500:39
  • Media
  • 4949 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekPersonenZakelijkPrintMedia

nieuws Directeur Ton Roskam vertrekt bij de Koninklijke BDU in Barneveld en begint een eigen uitgeverij. Tot het portfolio van zijn nieuwe onderneming behoren in ieder geval het tijdschrift Motorboot en de website Motorboot.com die hij per 1 oktober 2015 van BDUmedia overneemt.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content