Winnen middenin de crisis: het straffe verhaal van My Renault

Winnen middenin de crisis: het straffe verhaal van My Renault
  • Content
  • 23 okt 2013 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Met het online loyalty platform My Renault slaagt Renault BeLux er jaar na jaar in om meer klantentrouw en omzet te genereren, middenin de automobielcrisis. Het platform heeft al een aantal internationale prijzen in de wacht gesleept en is ook weer genomineerd voor nationale en internationale prijzen. Op het Customer Media Congres wordt de case gepresenteerd door Gilles van Lembergen, en jij kunt daar bij zijn.

Slimme keuzes, consequente content en doordacht databasegebruik zijn de sleutels in het platform. Die sleutels openen zelfs weg van een pure loyalty tool naar een performant brand image portaal dat alle Renault communicatie-satellieten met elkaar verbindt. 

Wil je de case zien of een dagje geïnspireerd worden over content marketing, mis dan zeker dit event niet.

Bekijk de video over de winnende case.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken