Telfort komt met webserie 'De Voordeeleconomie'

4sep 201511:28
  • Content
  • 390 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoCampagnes

nieuws Frank Evenblij en Martine de Jong maken voor Telfort de serie ‘De Voordeeleconomie’ Aan een economische crisis deelt men voornamelijk negatieve eigenschappen toe. Maar juist in momenten van somberheid ontstaan er vaak bijzondere en inspirerende initiatieven, die van een min, een plus weten te maken.

Blog en magazine: sterk koppel in contentmarketing

4sep 201510:56
  • Content
  • 540 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • PrintTrends

weblog Deze zomer lanceerde wielermerk Rapha het magazine Mondial. Een 162 pagina tellend storyboek. Wat heeft Rapha doen besluiten een magazine te beginnen? De overgrote meerderheid van de content die het merk creëert wordt uitsluitend online gepubliceerd; de Rapha-website bevat een blog met een schat aan video's, foto-essays en artikelen, die te allen tijde kunnen worden benaderd, doorzocht en oneindig gedeeld.

[Grand Prix Content Marketing 2015] 'Extern meer aanzien'

4sep 201509:45
  • Content
  • 1176 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • Grand Prix Content MarketingAwards

nieuws In aanloop naar de Grand Prix, die plaats vindt op donderdag 19 november, vragen we winnaars van 2014 wat het winnen van een award hen heeft gebracht. Dit keer spreekt MarketingTribune met Piet Hein Goossens, brand manager bij MPG. Het winnen heeft MPG. extern meer aanzien opgeleverd. Met het personeelsmagazine van UWV hebben ze twee jaar op rij gewonnen als beste interne magazine en nu werd MPG. genomineerd voor het beste ontwerp. 'Als je jaren op rij in de prijzen valt met hetzelfde magazine geef je aan dat je het vak, interne communicatie in dit geval, begrijpt. Dat is voor ons fijn, maar klanten realiseren zich ook dat je de juiste partner bent', zegt Goossens

Albert Verlinde leidt jury Mercurs 2015

4sep 201509:41
  • Media
  • 6839 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintJournalistiekAwardsMedia

nieuws Roddelkoning Albert Verlinde is dit jaar juryvoorzitter bij de Mercurs. Hij leidt de vakjury die zich de komende maanden buigt over de beste tijdschriftconcepten van Nederland. De uitreiking van de Mercurs 2015 staat gepland op 9 december.

Ricoh en 7 Ditches TV starten online serie BusinessCribs

4sep 201508:59
  • Content
  • 1343 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • OnlineZakelijkInnovatieVideo

nieuws Ricoh Nederland is in samenwerking met 7 Ditches TV gestart met de online video serie BusinessCribs. In het programma worden ondernemers en organisaties in beeld gebracht die voorop lopen in ‘werken nieuwe stijl’. Dankzij hun inspirerende of edgy werkplek, of vanwege hun visie op en daadkracht in het doorvertalen van technologische en maatschappelijke ontwikkelingen in de manier waarop gewerkt wordt.

KPMG en StartupJuncture duiken in startupscene

3sep 201515:37
  • B2b
  • 5895 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • InnovatieZakelijkWebsiteCommunity

nieuws De Nederlandse website StartupJuncture en KPMG Innovative Startups gaan samenwerken om het Nederlandse startup ecosysteem verder op de kaart te zetten. Middels gezamenlijke content willen ze meer inzicht bieden in zowel corporate startup samenwerkingen als de laatste ontwikkelingen op het gebied van data & analytics, fintech en robotica.

[Interview] Schweppes en XXS: 'Goed naar elkaar luisteren'

3sep 201514:58
  • Bureaus
  • 8152 x gelezen
  • Link
  • Arwen Kleyngeld
  • CampagnesMerkenInterviewStorytellingMarketing

nieuws XXS maakte de nieuwe Europese campagne voor Schweppes. De samenwerking tussen klant en bureau kenmerkt zich vooral door goed en veel naar elkaar luisteren en teamwork. De historie van het merk komt tot leven in de 'Makers of today'-campagne. MarketingTribune onderwierp bureau en klant aan een dubbelinterview.

Familytravelbloggers slaan handen ineen

3sep 201513:59
  • Content
  • 5683 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • MarketingOnlineDigitaalIntroductie

nieuws Niche bloggers hebben de toekomst in het bereiken van de juiste doelgroep. Dat hebben de bloggers die zijn aangesloten bij familytravelbloggers.nl begrepen. Sinds 1 september 2015 hebben meer dan 10 Nederlandse en Belgische bloggers zich verenigd en presenteren zij zich gezamenlijk op deze website. Bijna een derde van de Nederlandse huishoudens bestaat uit een gezin met kinderen en zij besteden 8 procent van hun inkomen aan vakanties en uitjes. Een interessante markt! Zo meldt het persbericht.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content