Nielsen: 'Persoonlijk contact wordt elektronisch'

1apr 201511:17
  • Media
  • 148 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DoelgroepOnderzoekMobileMedia

nieuws Bijna zeven op de tien consumenten wereldwijd denken dat persoonlijke contacten worden vervangen door elektronische interactie. Dit blijkt uit nieuw onderzoek van Nielsen, getiteld 'Screen Wars: The Battle for Eye Space in a TV-Everywhere World'.

FD Mediagroep start Werkverkenners met USG People

1apr 201509:35
  • Media
  • 902 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineMediaZakelijkRadio

nieuws FD Mediagroep lanceert vandaag 'Werkverkenners', een project dat mede mogelijk gemaakt wordt door USG People. Dit crossmediale project legt de focus op de Nederlandse arbeidsmarkt. Werkverkenners bestaat uit het radioprogramma BNR Werkverkenners, twee grote events, zes rondetafelsessies, redactionele verhalen in Het Financieele Dagblad en een online redactioneel platform.

Remy Gieling nieuwe hoofdredacteur Sprout

1apr 201509:22
  • Media
  • 983 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaJournalistiekOnlinePersonalia

nieuws Remy Ludo Gieling is vanaf vandaag de nieuwe hoofdredacteur van Sprout, het netwerk voor innovatieve ondernemers. Gieling, die als stagiaire bij Sprout begon, volgt Karin Husslage op die sinds vandaag aan de slag is gegaan bij RTL Z.

[Interview] Mieke Bouma oprichter Storytelling Academy

1apr 201507:30
  • Content
  • 1374 x gelezen
  • Link
  • Connie Lohuis
  • StorytellingInterviewTrends

nieuws Mieke Bouma (60) gaf al veel trainingen en workshops aan bedrijven in het vertellen en opschrijven van verhalen. ‘Maar’, zegt Bouma, ‘storytelling is een vak dat je eigenlijk niet in een workshop kunt leren. Dus besloot ik zo’n vijf jaar geleden om de Storytelling Academy op te richten. En ik publiceerde het boek ‘Storytelling in 12 stappen’. Door de opkomst van contentmarketing is er nu steeds meer belangstelling voor goede authentieke verhalen.’

KRO-NCRV weerlegt kritiek op Anita Wordt Opgenomen

31mrt 201513:54
  • Media
  • 6636 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieTherapieMakers

nieuws Kwam het tv-programma Anita Wordt Opgenomen tot stand na dreigementen aan het adres van de cliëntenraad? Omroep KRO-NCRV ontkent deze kritiek die gisteren in Trouw verscheen. Volgens de publieke omroep is er geen druk uitgeoefend op de cliëntenraad. 'Het belang van de patiënt stond voorop.'

Hockeybond KNHB verbreekt samenwerking met Sanoma

31mrt 201513:53
  • Media
  • 6530 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineSportContentMediaDigitaal

nieuws De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) heeft besloten de aflopende overeenkomst met Sanoma voor de exploitatie van de crossmediale titel Hockey.nl niet te verlengen. Vanaf juli verzorgt Entopic samen met de bond een nieuw online platform. Daarmee komt er een einde aan het tijdschrift Hockey.nl.

Cornelie Weller nieuwe CEO van Starcom MediaVest

31mrt 201512:26
  • Bureaus
  • 7930 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • StrategieMediabureauPersonaliaZakelijk

nieuws Cornelie Weller is de nieuwe CEO van Starcom MediaVest Group Nederland. Ze was al sinds 2013 actief als general manager en heeft in deze rol een fundamentele bijdrage gehad in de acceleratie van het in 2011 ingezette groeipad ten aanzien van innovatie en diversificatie van SMG, in Nederland opererend onder de labels Starcom en LiquidThread.

IDTV produceert tweede programma VT Wonen op SBS6

31mrt 201512:19
  • Media
  • 9390 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieMediaMakersBranded content

nieuws Het succesvolle programma VT Wonen op de zondagavond bij SBS6 krijgt een vervolg: IDTV produceert binnenkort een tweede tv-show rond het merk: VTWonen doe-het-zelf. In samenwerking met bouwmarkt Karwei zijn tien afleveringen in de maak met als thema ‘decoratief klussen’.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content