Last-minute Gids Beste Nieuwe Boeken uit 2014

22dec 201412:00
  • Content
  • 1028 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • Print

nieuws Voor het derde jaar op rij is het een geweldige tijd voor nieuwe boeken die een verschil maken voor entrepreneurs en marketeers die op zoek zijn naar manieren om hun contentmarketing skills te verbeteren. Evenals in voorgaande jaren blijft het bereik van boeken uitbreiden met titels waarin 'content marketing' staat. Het succes van content marketing gaat vaak over onderwerpen zoals beheer, verkoop, schrijven en visueel denken.

Reflectie op inhoud is in veel verdienmodellen onbetaalbaar geworden

22dec 201410:40
  • Media
  • 1523 x gelezen
  • Link
  • Andrew Groeneveld
  • OnlinePrintJournalistiek

weblog Digitale nieuwigheid en robotten leggen in rap tempo complete beroepsgroepen lam. Ook in mijn oude vakgebied de journalistiek is dat zo. Er is slimme software op de markt gekomen, die geruisloos een puntig nieuwsbericht weet te fabrieken.

PR in 2015: de trend is content. Maar dan goed

22dec 201409:22
  • Bureaus
  • 1815 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • PRCommerceJournalistiek

weblog 2015 klopt op de deur en dan weet je, de trendlijstjes buitelen over elkaar. De een zegt alles over maatschappelijke tendensen, weer andere weten exact wat er gaat spelen op het gebied van voeding, media of auto's.

Socialbakers.com: Instagram doet meer voor je merk dan Twitter

22dec 201409:13
  • Online
  • 2059 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Volgens een onderzoek van Socialbakers.com is Instagram ‘the place to be’ voor merken die engagement zoeken. Twitter is meer het kanaal voor nieuws en real time buzz rondom je merk. Instagram heeft nu meer dan 300 miljoen gebruikers - waarvan 70% buiten de Verenigde Staten. Twitter heeft 285 miljoen gebruikers.

[BCE] In gesprek met Ronnie Overgoor

21dec 201400:05
  • Content
  • 6813 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • EvenementBranded content

nieuws Ronnie was eind vorige eeuw, als directeur van een van de grootste internetbureaus van Nederland, integraal onderdeel van de internethype. Sinds 2004 is Ronnie actief als dagvoorzitter, spreker en presentator. Daarnaast is hij initiatiefnemer van het online televisiestation 7 Ditches TV (www.7ditches.tv). Op het Branded Content Event, 29 januari 2015 in DeFabrique, is hij de dagvoorzitter en ook van hem willen we graag weten waar hij op gaat letten en wat hij van dit event vindt.

Haalt Telegraaf Media Groep de volgende kerst?

20dec 201400:17
  • Media
  • 17305 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediastrategiePrintJournalistiekMediaZakelijk

weblog Op de valreep van het nieuwe jaar was daar dinsdagavond, net na het sluiten van de beurzen, ineens toch nog heel groot medianieuws: via een zelfkastijdend persbericht maakte Telegraaf Media Groep (TMG) bekend dat de eigen organisatie op bijna alle fronten faalt en dat dus het mes erin gaat, heel diep. Alleen de hoofdmerken blijven over, de rest wordt naar verwachting verkocht of opgeheven. Ook komt er een nieuwe forse ontslagronde. Het klonk bijkans als een eigen grafrede. Of zijn er ook lichtpuntjes?

Cristal Award voor Mindshare en Brand New Telly

19dec 201416:15
  • Bureaus
  • 13874 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Campagnes

nieuws Mindshare en Brand New Telly hebben gisteravond een Cristal Award gewonnen met werk voor Auping. De bureaus wonnen voor ‘Best Use of Outdoor’ met de case ‘The mattress is the medium”. Op dit internationale prijzenfestival waren ze de enige Nederlandse winnaars.

Effectiever communiceren dankzij jattende patiënten

19dec 201414:45
  • Zorg
  • 8416 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • TrendsPrint

weblog Artsen kunnen zich tijdschriftabonnementen besparen en medische communicatieprofessionals hebben er een nieuwe uitdaging bij dankzij frivool wetenschappelijk onderzoek over mediagedrag in de wachtkamer. Zes adviezen om wachtkamercommunicatie net zo populair te maken als de roddelbladen.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content