De beste branded content van 2013
- Content
- 20 dec 2013 @ 13:31
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Branded content
- 20 dec 2013 @ 13:31
- Redactie Contentmarketing
Digiday prijst de merken die in 2013 mooie branded content hebben gemaakt. Juist vanwege het feit dat de meeste merken niet van huis uit uitgevers zijn. Digiday geeft een podium aan de merken die tijd en geld hebben gestoken om iets te maken van hoge kwaliteit. Deze merken zijn: Red Bull, Rapha, General Electric, Volvo, Lowe's, Generall Mills en Foursquare
In 2013 heeft Red Bull het niet zo spectaculair gedaan als in 2012, met de space jump, maar het YouTube-kanaal brengt wel heel consequent topvideo's voor extreme sports fans. Het kanaal draaide 14 unieke series in 2013 die heel goed passen bij het imago van het sportdrankje.
Fietswinkel Rapha geeft een erg goede cinematische touch aan zijn merkvideo's. Eigenlijk zijn het geen video's, maar visueel erg goede korte documentaires.
Bekijk en lees meer over de andere cases met branded content op digiday.com
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing