Ikea lanceert nieuwe catalogus met time travel experiment

20aug 201419:53
  • Content
  • 693 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalPrintTrends

nieuws Om het dagelijkse van je dagelijkse leven te benadrukken, laat IKEA een jong stel een korte blik op hun toekomst werpen om de alledaagse gebeurtenissen die toch life changing zijn te laten zien. Hoe? Via de hypnotiseur Justin Tranz.  

Twitteraars, presenteer je toch beter!

19aug 201416:05
  • Media
  • 7986 x gelezen
  • Link
  • Marianne Ostendorf
  • Social mediaOnlineCommunicatieConsumenten

weblog Ik schrik vaak als ik mijn tijdlijn open op Twitter. Vreselijk taalgebruik en scheldwoorden vliegen voorbij. Vanuit mijn professie volg ik een groot aantal organisaties; ik ben nieuwsgierig hoe bedrijven reageren op vragen en klachten. Maar de laatste tijd krijg ik vooral een naar gevoel van Twitter.

Antoinette Hertsenberg gasthoofdredacteur Avrobode

19aug 201415:16
  • Content
  • 4612 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Print

nieuws Antoinette Hertsenberg presenteert al bijna 20 jaar het consumentenprogramma Radar op televisie en maakt daarnaast haar eigen tijdschrift Radar+. Aan het einde van de zomer, voordat het nieuwe televisieseizoen losbarst, heeft ze als gasthoofdredacteur een bijzonder nummer van Avrobode samengesteld.

Viking lanceert blog voor de ondernemer

19aug 201415:05
  • Content
  • 4448 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws Kantoorartikelenleverancier Viking lanceert vanaf vandaag een blog voor ondernemers. Met dit blog wil Viking ondernemers - van ZZP’ers tot directeuren van kleine en middelgrote ondernemingen - inspireren om het beste uit hun bedrijf te halen. De blogs helpen de ondernemer bij alles wat er komt kijken bij het opzetten en uitbouwen van een onderneming. Denk aan trends in kantoorinrichting, de handigste apps voor ondernemers, inspiratie van de grootste CEO’s en een stappenplan voor groen ondernemen.

Inschrijving voor Mercurs 2014 geopend

19aug 201408:19
  • Media
  • 6874 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekMediaPrintAwards

nieuws De inschrijving voor de Mercurs 2014 is inmiddels geopend. Inzenden voor de tijdschriftprijzen kan tot vrijdag 26 september. De uitreiking is op 10 december, voor het eerst op een woensdag. De website van de Mercurs is qua vormgeving aangepast aan het jaarthema 'Smaakmakers aan tafel'.

Het geheim van online video in corporate storytelling

19aug 201408:00
  • Online
  • 3466 x gelezen
  • Link
  • Koen van der Donk
  • StorytellingVideo

weblog Corporate storytelling is je merkboodschap overbrengen met verhalen. Deze verhalen zorgen dat de merkboodschap beter blijft hangen bij de doelgroep en meer betekenis krijgt. Het uitwerken van een goede corporate story vraagt behoorlijk wat tijd. En daarna stopt het niet, want vervolgens moet je het nog weten over te brengen. En dat is vaak een uitdaging. Gelukkig is er een geheim wapen. Een wapen dat jouw corporate story letterlijk doet bewegen en gemakkelijk is te delen met anderen. Dat wapen is online video.

Infographic: de wetenschap achter creatie van buyer personas

18aug 201413:24
  • Content
  • 4340 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • Onderzoek

nieuws Voor wie maak jij je content? Denk jij te weten wie je publiek is, wat ze denken en wat ze doen? En ook hoe jouw content daar precies bij past? Misschien is het toch een beter idee om het eens aan ze te vragen en om op basis van deze data je buyer persona te ontwikkelen. Onderstaande infographic helpt je daarbij.

Heb jij een fantastische content marketing case?

18aug 201413:23
  • Content
  • 19695 x gelezen
  • Link
  • Platform Content
  • Awards

nieuws Dan kun je er vast een prijs mee winnen. Nationaal en internationaal. Op dit moment kun je je inschrijven voor 2 wedstrijden: de nationale Grand Prix Content Marketing en The CMA International Content Marketing Awards.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content