De vele mogelijkheden van Twitter promoted producten

De vele mogelijkheden van Twitter promoted producten
  • Content
  • 28 okt 2013 @ 12:21
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Verdienmodellen

Twitter is voor een belangrijk deel van haar inkomsten afhankelijk van advertenties. De advertentievormen die Twitter aanbiedt zijn samen te vatten met de term ‘promoted producten’. Ze omvatten bijvoorbeeld promoted tweets in je timeline, promoted search bij zoekopdrachten (of klikken op hashtags) en promoted accounts bij who to follow. Maar hoe zet je die promoted producten in en wat mag je ervan verwachten.

Op Twittermania is een infographic hierover geplaatst, afkomstig van kenshoosocial.com.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken