Omroep MAX start met nieuw seizoen Heel Holland Bakt

3aug 201512:12
  • Media
  • 230 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DoelgroepConceptTelevisieEntertainment

nieuws Omroep MAX start op 6 september met een nieuw seizoen van Heel Holland Bakt. Vanaf de eerste aflevering om 21.00 uur en daarna nog zeven weken lang vanaf 20.20 uur op NPO 1 strijden tien nieuwe amateurkoks om de begeerde titel ‘Beste Thuisbakker van Nederland’.

Nieuwssite ii.nl vat wereldnieuws gratis samen

3aug 201510:59
  • Media
  • 717 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalOnlineMediaJournalistiek

nieuws Voor een snelle check van het wereldnieuws is er sinds kort de nieuwssite ii.nl, die vanuit Amsterdam al het nieuws wereldwijd cureert. De curatoren linken daarbij alles meteen door zodat duidelijk is uit welke bron de informatie komt.

Videoland-boegbeeld Zwarte Tulp komt ook op RTL4

3aug 201510:18
  • Media
  • 1186 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • VerdienmodellenMediastrategieEntertainmentTelevisie

nieuws RTL Nederland gaat de drama-serie Zwarte Tulp ook uitzenden op RTL 4. Aanvankelijk werd gemeld dat het programma alleen online te zien zou zijn bij Videoland. Blijkbaar heeft RTL zijn mediastrategie voor Videoland bijgesteld.

Vertalingen.nl is eerste ISO-gecertificeerd vertaalbureau

3aug 201510:07
  • Bureaus
  • 967 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommunicatieLeverancierInnovatie

nieuws Vertalingen.nl heeft als eerste Nederlandse vertaalbureau het nieuwe ISO 17100-certificaat behaald. Deze nieuwe norm voor vertaalservices is de eerste internationale standaard voor vertaaldiensten en stelt eisen aan processen, hulpmiddelen en andere aspecten die nodig zijn voor het leveren van kwalitatieve vertalingen.

Meeste Belgische kranten zien (digitale) oplage stijgen

3aug 201509:01
  • Media
  • 1236 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintJournalistiekOnlineMedia

nieuws Het merendeel van de Vlaamse kranten zag de verkoop de afgelopen twaalf maanden stijgen, aldus cijfers van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM). De goede resultaten zijn voornamelijk te danken aan de stijgende digitale verkoop. In Franstalig België doen de dagbladen het minder goed.

[Interview] Robert Doggers strategy director Yune Social

3aug 201508:42
  • Content
  • 1338 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • JournalistiekSocial mediaBranded contentInterview

nieuws ‘Een merk bouwen kost tijd en ambassadeurs om je heen verzamelen ook. Daar is budget voor nodig. In de Verenigde Staten hebben ze dat al begrepen. Daar wordt al snel gekozen voor een crossmediale aanpak met veel mooie content en activaties.’ Aan het woord is Robert Doggers (42) strategy director bij contentmarketingbureau Yune Social. We vroegen hem naar de trends in het contentmarketing vak. Doggers: ‘Goede content volstaat niet. Conversie is net zo belangrijk.’

Staking blokkeert regiokatern van zaterdagkrant AD

3aug 201500:03
  • Media
  • 16434 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediaJournalistiekPrint

nieuws Door een staking bij twee drukkerijen van De Persgroep zijn er deze zaterdag geen regiokaternen verschenen bij een aantal edities van het AD. Ook oostelijke Persgroep-kranten, zoals Tubantia en De Stentor, werden getrokken door de acties. De uitgeverij noemt de staking 'treurig', de vakbond spreekt in vergelijkbare bewoordingen over het salarisbeleid van het winstgevende krantenbedrijf.

Content binnen de juiste context, of juist niet

31jul 201514:28
  • Content
  • 20893 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • TrendsBranded contentInterviewOnderzoek

nieuws ‘Content versus context. Het een kan niet zonder het ander. In de juiste context komt je boodschap het beste tot zijn recht en zal deze makkelijker aandacht trekken en vast weten te houden. Hierbij is er voor visual content een belangrijke rol weggelegd: denk bij het opzetten van diezelfde boodschap aan foto- en kleurgebruik of het inzetten van een infographic.’ Aan het woord is Jeroen van IJzendoorn, merkmaker bij Factor Tachtig.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content