MediaPartners Group scoort acht nominaties voor Grand Prix Customer Media

MediaPartners Group scoort acht nominaties voor Grand Prix Customer Media
  • Content
  • 28 okt 2013 @ 21:39
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsDigitaal

De 40-koppige jury van de Grand Prix Customer Media nomineert 52 projecten. MediaPartners en haar dochter vdbj krijgen uiteindelijk acht nominaties. Nog voordat de awards worden uitgereikt lijkt 24/7 van Maters Hermsen met vier nominaties de grote winnaar. 24/7 is het personeelsmagazine voor de Nationale Politie.

Verschillende bureaus schitteren als het gaat om de Grand Prix Customer Media

MediaPartners en haar dochter vdbj_ kregen acht nominaties. Zes voor projecten van UWV, een voor Wijzer van Rabo en een voor Dichterbij van Rabobank.

Scripta Media krijgt vier nominaties,  voor vier verschillende cases, C1000, Enexis, Syntens en WPG.

Maters&Hermsen krijgt vier nominaties voor 24/7 (beste B2e magazine, beste lancering van het jaar, beste redactioneel format, en beste portretfotografie).

Born05 schittert met vier nominaties voor de digitale magazines van KLM, Douwe Egberts en DWDD

Proof Reputation krijgt drie nominaties voor Morgen, het crossmediale project voor ABN/AMRO.

LVB Networks krijgt drie nominaties voor projecten van Intratuin, Securitas en ONVZ.

Nieuwsgierig naar een compleet overzicht van alles nominaties, klik dan hier.

Daar kun je ook boeken om bij de bekendmaking van de awards 2013 te zijn.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken