ZB adviseert de ANWB

ZB adviseert de ANWB
  • Content
  • 6 nov 2013 @ 09:10
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

ZB Communicatie & Media adviseert de ANWB bij de doorontwikkeling van een communicatieplatform voor verkeerskundigen in Nederland. ZB analyseerde de bestaande business case en schreef een adviesrapport met de marsroute die de komende jaren online en offline nodig is.

Manager Edwin Lokkerbol: ‘De ANWB geeft niet alleen Kampioen uit, maar ook een aantal vermaarde vaktitels, zoals Verkeerskunde. Het is geen geheim dat print relatief kostbaar is, gezien de beperkte oplage van vakbladen. ZB heeft ons geholpen om een strategie te vinden die recht doet aan onze ambities. We willen leidend blijven in verkeer & vervoer met inhoudelijk goede content tegen aanvaardbare kosten. ZB heeft voor Verkeerskunde een aantal scenario’s doorgerekend waardoor we weer perspectief zien. We gaan het verschil maken door actualiteiten te combineren met hoogstaande kennisproducten die we digitaal gaan ontsluiten.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken