Lancering: Belisol Magazine

Lancering: Belisol Magazine
  • Content
  • 28 nov 2013 @ 21:51
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintDigitaal

Propaganda realiseerde voor Belisol, al meer dan 35 jaar dé topspecialist en marktleider in ramen en deuren, een print en digitaal magazine. Het magazine brengt inspirerende kijk- en leesreportages en wil lezers helpen een geïnformeerde ramen- en deurenkeuze te maken in het complexe bouwgebeuren van vandaag.

“De redactie put rechtstreeks uit de vele opmerkelijke projecten en verhalen van onze klanten, eerlijk en leerrijk”, zegt Belisol marketingmanager Andres Lesire. “Dat wordt afgewisseld met concrete info. Wanneer kies je best voor aluminium, pvc of hout? Hoe en waar bespaar je het best energie? Daarnaast komen uiteraard de nieuwigheden aan bod, maar ook achtergrondinfo, interieurtrends, relevante interviews, enzovoort. In dit eerste nummer spraken we bijvoorbeeld met de gerenommeerde architect John Eyers over zijn kijk op wonen in 2020.”

Een voorproefje van dit 44 pagina’s tellende luxe magazine is voor iedereen te bekijken als digitale versie. Het volledige nummer kan gratis worden verkregen.

Belisol zal het door Propaganda ontworpen magazine verzenden naar bestaande klanten en relaties en zet het daarnaast vooral in als leadgenerator voor zijn verschillende filialen. Belisol Magazine verschijnt tweemaal per jaar en dit in de drie landen waar Belisol actief is (België, Nederland en Frankrijk).

 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken