L'Oréal is eerste adverteerder op dating-app Happn

23aug 201714:03
  • Bureaus
  • 451 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AppsBranded contentOnline advertisingCampagnes

nieuws L’Oréal Nederland is de allereerste Nederlandse adverteerder op Happn. Mediabureau Zenith heeft samen met McCann Amsterdam een unieke samenwerking opgezet tussen L’Oréal en de dating-app. Niet eerder maakte een een adverteerder in Nederland gebruik van Happn in zijn merkstrategie.

Olympische triatlon-broers Brownlee gaan strijd aan in Jaguar

23aug 201712:55
  • Sponsoring
  • 778 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ActivatieMerkenStorytellingSport

nieuws De olympische triatleten en broers Alistair en Jonny Brownlee hebben de strijd met elkaar aangebonden in een triatlon met een twist – aan het stuur van een Jaguar XF en XF Sportbrake. Een aansprekende sponsor-activatie met dynamische video-content.

Dewi Cleonise digital marketeer van Film1

23aug 201712:34
  • Media
  • 947 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MarketingFilmPersonaliaBioscoop

nieuws Dewi Cleonise is aangesteld als digital marketeer van premium filmservice Film1. De voormalige marketeer van Rituals wordt mede verantwoordelijk voor het acquireren van abonnees via alle digitale kanalen.

5 vragen aan... Jordi Bron (Contany.nl): 'Waarom zie ik reclames van inlegkruisjes?'

23aug 201712:02
  • Content
  • 1530 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • PersonaliaStrategieContent

nieuws Met zijn bureau Contany.nl helpt Jordi Bron bedrijven in het mkb met het uitstippelen en implementeren van hun contentstrategie. daarnaast is hij mede oprichter van Hulc.nl, een marktplaats voor influencers en seo. Een man met een visie op contentmarketing dus, reden hem te vragen voor '5 vragen aan'.

Meisjes verslingerd aan social media

23aug 201711:52
  • Online
  • 1043 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • OnderzoekSocial Media

nieuws Jongeren van 16 en 17 jaar spenderen dagelijks meer dan drie uur aan social media, Whatsapp meegerekend; gemiddeld 195 minuten per dag. Aan Whatsapp wordt de meeste tijd besteed: 75 minuten. Jongeren besteden dagelijks ongeveer een half uur aan Snapchat (35 minuten), Instagram (34 minuten) en / of Facebook (31 minuten). Dat blijkt uit een onderzoek van onderzoeksbureau Team Vier onder ruim 500 16- en 17-jarige Nederlanders. Het onderzoek is opgezet in samenwerking met jongeren van het Haagse Christelijk Lyceum Zandvliet.

Een irritante pr-aanpak... die werkt

23aug 201711:33
  • Content
  • 1009 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • ContentStrategie

nieuws Creatief strateeg Sid de Koning van Het PR Bureau is nogal snel geïrriteerd. Toen hij een aantal jaar geleden een boek over creativiteit las, kwam hij erachter dat die irritatie een doeltreffende manier is om te komen tot strategische concepten. Sindsdien gebruikt hij zijn irritatie in zijn werk. Met succes. Sid vertelt ons hoe hij dit doet.

Derk Haank juryvoorzitter van Mercurs 2017

23aug 201711:22
  • Media
  • 1292 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekTijdschriftenAwardsMedia

nieuws Derk Haank, CEO van Springer Nature, is dit jaar de voorzitter van de Mercurs-jury. De organisatie achter deze jaarlijkse mediaprijs spreekt over 'een van de iconen uit het mediavak'. Ook de overige juryleden zijn bekendgemaakt.

Managed Hulc: 'Influencer marketing is vaak nog te tijdrovend'

22aug 201710:46
  • Content
  • 6203 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentMarketingcommunicatieDigitaal

nieuws Influencer marketing is hot, zo weet ook Hulc. De online marktplaats voor influencer marketing en seo stelt dat twee op de drie marketeers zich meer wil richten op deze vorm van marketing. 'Toch blijkt het altijd intensiever en daarmee duurder uit te pakken dan verwacht.' Hulc biedt daarom nu Managed Hulc aan.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content