De beste branded content van 2013

De beste branded content van 2013
  • Content
  • 20 dec 2013 @ 13:31
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded content

Digiday prijst de merken die in 2013 mooie branded content hebben gemaakt. Juist vanwege het feit dat de meeste merken niet van huis uit uitgevers zijn. Digiday geeft een podium aan de merken die tijd en geld hebben gestoken om iets te maken van hoge kwaliteit. Deze merken zijn: Red Bull, Rapha, General Electric, Volvo, Lowe's, Generall Mills en Foursquare

Red Bull

In 2013 heeft Red Bull het niet zo spectaculair gedaan als in 2012, met de space jump, maar het YouTube-kanaal brengt wel heel consequent topvideo's voor extreme sports fans. Het kanaal draaide 14 unieke series in 2013 die heel goed passen bij het imago van het sportdrankje.

 



Rapha

Fietswinkel Rapha geeft een erg goede cinematische touch aan zijn merkvideo's. Eigenlijk zijn het geen video's, maar visueel erg goede korte documentaires.



Bekijk en lees meer over de andere cases met branded content op digiday.com

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken