Eerste nummer van FAB sinds verkoop Sanoma

23sep 201411:01
  • Media
  • 917 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkJournalistiekPrintDoelgroepen

nieuws Vandaag verschijnt het eerste nummer van het vernieuwde FAB. 'De eerste ex-Sanoma-printtitel die uit de as herrijst', aldus de initiatiefnemers Ebru Umar en Sandy Wenderhold. 'Maar FAB is vooral het eerste mediamerk dat zich voor 100% richt op ondernemende vrouwen.'

Contentmarketing en de magie van persona's

23sep 201411:00
  • Content
  • 332 x gelezen
  • Link
  • Jesse Gosse
  • Storytelling

weblog Vijftien jaar geleden keek heel Nederland nog braaf naar de reclameblokken tussen programma’s in en waren YouTube en Uitzending Gemist platforms waarvan nog niemand had gehoord, omdat ze simpelweg nog niet bestonden. Bij elk huishouden belandde een krant op de mat en de leesmap werd wekelijks aan de deur bezorgd of bij een bezoek aan de kapper gelezen. Anno 2014 ziet dit plaatje er anders uit.

FD personaliseert website

23sep 201409:39
  • Media
  • 1275 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineJournalistiekZakelijkWebsite

nieuws Het Financieele Dagblad komt met een nieuwe website waarop abonnees gepersonaliseerd nieuws krijgt voorgeschoteld. De bèta-versie van deze vernieuwde site is gisteren gelanceerd. Met deze vernieuwing wil het FD ook digitaal leidend zijn op het gebied van financieel economisch nieuws. Het FD wil uiteindelijk 'web first' gaan werken.

[Congres Dance & Brands] - interview mediatopman en house-liefhebber Ruud Hendriks, dagvoorzitter

23sep 201409:35
  • Algemeen
  • 1152 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • TrendsInterview

nieuws ‘Dance verbindt en geeft energie’, zegt Ruud Hendriks. Deze bekende vakgenoot is dagvoorzitter tijdens het a.s. Dance & Brands event op 17 oktober, een event dat geen marketeer op zoek naar insights over 'millenials' mag missen. Een nadere kennismaking. Hendriks (55) is ondernemer en aandeelhouder in zo’n 170 kleine bedrijven, en co-founder van Startupbootcamp. ‘Ik heb een voorliefde voor muziek in het algemeen en voor progressive en techno in het bijzonder. Wat mij met Dance verbindt is vrijheid, verbondenheid en energie.'

Infographic: hoe creëer je een goede infographic?

22sep 201411:32
  • Content
  • 4824 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingOnderzoek

nieuws Als je een infographic maakt, wil je graag dat die gelezen wordt, gewaardeerd wordt en gedeeld wordt met anderen. Hoe maak je nu zo'n goede infographic? Dat vertelt onderstaande infographic: "7 Superpowers of a Knockout Infographic – How to Get More Shares and Drive Traffic", van Socially Sorted.

Studio Room maakt Pink Ribbon 'zonder roze bril'

22sep 201410:47
  • Media
  • 8376 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • SamenwerkingPrintJournalistiekMakers

nieuws De afgelopen jaren lag Pink Ribbon onder vuur omdat lang niet al het geld naar kankeronderzoek ging. Ook vonden velen het speciale jaarlijkse magazine te verbloemend. Dit jaar gooit Pink Ribbon het over een andere boeg: 'eerlijk en prikkelend' is het nieuwe magazine dat op 26 september verschijnt in een oplage van 100.000 exemplaren. Studio Room, bekend van de vormgeving van Linda, is verantwoordelijk voor het nieuwe ontwerp.

De 7 highlights van Content Marketing World 2014

22sep 201410:38
  • Content
  • 3685 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • Trends

nieuws Content Marketing World 2014 is onlangs gehouden in Cleveland. Dit jaarlijkse congres, georganiseerd door Content Marketing Institute, trok dit jaar 2.600 bezoekers uit 50 landen. Joe Pulizzi heeft op cmi.com de belangrijkste highlights voor je op een rij gezet. Belangrijkste conclusie: "We are no longer focused on simply determining what content marketing is and how to create it; we’ve progressed to working on how to make it more successful and how to integrate it into our organizations".

ABN AMRO genomineerd voor Efma Accenture Digital Marketing Award

22sep 201410:30
  • Content
  • 3240 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardsDigitaal

nieuws Met het concept ‘Always On’ Content and Dialogue Online is ABN AMRO een van de zes kanshebbers voor de Efma Accenture Award in de categorie Digital Marketing. De internationale awards van Efma en Accenture worden toegekend aan de meest innovatieve concepten binnen de financiële sector.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content