Head Office NL klaar voor de toekomst

Head Office NL klaar voor de toekomst
  • Content
  • 6 nov 2013 @ 13:36
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • TrendsDigitaalPrint

Head Office NL, een 100% dochteronderneming van Sanoma Media Netherlands, heeft haar transitie naar een full service contentmarketingbureau waarbij digitale expertise verder is ingebed in de organisatie afgerond. Hiermee anticipeert het bureau op de structurele veranderingen op het gebied van digitalisering en mediagebruik. Daarnaast voegt het bureau een tiental projecten toe aan haar klantportfolio. Deze worden overgenomen van Sanoma Media Netherlands. In de loop van 2014 moet de overgang van deze projecten zijn afgerond.

Fred van Gelder, Managing Director Head Office NL: ”In de afgelopen maanden is Head Office getransformeerd naar een toekomstbestendig full service content marketing bureau waarbij digitale expertise verder is ingebed in de organisatie. Op deze manier zijn wij op alle fronten een partner van onze klanten.”

Transitie
In augustus van dit jaar is Head Office NL gestart met de communicatie over haar herpositionering. Het bureau zet nu de volgende stap in de transitie naar een toekomstbestendig full service content marketing bureau door de structuur van het bureau verder aan te passen aan de vraag van opdrachtgevers en de ontwikkelingen in de markt. Zo beschikt Head Office NL naast een content afdeling print over een strategie team, een digital content afdeling, een digital business development team en een social media team.

10 projecten ondergebracht bij Head Office NL
Sanoma Nederland brengt de volgende projecten van sportbonden onder bij Head Office NL:

  • Golf: GOLF Journaal, Golfers Magazine, Golf.nl
  • Paarden: Hoefslag, In de Strengen, Paard & Sport, Paard & Leven, Phryso
  • Hockey: Hockey.nl
  • Schaatsen: Schaatsen.nl

Over Head Office NL
Head Office NL, onderdeel van Sanoma, vertaalt de marketingcommunicatiestrategie van opdrachtgevers naar een effectieve contentmarketingstrategie. Ook verzorgt het bureau de complete uitvoering daarvan. Storytelling is daarbij een wezenlijk onderdeel. De content is voor de totale doelgroep beschikbaar, vindbaar en deelbaar. Naast IKEA behoren onder meer KLM, Mercedes-Benz, Procter & Gamble, Heineken, KPN en E.ON tot het portfolio. Head Office NL levert multimediale oplossingen en onderscheidt zich door klantdata te verrijken tot klantprofielen en deze te koppelen aan content die op het juiste moment, via het juiste kanaal naar de juiste persoon wordt gedistribueerd. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken