Bavaria en Veronica: twee merken die elkaar gevonden hebben
- Content
- 18 sep 2013 @ 21:50
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Branded content
- 18 sep 2013 @ 21:50
- Redactie Contentmarketing
Vanaf 16 september zendt Veronica 'Zo.' uit. Zo. bestaat uit korte filmpjes waarbij vier vrienden alledaagse situaties op een komische manier benaderen en daarmee laten zien: zo kan het ook. Op deze manier wil Bavaria de slogan 'Zo.' activeren. Een langetermijnsamenwerking lijkt in het verschiet te liggen, want het programma sluit goed aan op de merkwaarden van zowel Bavaria als Veronica.
De filmpjes maken onderdeel uit van het That’s More Like it platform van Bavaria. De Bavaria-slogan is continu rechtsboven in beeld. Het ‘mede mogelijk gemaakt door’ komt alleen kort aan het einde in beeld.
"'Zo.' Is nog steeds onze slogan. Zo. als in de zin van ‘zo kan het ook’. Ogenschijnlijk simpele initiatieven kunnen de dagelijkse routine van de nodige energie en vrolijkheid voorzien. De televisiereeks "Zo." onderstreept deze gedachte en laat zien hoe verfrissend verrassende combinaties kunnen werken’, zegt Inge van der Heijden, Corporate Communicatie Manager bij Bavaria.
Kirsten Gelissen, zendercoördinator Veronica, ziet een langetermijnpartnership voor zich: ‘Dit is een unieke samenwerking tussen twee merken die elkaar gevonden hebben. Het programma sluit zo goed aan op de merkwaarden van zowel Bavaria als Veronica.’
Elke werkdag om 20:00 uur is er een filmpje van Zo. te zien bij Veronica, twee andere filmpjes verschijnen op variabele tijdstippen op de zender. Elke vrijdagavond om twaalf uur is er een compilatie te zien bij Veronica met de filmpjes van de afgelopen week.
De kijkcijfers van de eerste uitzenddag zien er als volgt uit:
20:00 uur: 197 duizend
21:24: 190 duizend
23:19 171 duizend
Bron: FonkOnline, Adformatie
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing