Aad Metz fileert op 21 november tijdens CustomerMediaCongres digitale magazines

Aad Metz fileert op 21 november tijdens CustomerMediaCongres digitale magazines
  • Content
  • 11 nov 2013 @ 10:53
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalTrends

Aad Metz is docent grafische applicaties. Met de door de jaren opgebouwde kennis op het gebied van trainingen, support en coaching voor medewerkers van grafische bedrijven, reclamebureaus en uitgeverijen is Aad een veel gevraagd adviseur en spreker. Hij zal tijdens het customermediacongres van 21 november een aantal digitale magazines recenseren. Hij vervangt Tonie Broekhuijsen die als gevolg van de actualiteit geen workshop wil geven.

Aad Metz heeft gewerkt als docent en support-medewerker bij Publishing Technologies Nederland (een dochter van Bührman Tetterode). In 1992 heeft hij zijn activiteiten uitgebreid bij Tetterode Amsterdam als grafisch technisch adviseur. Van 1999 tot 2001 is Aad werkzaam geweest bij Van Ginneken & Mostaard als Coördinator bedrijfsopleidingen.

Als man uit de praktijk weet hij haarscherp de vinger op de gevoelige plek te leggen als het gaat om digitale magazines. Waar kan het beter, welke verdienen een compliment. Aad laat veel voorbeelden de revue passeren tijdens de workshop ‘de makers van digitale magazines mogen best wat meer uitgedaagd worden. Schroef die ambities alsjeblieft een beetje op!’

Hier kun je boeken als je erbij wilt zijn op 21 november: http://www.customermediacongres.nl

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken