ING en Born05 winnen Digital Communications Award

23sep 201413:41
  • Content
  • 140 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalAwards

nieuws Afgelopen vrijdag in Berlijn hebben ING en Born05 bij de Digital Communication Awards 2014 met ing.world goud gewonnen in de categorie Web Magazine. Het online magazine viel op met strategie, creatie en effectiviteit: Born05 wist met de eerste editie van het nieuwe ing.world het aantal lezers te vertienvoudigen.

Jongerenkrant 7Days wint Young Reader Award

23sep 201413:10
  • Media
  • 529 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekPrintWebsiteMedia

nieuws Jongerenkrant 7Days heeft een prijs gewonnen in de prestigieuze Young Reader Award-wedstrijd, een initiatief van de World Association of Newspapers and News Publishers (WAN-IFRA). De internationale vakjury bekroonde de krant in de categorie ‘Brand’ met zilver voor de jaarlijkse 7Days Jongere van het Jaar-verkiezing: een podium voor talentvolle jongeren die zich op een positieve manier onderscheiden.

Donderdag 25 september: Webinars over contentmarketing en advertising op Facebook

23sep 201413:00
  • Online
  • 624 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Facebook is en blijft een 'hot topic' onder marketeers. Veel bedrijven zetten vol in op contentmarketing, maar zien de zichtbaarheid van hun activiteiten inzakken, terwijl andere partijen blijven floreren. Maar ook voor advertising biedt Facebook volop mogelijkheden. Sterker nog, KLM beweert zelfs zo'n 20 miljoen omzet per jaar te halen uit specifieke social commerce-acties op het platform. Nou zal dat niet voor ieder bedrijf zijn weggelegd, maar kansen zijn er zeker, zowel in contentmarketing als in advertising. En op donderdag 25 september leer je in twee webinars met experts Aljo Hartgers en Peter Minkjan welke kansen dat zijn en hoe je ze kunt benutten.

Ebury kiest voor PR-bureau L&DJ

23sep 201412:17
  • Bureaus
  • 1026 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkPRContentPromotie

nieuws Ebury, de snelgroeiende Engelse financiële dienstverlener die zich vooral richt op het mkb, gaat alle PR- en contentmarketing-activiteiten voor de Nederlandse markt onderbrengen bij L&DJ PR. Ebury richt zich met valutadiensten en handelsfinanciering op CFO’s en eigenaren van middelgrote ondernemingen die internationaal zaken doen.

Eerste nummer van FAB sinds verkoop Sanoma

23sep 201411:01
  • Media
  • 1806 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkJournalistiekPrintDoelgroepen

nieuws Vandaag verschijnt het eerste nummer van het vernieuwde FAB. 'De eerste ex-Sanoma-printtitel die uit de as herrijst', aldus de initiatiefnemers Ebru Umar en Sandy Wenderhold. 'Maar FAB is vooral het eerste mediamerk dat zich voor 100% richt op ondernemende vrouwen.'

Contentmarketing en de magie van persona's

23sep 201411:00
  • Content
  • 983 x gelezen
  • Link
  • Jesse Gosse
  • Storytelling

weblog Vijftien jaar geleden keek heel Nederland nog braaf naar de reclameblokken tussen programma’s in en waren YouTube en Uitzending Gemist platforms waarvan nog niemand had gehoord, omdat ze simpelweg nog niet bestonden. Bij elk huishouden belandde een krant op de mat en de leesmap werd wekelijks aan de deur bezorgd of bij een bezoek aan de kapper gelezen. Anno 2014 ziet dit plaatje er anders uit.

FD personaliseert website

23sep 201410:39
  • Media
  • 2222 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineJournalistiekZakelijkWebsite

nieuws Het Financieele Dagblad komt met een nieuwe website waarop abonnees gepersonaliseerd nieuws krijgt voorgeschoteld. De bèta-versie van deze vernieuwde site is gisteren gelanceerd. Met deze vernieuwing wil het FD ook digitaal leidend zijn op het gebied van financieel economisch nieuws. Het FD wil uiteindelijk 'web first' gaan werken.

[Congres Dance & Brands] - interview mediatopman en house-liefhebber Ruud Hendriks, dagvoorzitter

23sep 201409:35
  • Algemeen
  • 1939 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • TrendsInterview

nieuws ‘Dance verbindt en geeft energie’, zegt Ruud Hendriks. Deze bekende vakgenoot is dagvoorzitter tijdens het a.s. Dance & Brands event op 17 oktober, een event dat geen marketeer op zoek naar insights over 'millenials' mag missen. Een nadere kennismaking. Hendriks (55) is ondernemer en aandeelhouder in zo’n 170 kleine bedrijven, en co-founder van Startupbootcamp. ‘Ik heb een voorliefde voor muziek in het algemeen en voor progressive en techno in het bijzonder. Wat mij met Dance verbindt is vrijheid, verbondenheid en energie.'


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content