Hoe trotseer je met een contentaanpak de crisis?

Hoe trotseer je met een contentaanpak de crisis?
  • Content
  • 14 okt 2013 @ 12:47
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Customer magazines worden vaak ingezet als loyalty tool in de marketingmix. Voor verfretailer colora is het colora magazine ook een belangrijke prospectietool. Op de dag van de Content Marketing op 21 november vertellen Griet Slos en Koen Leicher van Boss Paints hoe ze met hun contentaanpak de crisis trotseren.

Het belangrijkste advies is misschien wel trouw blijven aan het magazineconcept, waarin mensen met heel toegankelijke reportages geïnspireerd worden en het niet gaat over product of promoties.

Wil je de case zien of een dagje geïnspireerd worden over content marketing, mis dan zeker dit event niet.

Het Salon en colora maken al zo’n zeven jaar samen het colora magazine. Het jongste nummer van colora magazine blikt vooruit naar de interieurtrends van 2014, hier kan je het bestellen. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken