Big Shots koopt animatiebedrijf WeExplain

21sep 201713:15
  • Bureaus
  • 2481 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkContentVideoFilm

nieuws Overname in productieland: 'explanimation-producent' WeExplain wordt na een periode van intensieve samenwerking overgenomen door Big Shots Group. Met deze acquisitie verbreedt Big Shots zijn positie in het videocontent-domein.

ABN Amro wordt official eSports-partner van Ajax

21sep 201712:55
  • Sponsoring
  • 3241 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ActivatieOnline gamingVoetbalSponsorship

nieuws ABN Amro breidt het partnership met Ajax verder uit en wordt 'official eSports-partner' van de voetbalclub. De bank gaat zich ook in de snel groeiende virtuele voetbalwereld focussen op talentontwikkeling en het waarmaken van ambities.

[#12 Content Rally] Thomas Karsdorp (Terre des Hommes): 'Snacken tussen de duiven en nachtbrakers levert mooie anekdotes op'

21sep 201711:25
  • Content
  • 2297 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • PersonaliaContent

nieuws In de Content Rally geven we contentmarketeers het woord over hun favoriete merken en uitdagingen en misvattingen op het vlak van hun eigen vakgebied: content. Vervolgens geeft hij/zij het stokje door en komt er een nieuwe contentmarketeer- of creatief aan het woord. Ditmaal: Thomas Karsdorp, online contentmarketeer bij Terre des Hommes.

2bMore: 'Automatisering en digitalisering grootste marketinguitdaging van 2017'

21sep 201710:09
  • Online
  • 3083 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Online advertisingDigital design

nieuws Automatisering en digitalisering vormen de grootste uitdagingen op marketinggebied binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Van de top-vijf grootste marketinguitdagingen hebben er drie betrekking op digitalisering. Dit blijkt uit onderzoek van 2bMore.

Gemeente Leiden kiest Redkiwi als digital partner

21sep 201709:51
  • Bureaus
  • 3282 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • PitchesWebsiteDigitaal

nieuws Gemeente Leiden heeft Redkiwi gekozen als digital partner. Aanleiding is de wens om een nieuwe website te realiseren waarbij de gebruikers en hun wensen centraal staan. Een plek die draait om dienstverlening en customer journey. De vraag naar informatie van inwoners en ondernemers dient voorop te staan. Daarnaast moet het een taakgedreven website gaan worden waar bezoekers snel relevante informatie kunnen vinden.

FD lanceert Focus-app voor ambitieuze ­­professionals

21sep 201709:11
  • Media
  • 3064 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DagbladenMobileAppsUitgevers

nieuws Het FD lanceert vandaag FD Focus, een app voor ambitieuze ­­professionals. De app mikt op een doelgroep van ambitieuze, jonge professionals, die voor een vast bedrag per maand snel overzicht en toegang krijgen tot het beste van het FD met focus op technologie en innovatie.

Code D'Azur lanceert 'Woord voor Woord uit de eenzaamheid'

21sep 201709:01
  • Bureaus
  • 2453 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Content

nieuws Code D'Azur lanceert vandaag het initiatief 'Woord voor Woord uit de eenzaamheid', dat in het leven is geroepen om aandacht te vragen voor het groeiende aantal eenzame en geïsoleerde Amsterdammers. Dit aantal wordt geschat op 80.000 en is stijgende. Deze stadgenoten worden in alle drukte en gezelligheid door velen over het hoofd gezien. Het doel van het initiatief is om deze mensen uit de eenzaamheid te helpen.

Sir Hotels lanceert City Guide op Instagram

20sep 201713:48
  • Content
  • 6907 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentSocial media

nieuws Hotelketen Sir Hotels lanceert vijf city guides op Instagram om zowel inwoners als hotelgasten een stad te laten ontdekken. Elk van de hotels in de collectie heeft een eigen Instagram-account, welke getransformeerd is tot een stadsgids met lokale favorieten en verborgen schatten.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content