Born05 laat zien hoe je digitale magazines maakt
- Content
- 28 okt 2013 @ 22:16
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AwardsDigitaal
- 28 okt 2013 @ 22:16
- Redactie Contentmarketing
Born05 scoort al vijf jaar met iFly magazine. iFly KLM Magazine is het internationale relatiemagazine van KLM Royal Dutch Airlines dat digitaal wordt uitgegeven in Nederland, Duitsland, Groot-Brittannië, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Verenigde Staten, Indonesië, Singapore, Nieuw-Zeeland, Australië, Filippijnen, Maleisië en Brunei. Het rijke, interactieve magazine wordt ingezet om in between flights in contact te blijven met de zakelijke en leisure reizigers van KLM.
Er wordt unieke content gemaakt rondom, uiteraard, internationale reisbestemmingen, maar ook: succesvolle en inspirerende ondernemers en ondernemingen én de laatste ontwikkelingen op het gebied van wetenschap, design, kunst, muziek en architectuur. Deze verhalen worden gelardeerd met rijke fotografie, high-end videoproducties, op maat gemaakte soundtracks per spread en talloze interactieve elementen.
In de contentvoering wordt een combinatie gemaakt tussen de commerciële jaarkalender van KLM en de actuele ‘wereldagenda’. Ieder participerend land ontvangt, en publiceert, het magazine in de door hen gewenste taal en met de door hen gewenste content. Onderwerpen en aanspreekwijze verschillen per land en sluiten aan bij de individuele behoeften van de afnemers en haar lezers. Het magazine heeft dus per editie meerdere gedaantevormen.
iFly KLM Magazine begon vijf jaar geleden als een stand-alone magazine dat alleen werd uitgegeven in de Nederlandse markt. Al snel sloten meerdere KLM-landen zich aan. Zij zagen dat het uitgeven van een periodieke dosis reisinspiratie in zo’n mooie, interactieve magazinebundeling op veel goedkeuring kon rekenen van hun klanten. E-mails werden beter geopend, meer herhaalbezoeken werden tot stand gebracht, en de merkperceptie nam steeds meer toe.
Inmiddels maakt Born05 digitale magazine voor meer merken zoals Douwe Egberts en DWDD. Met succes.
De jury van de Grand Prix is onder de indruk van het werk van Born 05 en bekroont dit met vier nominaties.
Op 21 november wordt bekent of deze nominaties worden omgezet in awards.
Wil je daar bij zijn, boek dan hier je ticket.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing