çava; een blad dat deugd doet

çava; een blad dat deugd doet
  • Content
  • 4 dec 2013 @ 09:29
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsPrint

Michelle de Koning van Maters & Hermsen Journalistiek schrijft op bedrijfsjournalistiek.nl dat ze een beetje in de war is van çava, winnaar van de Grand Prix Customer Media. "Ik blader er met veel plezier doorheen en voel vaak de behoefte om iets te lezen. Maar van wie is dit blad eigenlijk en passen al die onderwerpen bij elkaar?"

De editie die ik bij de Grand Prix op de leestafels vond, heeft een geweldige cover. Een Belgische actrice puft en laat zich met zakdoekjes het zweet afvegen om het artikel over de menopauze aan te kondigen. (Leuk nadat er in Nederland pas nog zoveel heisa was over wel of niet schrijven over dit onderwerp.) Verder kom ik een artikel tegen over dokterstarieven, over weten wat je eet, over een man met ALS, allemaal mooie onderwerpen voor een blad van CM, het grootste ziekenfonds van België.

Maar dan wordt het ingewikkelder. Met een beetje goede wil kan ik ‘wanneer heb jij de laatste keer gehuild?’ nog zien passen bij een zorgverzekeraar, net als ‘200 vrienden online en toch eenzaam?’ Dit kan ik nog wel plaatsen binnen de brede definitie van çava die voorheen op de website van Het Salon stond: Dit magazine focust zich op wat de mensen (on)gelukkig maakt en dagelijkse onderwerpen die hun pad kruisen. 

Lees verder op bedrijfsjournalistiek.nl

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken