Waarom zijn de voorspellingen over contentmarketing in 2014 zo verdomde saai?

Waarom zijn de voorspellingen over contentmarketing in 2014 zo verdomde saai?
  • Content
  • 17 nov 2013 @ 20:01
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Trends

November is pas halverwege en marketeers over de hele wereld zijn al bezig om hun visie over 'de toekomst van contentmarketing in 2014' neer te pennen. Jonathan Rose van B2C heeft de 23 visies die er al zijn verschenen eens op een rijtje gezet en zijn conclusie: "the future of content marketing in 2014 looks exactly like content marketing did in 2013. And 2012. And 2011. Boring. Bloated. Samey. Uninspiring. Lumpen." Hij vraagt zich af waar de grote gaten zitten, waar de innovaties zijn, en waar de ROI is?

Lees de goede blog van Jonathan Rose op B2C.com en leer meer over 'content intelligence' als de belangrijkste trend voor 2014. 

Zoals hij het zegt: ‘intelligence from content’ (insight) AND ‘use content intelligently’ (deliver more relevant marketing communications).

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken