Hoe trotseer je met een contentaanpak de crisis?
- Content
- 14 okt 2013 @ 12:47
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune
- 14 okt 2013 @ 12:47
- Redactie Contentmarketing
Customer magazines worden vaak ingezet als loyalty tool in de marketingmix. Voor verfretailer colora is het colora magazine ook een belangrijke prospectietool. Op de dag van de Content Marketing op 21 november vertellen Griet Slos en Koen Leicher van Boss Paints hoe ze met hun contentaanpak de crisis trotseren.
Het belangrijkste advies is misschien wel trouw blijven aan het magazineconcept, waarin mensen met heel toegankelijke reportages geïnspireerd worden en het niet gaat over product of promoties.
Wil je de case zien of een dagje geïnspireerd worden over content marketing, mis dan zeker dit event niet.
Het Salon en colora maken al zo’n zeven jaar samen het colora magazine. Het jongste nummer van colora magazine blikt vooruit naar de interieurtrends van 2014, hier kan je het bestellen.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing