Jane Turton nieuwe CEO van All3Media

27feb 201500:10
  • Media
  • 450 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MakersMediaStrategieZakelijkTelevisie

nieuws Jane Turton is benoemd tot Chief Executive Officer van All3Media, het moederbedrijf van het Nederlandse tv-productiebedrijf IDTV. Turton zal de All3Media-organisatie begeleiden bij 'de volgende fase van groei en creative excellence'.

Publicis neemt Epic Communications over

27feb 201500:09
  • Bureaus
  • 1429 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkCommunicatieInteractieContentStrategie

nieuws Publicis Groupe heeft het Zuid-Afrikaanse bedrijf Epic Communications overgenomen. Epic Communications is in Zuid-Afrika een marktleidend, onafhankelijk strategisch communicatiebureau. De aankoop wordt aan het strategische communicatienetwerk MSLGROUP van Publicis Groupe toegevoegd en zal verder gaan als Epic MSLGROUP, met Elian Wiener als CEO.

Zilveren Kruis start online community

26feb 201516:30
  • Zorg
  • 2088 x gelezen
  • Link
  • Redactie Zorgmarketing
  • InteractieCommunityZorgverzekering

nieuws Zilveren Kruis lanceert een nieuw platform: de Zilveren Kruis Community. Een online dorpsplein waar klanten, niet-klanten, patiënten en zorgexperts elkaar kunnen ontmoeten. Bezoekers kunnen vragen stellen of beantwoorden, onderling kennis en ideeën delen en hun mening geven over zorg en gezondheid.

Reebok voert campagne tegen (te) perfecte fitness-selfie

26feb 201513:49
  • Bureaus
  • 6086 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesTrendsSocial mediaMerken

nieuws Reebok wil in zijn nieuwe campagne sporters aanmoedigen om buiten hun comfortzone te treden. 'Be More Human', zo luidt de pay-off, die onder meer gestalte krijgt in de sfeervideo 'Freak Show, vol superfanatieke sporters die pijn, regen en modder trotseren. 'Be More Human' is ook een online platform. Via een speciale actie verzet Reebok zich tegen de perfecte fitness-selfie: deel je rauwe sportfoto via de hashtag #breakyourselfie.

Dutch PR Awards krijgen aparte MVO-prijs

26feb 201513:12
  • Media
  • 4180 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CommunicatieMVOPRAwards

nieuws De Dutch PR Awards krijgen er een extra categorie bij: de MVO-Award voor het beste PR-idee voor een maatschappelijk initiatief. Deze prijs wordt beschikbaar gesteld door Stichting Auspiciën, bekend van de Van Speijk-prijs, en moet een innovatief idee met een heldere maatschappelijke relevantie mogelijk maken.

Mediahuis benoemt nieuwe raad van commissarissen NRC

26feb 201512:04
  • Media
  • 3970 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediastrategieZakelijkJournalistiekPersonaliaMedia

nieuws Mediahuis heeft zijn overname van NRC Media nader gestalte gegeven door een nieuwe Raad van Commissarissen te benoemen. De nieuwe raad bestaat uit vijf personen, met als president-commissaris Aad Stoop, advocaat bij Bergh Stoop & Sanders. Mijntje Lückerath-Rovers, hoogleraar Corporate Governance aan Tilburg University, wordt de werknemerscommissaris. De overige drie commissarissen, Gert Ysebaert, Paul Verwilt en Caspar van Rhijn, zijn allen werkzaam bij Mediahuis.

Zandbeek breidt personeelsbestand uit

26feb 201512:02
  • Content
  • 3220 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PRPersonaliaMarketingcommunicatie

nieuws In het nieuwe jaar zet Zandbeek, the agency for engagement, de groei van 2014 door. Sinds februari versterken twee medewerkers de teams op het gebied van PR en projectmanagement, te weten Lin Schakenraad en Annemarieke Scheperkamp.

In 13 milliseconden op het netvlies bij je doelgroep

26feb 201510:46
  • Content
  • 2787 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Doelgroepen

weblog Het internet staat vol met verhalen van mensen die claimen dat het brein beelden 60.000 keer sneller verwerkt dan tekst. Betrouwbare bronnen die dit bevestigen kon ik niet vinden. En ook anderen zochten zich suf, maar tot nu toe tevergeefs. Wel is het zo dat neurowetenschappers aan de Massachusetts Institute of Technology hebben ontdekt dat het menselijk brein een beeld kan verwerken in 13 milliseconden. En Dr. John Medina noemt het Pictorial Superiority Effect: krijgen mensen informatie alleen te horen, dan wordt 10 procent van deze informatie 72 uur later nog onthouden. Wordt hieraan een afbeelding toegevoegd, dan stijgt dit percentage tot 65 procent!


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content