Robeco Summernights: Het langste festival van Nederland

30jul 201517:00
  • Algemeen
  • 1497 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • EvenementCreatie

nieuws Robeco en Het Concertgebouw: een match die werkt Dit jaar vindt al weer de 27ste editie plaats van de Robeco SummerNights [voorheen Robeco Zomerconcerten, red.]. Een samenwerking tussen Robeco en Het Koninklijk Concertgebouw die in ieder geval tot en met de 30ste editie wordt voortgezet, zo werd onlangs besloten.

Thuisbioscoop breekt record tijdens de zomer

30jul 201515:28
  • Content
  • 1706 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoTelevisieContent

nieuws Juli is de beste on-demand maand ooit, dat blijkt uit cijfers van Pathé Thuis, de online dienst voor het kijken van nieuwe films. Er werden zelfs meer films bekeken dan in december, traditioneel de beste maand van het jaar. American Sniper is de best bekeken film van de maand juli gevolgd door Kingsman: The Secret Service.

Zandbeek genomineerd voor Digital Communication Awards 2015

30jul 201515:15
  • Content
  • 2455 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • CommunicatieAwards

nieuws Contentmarketingbureau Zandbeek is opnieuw genomineerd voor een Digital Communication Award. De Digital Communication Awards onderscheiden de beste cases op het gebied van digitale communicatie in heel Europa. Zandbeek is genomineerd in de categorie Blogs met de Fashion Blog Battle voor opdrachtgever Cushman & Wakefield.

[block the date] Amsterdam Dance Event partner in ADE Dance & Brands

30jul 201513:30
  • Algemeen
  • 3991 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • TrendsEvenement

nieuws Het Amsterdam Dance Event (ADE), ’s werelds grootste clubevenement en leidend zakelijk platform als het gaat om electronic (dance) music, heeft het congres ‘Dance & Brands’ in het officiële ADE-programma opgenomen. ‘ADE Dance & Brands’ focust vrijdag 16 oktober 2015 in een dag volledig op de connectie tussen dancemuziek en merken .

Marketeers zijn te bang om content te delen

30jul 201512:09
  • Content
  • 10407 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • VideoBranded contentInterviewTrends

nieuws ‘Durf te delen" was één van de conclusies tijdens de HubSpot-roundtable begin juli georganiseerd door online marketing bureau Heuvel Marketing. Leonie van de Wolfshaar, moderne marketing consultant bij Heuvel Marketing, hielp mee met het organiseren van deze bijeenkomst. Haar ervaring is dat marketeers voorzichtig zijn met het delen van content. ‘Toch is het belangrijk om te durven delen. Als marketeer heb je je vast wel eens afgevraagd waarom je jouw kennis en 'geheimen' zou weggeven. Straks komt het in handen van de concurrent of weten klanten zelf hoe ze het moeten doen.’

Veronica en Bindinc stappen samen in mobile 'tv-guiding'

30jul 201511:09
  • Media
  • 3936 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameMobileOnline advertisingTelevisieDigitaal

nieuws Na de Superguide-app lancering dit voorjaar en de nieuwe update van TVGids.nl slaan uitgeverij Veronica en Bindinc de handen ineen om samen een 'krachtige' mobile tv-guiding-propositie aan te bieden op de advertentiemarkt.

Mobiele advertenties winnen terrein op Facebook

30jul 201510:40
  • Online
  • 3085 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Social MediaMobileAdvertising

nieuws Advertenties op smartphones en tablets maken bij Facebook 76 procent van de totale reclame-inkomsten uit. Het aantal maandelijks actieve gebruikers op mobiele apparaten groeide met 5,76 procent van 798 naar 844 miljoen. Dat blijkt uit de cijfers over het tweede kwartaal. Het sociale netwerk van Mark Zuckerberg verdiende in totaal 3,83 miljard dollar door inkomsten uit advertenties.

Mediafusie Axel Springer en ProSiebenSat.1 gaat niet door

30jul 201510:29
  • Media
  • 3795 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaJournalistiekZakelijkOnline

nieuws De beoogde fusie van de Duitse mediaconcerns Axel Springer en ProSiebenSat.1 gaat niet door. Daarmee komt er een einde aan langdurige en serieuze speculaties over machtscentralisatie in het medialandschap van onze oosterburen. Wel gaan beide bedrijven samen investeren in startups.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content