Nieuwe website NU.nl gaat vandaag live

22okt 201411:10
  • Media
  • 2355 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • WebsiteJournalistiekOnlineMedia

nieuws Marktleider NU.nl vernieuwt vandaag zijn website. Eind september ging de bèta-versie van de nieuwe website al online, maar deze woensdag gebeurt het officieel. Volgens Sanoma is het de grootste vernieuwing van de website in zijn 15-jarige geschiedenis.

Directeur Marieke Cambeen vertrekt bij Audax

22okt 201410:26
  • Media
  • 2682 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkPersonaliaPrintMediaJournalistiek

nieuws Marieke Cambeen, directeur bij Audax Publishing, stopt per 1 november. Haar klus is klaar, aldus Audax. De ontstane vacature wordt intern ingevuld.

Marketing&Technology-congres: 'Technologie is een grote uitdaging voor marketeers'

21okt 201417:30
  • Algemeen
  • 8920 x gelezen
  • Link
  • Dorien Vrieling
  • Marketing

nieuws Het allereerste Marketing&Technology-congres biedt informatie voor iedereen die wil weten wat er gebeurt in de industrie van marketingtechnologie. Van marketingdirecteur tot technisch architect, van growth hacker tot data-analist. Keynote speaker Scott Brinker van het chief marketing technologist-blog vertelt wat hij op 25 november met u wil delen.

Beate Wegloop vervangt Jaap Biemans in Mercurs-jury

21okt 201412:23
  • Media
  • 6837 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • AwardsPrintGraphicCreatiePersonalia

nieuws De samenstelling van de Mercurs-jury is gewijzigd. Artdirector Beate Wegloop van de VPRO Gids vervangt Jaap Biemans, art director van Volkskrant Magazine. In de vijf jaar dat Wegloop artdirector is van de VPRO Gids won het blad twee keer de Mercur voor Tijdschriftcover van het Jaar.

Nederlandse genomineerden voor International Content Marketing Awards

21okt 201411:28
  • Content
  • 5312 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • Awards

nieuws Op 26 november worden in London de International Content Marketing awards 2014 uitgereikt. De shortlist met genomineerden is bekend en er staan Nederlandse en Belgische bureaus op: G+J Custom Content, Proof Reputation en Propaganda. Gefeliciteerd met de nominaties!

Customer Media Congres: Emoties dragen de boodschap

21okt 201411:04
  • Content
  • 11003 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Storytelling

nieuws Contentmarketing is voor steeds meer bedrijven een onmisbaar communicatiemiddel. Maar storytelling zonder emotie is als cola zonder prik. Emoties zijn nodig om in beweging te komen, zo stelt Lily Martens. De consultant/trainer/coach, met een journalistieke carrière achter zich waar je u tegen zegt, spreekt tijdens het Customer Media Congres op donderdag 20 november.

Achtung herbouwt motor Porsche Cayenne Hybride met huishoudelijke apparatuur

21okt 201410:44
  • Bureaus
  • 7718 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • E-marketingVideoCampagnesCreatie

nieuws De kracht van Porsche Cayenne Hybride is moeilijk te beschrijven, dus kiest het automerk ervoor om het te laten zien. Interactief bureau Achtung produceerde een opmerkelijke campagne, waarbij de Hybrid-motor is herbouwd met huishoudelijke apparatuur.

Sanoma schorst Robert van den Ham (AutoWeek)

21okt 201409:43
  • Media
  • 6503 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkJournalistiekOnlineMediaMediastrategie

nieuws AutoWeek-hoofdredacteur Robert van den Ham is op non-actief gezet door Sanoma. Vorige week kwam hij in aanvaring met zijn uitgever Jan Wouter Kleinjan, die hem nu heeft geschorst.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content