Customer Media Congres: Emoties dragen de boodschap

23okt 201412:00
  • Content
  • 14312 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Storytelling

nieuws Contentmarketing is voor steeds meer bedrijven een onmisbaar communicatiemiddel. Maar storytelling zonder emotie is als cola zonder prik. Emoties zijn nodig om in beweging te komen, zo stelt Lily Martens. De consultant/trainer/coach, met een journalistieke carrière achter zich waar je u tegen zegt, spreekt tijdens het Customer Media Congres op donderdag 20 november.

Content business wordt employee business

23okt 201410:53
  • Content
  • 897 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Onderzoek

nieuws 'Content kan of moet niet meer centraal worden gecontroleerd door een organisatie of een merk. Zo geven ook de medewerkers de stem van de organisatie vorm. Content business is dus employee business geworden. En deze omslag maakt de content business complexer, maar ook dynamischer en interessanter'. Aldus Dr. Joost Verhoeven, universitair docent Corporate Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam. Hij komt spreken op het Customer Media Congres en wij spraken alvast met hem.

Gaat Blendle de dagbladen redden?

23okt 201408:10
  • Media
  • 5852 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • JournalistiekPrintOnlineMedia

weblog De jongen op het station duwt de nieuwe Metro in mijn handen. Oud nieuws. Het NOS Journaal, Twitter en Facebook waren de Metro voor. Is er nog wel een toekomst voor de dagbladen? Ik ben nog een verstokte krantenlezer. Die extra duiding die het FD, de Volkskrant of mijn lokale Parool geven wil ik graag hebben. Ben ik een van de laatste der Mohikanen? Nu is er Blendle. Is dat de redding voor dagbladen?

Nieuwe website NU.nl gaat vandaag live

22okt 201411:10
  • Media
  • 8121 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • WebsiteJournalistiekOnlineMedia

nieuws Marktleider NU.nl vernieuwt vandaag zijn website. Eind september ging de bèta-versie van de nieuwe website al online, maar deze woensdag gebeurt het officieel. Volgens Sanoma is het de grootste vernieuwing van de website in zijn 15-jarige geschiedenis.

Directeur Marieke Cambeen vertrekt bij Audax

22okt 201410:26
  • Media
  • 8226 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkPersonaliaPrintMediaJournalistiek

nieuws Marieke Cambeen, directeur bij Audax Publishing, stopt per 1 november. Haar klus is klaar, aldus Audax. De ontstane vacature wordt intern ingevuld.

Beate Wegloop vervangt Jaap Biemans in Mercurs-jury

21okt 201412:23
  • Media
  • 8564 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • AwardsPrintGraphicCreatiePersonalia

nieuws De samenstelling van de Mercurs-jury is gewijzigd. Artdirector Beate Wegloop van de VPRO Gids vervangt Jaap Biemans, art director van Volkskrant Magazine. In de vijf jaar dat Wegloop artdirector is van de VPRO Gids won het blad twee keer de Mercur voor Tijdschriftcover van het Jaar.

Nederlandse genomineerden voor International Content Marketing Awards

21okt 201411:28
  • Content
  • 6446 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • Awards

nieuws Op 26 november worden in London de International Content Marketing awards 2014 uitgereikt. De shortlist met genomineerden is bekend en er staan Nederlandse en Belgische bureaus op: G+J Custom Content, Proof Reputation en Propaganda. Gefeliciteerd met de nominaties!

Achtung herbouwt motor Porsche Cayenne Hybride met huishoudelijke apparatuur

21okt 201410:44
  • Bureaus
  • 9003 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • E-marketingVideoCampagnesCreatie

nieuws De kracht van Porsche Cayenne Hybride is moeilijk te beschrijven, dus kiest het automerk ervoor om het te laten zien. Interactief bureau Achtung produceerde een opmerkelijke campagne, waarbij de Hybrid-motor is herbouwd met huishoudelijke apparatuur.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content