Transavia richt zich met YouTube kanaal op Generatie Z

10nov 201713:51
  • Content
  • 18285 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social MediaContentStrategie

nieuws Transavia lanceert vandaag zijn vernieuwde YouTube kanaal, waarop wekelijks nieuwe video’s worden geplaatst. Met dit kanaal wil Transavia generatie Z aanspreken, die intensief gebruikmaakt van YouTube. Doel is hen te informeren, te entertainen en enthousiast te maken voor vliegen met Transavia. In de video’s staan vaak de medewerkers van de luchtvaartmaatschappij in de spotlight. Zij kennen Transavia als geen ander en spelen in veel formats de hoofdrol.

Maak plaats voor jonge content denkers!

10nov 201711:44
  • Content
  • 14538 x gelezen
  • Link
  • Sak van den Boom
  • Branded content

weblog Ik sprak onlangs een pas aangetreden bureaudirecteur met een rijke ervaring over de toekomst van het vak content marketing, of eigenlijk de kijk op het bureau van morgen. Het duurde niet lang voor het gesprek ging over de nieuwe generatie content marketeers waarop we zitten te wachten. Durf tien twintigers aan je te verbinden, studenten of pas afgestudeerde jongens en meisjes met een flinke hoeveelheid creatieve intelligentie. En stel ze voor aan je klanten.

Mercurs 2017: dit zijn alle 42 nominaties

10nov 201710:17
  • Media
  • 34701 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • JournalistiekAwardsTijdschriftenTijdschriftuitgevers

nieuws Donald Duck, Happinez, Helden, Libelle en Quest zijn genomineerd voor de titel Magazinemerk van het Jaar (voorheen Tijdschrift van het Jaar). De vakjury onder leiding van Derk Haank heeft in totaal 42 nominaties toegekend voor de Mercurs 2017, de belangrijkste jaarprijzen van de 'magazine-mediabranche'. Deze 20e editie had een recordaantal van 160 inzendingen, verdeeld over negen categorieën.

BNNVARA maakt totaalbereik inzichtelijk met BIKL

10nov 201710:08
  • Media
  • 19339 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CrossmediaKijkcijfersBereikTelevisie

nieuws BNNVARA lanceert BIKL, een rapportage met de Bereik-, Impact, Kijk- en Luistercijfers van de eigen omroep. Op BIKL zijn de bereikcijfers te vinden van BNNVARA-titels op alle meetbare kanalen; radio, tv, websites, Facebook, Youtube, Twitter en Instagram. De rapportage is intern ontwikkeld om voorbij de kijk- en luistercijfers te kijken waarop programma’s nu vooral worden beoordeeld.

[interview Ondernemer 118] Jacinta Bokma en Joyce Pherai van CookingToday.nl

10nov 201700:02
  • Food-en-retail
  • 11069 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingFoodInterview

nieuws MarketingTribune prolongeert de successerie 'Ondernemer van de Week'. Check de eerdere 117 gesprekken hieronder. Als nummer 118 interviewt de redactie Food&Retail Jacinta Bokma en Joyce Pherai, contentmakers van de nieuwe duurzame foodsite CookingToday. Bokma ziet een nieuw type zich voedende mens opstaan, die bediend wordt door CookingToday. 'De Gezonde Bourgondiër noem ik het zelf, de consument die gezond, bewust -ook in prijs- wil genieten, met aandacht voor de ander, de dieren en de planeet.' We spreken de twee ondernemende dames.

[Marketingtech 2017] 3 eerste take-aways

9nov 201713:10
  • Online
  • 9144 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Evenement

nieuws De customer journey- oftewel klantreis, is een brand actueel onderwerp. 'De customer journey wordt meer en meer de backbone van marketing', zo zei hoofdredacteur van MarketingTribune Sjaak Hoogkamer tijdens de opening van het Marketing & technology congres op 9 November in Amersfoort. Toch zijn er voor veel bedrijven nog open vragen omtrent dit onderwerp, wat te merken is aan hoe verschillend de kwaliteit van klantenreizen in Nederland is. Het event speelt hierop in: Hoe kun je je klant op creatieve wijze bedienen en houden? Hoe kun je hierbij je merk sterk en geloofwaardig positioneren?

Creative Technology Agency Elastique neemt software development bureau Aneto over

9nov 201712:10
  • B2b
  • 10044 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Digitaal

nieuws Creative Technology Agency Elastique, dat apps en websites ontwikkelde voor diverse NPO-programma’s, Radboud UMC en Centraal Beheer Achmea, neemt software development bureau Aneto over. Hiermee wil Elastique een breder scala aan technische oplossingen bieden. De combinatie van Elastique, Aneto en het in-house concept development agency Wetteloos, gaat het naar eigen zeggen voor organisaties mogelijk maken zelf aan het roer te staan van hun noodzakelijke digitale transformatie. Welk bedrag er met de overname is gemoeid maken de partijen niet bekend.

SKO en GfK verlengen contract voor TV Kijkonderzoek

9nov 201711:52
  • Media
  • 13715 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekTelevisieKijkcijfersBereikVideo

nieuws Stichting Kijkonderzoek (SKO) verlengt het TV Kijkonderzoek-contract met GfK voor 2018. GfK levert een bijdrage aan de innovaties om in te kunnen spelen op het veranderende kijkgedrag waarbij video- en tv-kijken op meerdere schermen wordt gemeten. De nadruk ligt hierbij op het meten van live tv-kijken op tablets en smartphones.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content