[De Ontwikkeling] Dilemma in onderwijsmarketing

21nov 201415:00
  • Algemeen
  • 9982 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Geen tag

nieuws Universitaire opleidingen met een goed toekomstperspectief (techniek, groene sector) groeien, terwijl opleidingen in taal & cultuur en gedrag & maatschappij minder studenten verwelkomen, aldus de VSNU en Vereniging Hogescholen (mei 2014). De kernvraag van studiekiezers is: wat kan ik straks met deze opleiding?

Mediabureau MoreThanMedia werkt internationaal samen met Four Communications

21nov 201411:37
  • Bureaus
  • 14802 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PromotieCommunicatieMediabureauPRBranded content

nieuws Mediabureau MorethanMedia, inkooporganisatie voor high-end merken, is een internationale samenwerking aangegaan met Four Communications, een full-service mediabureau met kantoren in Londen, Dubai, Duitsland en Frankrijk.

Epica 2014 Amsterdam: Extra Grand Prix in de categorie Digital voor 72andsunny

21nov 201411:24
  • Bureaus
  • 14379 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Awards

nieuws 72andsunny heeft een extra Grand Prix gewonnen in de categorie Digital voor hun ‘Nightwalk in Marseille’ voor Google, waarvoor zij eerder deze week al een Gouden Epica wonnen. In de Koepelkerk in Amsterdam zijn gisteravond ook de volgende Grand Prix uitgereikt: tevens in de categorie Digital voor Leo Burnett Toronto met #likeagirl voor Procter & Gamble; in de categorie Outdoor voor Publicis Frankrijk met ‘Paris Zoo’ voor Musée National d’Histoire, in de categorie Pers voor Leo Burnett Beirut met ‘Making Music’ voor Virgin Radio en in de categorie Film voor BBDO New York met ‘The Boy Who Beeps’ voor General Electric.

BlogBarometer 2014: bloggen steeds lucratiever

21nov 201410:39
  • Media
  • 16131 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlinePRPromotieOnderzoekMedia

nieuws Het Nederlandse bedrijfsleven schat de invloed van bloggers eindelijk op waarde. Blog PR, of 'blogger relaties', neemt momenteel een vlucht in ons land. Meer dan 90% van de bloggers geeft in de IPREX Blogbarometer 2014 aan met regelmaat en met uiteenlopende informatie actief te worden benaderd door bedrijven.

Boekpresentatie Dick Holzhaus bij Hutspot

21nov 201410:09
  • Content
  • 9795 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ConceptenStorytellingPrintOnderzoek

nieuws Op 20 november jongstleden lanceerde auteur en conceptmaker Dick Holzhaus zijn boek ‘Conceptueel Denken’ 4 WaardenMethoden bij Hutspot aan de Amsterdamse Rozengracht. Jan Rijkenberg, oprichter en directeur van bsur, nam het eerste exemplaar in ontvangst. Holzhaus verklaarde: ‘Mijn nieuwe boek is bestemd voor ondernemers, accountmanagers en product ontwikkelaars. Conceptueel denken is niet persé creatief, maar juist logisch en rationeel.’

Franchise-formule Het Nederlands Tekstbureau groeit door naar elf vestigingen

21nov 201410:08
  • Bureaus
  • 16187 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CopywritingCommunicatieZakelijkContentStorytelling

nieuws Het Nederlands Tekstbureau heeft deze maand zijn elfde vestiging geopend: tekstschrijver Martijn Tamboer (foto) is de nieuwe franchise gestart in Haarlem. Met deze opening heeft HNTB naar eigen zeggen de grootste landelijke dekking van gekwalificeerde tekstschrijvers in Nederland. Directeur Katja Henderickx-Graven spreekt van 'een unicum'.

Joost Verhoeven (UvA): ‘Social media-problemen bestaan niet’

21nov 201409:04
  • Online
  • 8077 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Social media

nieuws Met de stelling ‘Social media-problemen bestaan niet’ trapte Joost Verhoeven, universitair docent corporate communicatie aan de UvA, af tijdens het Customer Media Congres op 20 november in DeFabrique in Utrecht. Verhoeven: ‘Social media biedt bedrijven een menselijk gezicht en geeft medewerkers empowerment, maar het social media-gedrag van medewerkers geeft een bedrijf ook kopzorgen.’

[Tam Tam] Talk of the town

21nov 201407:45
  • Online
  • 5183 x gelezen
  • Link
  • Lisette Gerbrands
  • Digitaal

nieuws Met fascinerende fenomenen als Netflix en Airbnb als voorbeeld, vroeg full service digital agency TamTam zich af of zij ook in staat zouden zijn om dit soort klantervaringen te creëren. Het antwoord op deze vraag blijkt ‘ja’. MarketingTribune sprak met twee van hen, Danijel Bonanic, creative director mobile en Joep Roosen, teamleider over enkele pilaren zoals mobiel, actueel en slimme interactie.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content