Head Office bekroond tot het beste Content Marketing Bureau van het jaar

Head Office bekroond tot het beste Content Marketing Bureau van het jaar
  • Content
  • 25 sep 2013 @ 09:06
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Met reeds een tiental awards op de teller dit jaar alleen al, is het nu écht tijd voor champagne! Vorige maand werd reeds bekend dat Head Office 6 awards binnensleepte tijdens de Content Marketing Awards. Afgelopen woensdag werd zij tevens bekroond tot hét beste Content Marketing Bureau van het jaar tijdens het Content Marketing World Congres. In deze race nam Head Office het op tegen zes andere hoogvliegers uit Australië en de States. Met deze overwinning heeft Head Office een absolute Europese primeur te pakken.

The Content Marketing Institute (CMI) schrijft deze award jaarlijks uit aan het agentschap dat het meeste uitblinkt in creatieve strategie, resultaten & uitvoering van sterk inhoudelijke campagnes.
Met het winnen van de ‘Agency of the Year’ titel, bevestigt het Leuvens bureau, als onderdeel van de Sanoma Group, haar reputatie als absolute voortrekker van Content Marketing in Europa en dus nu zelfs wereldwijd.

De deelnemers werden beoordeeld door een panel van 26 vooraanstaande en invloedrijke experts uit de content marketing wereld. De argumentatie van de van de jury loog er niet om;

‘Uitzonderlijke diversiteit van zowel content marketing projecten als klanten. Een bewezen track record van indrukwekkende jaarlijkse groei. Projecten zijn goed strategisch doordacht en creatief. Head Office is een sterk voorbeeld van wat mogelijk is in de content marketing industrie.’
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken