Winnen middenin de crisis: het straffe verhaal van My Renault
- Content
- 23 okt 2013 @ 09:00
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Awards
- 23 okt 2013 @ 09:00
- Redactie Contentmarketing
Met het online loyalty platform My Renault slaagt Renault BeLux er jaar na jaar in om meer klantentrouw en omzet te genereren, middenin de automobielcrisis. Het platform heeft al een aantal internationale prijzen in de wacht gesleept en is ook weer genomineerd voor nationale en internationale prijzen. Op het Customer Media Congres wordt de case gepresenteerd door Gilles van Lembergen, en jij kunt daar bij zijn.
Slimme keuzes, consequente content en doordacht databasegebruik zijn de sleutels in het platform. Die sleutels openen zelfs weg van een pure loyalty tool naar een performant brand image portaal dat alle Renault communicatie-satellieten met elkaar verbindt.
Wil je de case zien of een dagje geïnspireerd worden over content marketing, mis dan zeker dit event niet.
Bekijk de video over de winnende case.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing