21 november: Customer Media Congres samen met de Grand Prix Customer Media 2013

21 november: Customer Media Congres samen met de Grand Prix Customer Media 2013
  • Content
  • 6 feb 2013 @ 11:29
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsBranded content

21 november wordt de dag van de Customer Media, of als het aan de verschillende brancheorganisaties ligt de dag van Content Marketing. Het succesvolle Customer Media Congres, dat alweer voor de achtste keer wordt georganiseerd, krijgt dit jaar een mooi verlengstuk met de uitreiking van de Grand Prix Customer Media.

Sak van den Boom, die het congres programmeert: “We werken aan een fantastisch programma, onder het motto Open your mind for the power of content. Verschillende internationale topsprekers hebben hun komst al bevestigd. Het wordt een dag die interessant is voor zowel de adverteerders die content marketing inzetten en hun bureaus, alsook voor alle adverteerders die storytelling nog niet tot hun belangrijkste communicatieactiviteit hebben verheven, en de bureaus die zich afvragen of ze zich meer moeten specialiseren in deze sector.”

Het beste wat de wereld op dit moment te bieden heeft, passeert de revue. Met als spannende afsluiting de bekroning van het beste werk uit Nederland en België. De jury beraadt zich op dit moment over de invoering van enkele nieuwe categorieën, vooral om het digitale werk nog beter over het voetlicht te krijgen.

Het Customer Media Congres en de Grand Prix Customer Media zijn een initiatief van Platform Content, Logeion en BBP.

Zet het nu vast in je agenda: 21 oktober Dag van de Content Marketing.

Met een inspirerend congres en een fantastisch feest.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken