Contentmarketing in 2014: benchmarks, budgetten en trends

Contentmarketing in 2014: benchmarks, budgetten en trends
  • Content
  • 21 okt 2013 @ 11:53
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekTrends

Het vierde jaarlijkse onderzoeksrapport over B2b-contentmarketing in de VS is verschenen. Het rapport focust op 2014 benchmarks, budgetten en trends. Ondanks dat het rapport leuke en wellicht bruikbare cijfers geeft over de groei en het belang van content marketing, geeft dit onderzoek (wederom) geen inzicht in de effectiviteit ervan.

Natuurlijk, er zijn in het rapport verschillende tabellen opgenomen over hoe effectief de marketignmanagers zelf de contentmarketing en de bijbehorende tactieken vinden, maar dat zegt natuurlijk niets over de echte effectiviteit ervan.  

Lees meer over de conclusies op business2community.com



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken