Hoe betaalde en eigen media elkaar versterken
- Content
- 30 sep 2013 @ 13:31
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Onderzoek
- 30 sep 2013 @ 13:31
- Redactie Contentmarketing
Het Engelse contentmarketingbureau Seven heeft onderzoek uitgevoerd naar de samenwerking tussen betaalde en eigen media in een contentmarketingstrategie. Het onderzoek presenteert inzichten in de rol van betaalde media versus eigen media, en welke voorkeuren consumenten hebben voor wat betreft de verschillende typen media en hoe deze voorkeuren verschillen in de customer journey en tussen verschillende sectoren.
Seven heeft, in samenwerking met YouGov, leden van de Incorporated Society of British Advertisers (ISBA) ondervraagd. Deze leden hebben samen een jaarlijks communicatiebudget van meer dan £10 miljard. Tevens is een representatieve sample van 2.000 Britse consumenten ondervraagd.
Een aantal van de conclusies:
- Momenteel wordt jaarlijks in de UK £4 miljard uitgegeven aan eigen media, wat een 25% toename inhoudt in de laatste twee jaar.
- De vier meest gebruikte marketingkanalen (door marketeers) zijn eigen media.
- Betaalde en eigen media zijn aantoonbaar sterker samen, waarbij marketeers een sterke voorkeur hebben om op deze manier te weken.
- Eigen media zijn het meest geschikt om merkbeloften te leveren.
Deze en andere resultaten zijn beschikbaar in een onderzoeksrapport dat gratis aan te vragen is via: seven.co.uk
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing