Een app voor de heb?

Een app voor de heb?
  • Content
  • 2 dec 2013 @ 10:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Apps zijn leuk, apps zijn hip, en hebben allerlei voordelen boven internetpagina’s. Een app is alleen zinvol als je de gebruikers iets biedt wat ze regelmatig willen of moeten gebruiken. Hoe kun je er voor zorgen dat een app niet voor ‘de heb’ is, maar echt functioneel? In dit artikel (pdf) zijn de vragen gesteld vanuit de Rijksoverheid, maar deze vragen zijn natuurlijk voor elke organisatie of merk relevant.

Dit artikel is geschreven naar aanleiding van de kennismiddag van de Academie voor Overheidscommunicatie ‘Mobiel moet! Maar is een app de meest logische keuze?’.

Auteur is Udo Hoeke, adviseur bij de Academie voor Overheidscommunicatie, onderdeel van het Ministerie van Algemene Zaken. 

Bron: rijksoverheid.nl

Size: 1.2M bytes Modified: 2 December 2013, 10:42
Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken