Einde van digitale magazines?

Einde van digitale magazines?
  • Content
  • 9 dec 2013 @ 12:17
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalPrint

Het FD bericht dat businessblad Newsweek terugkeert in papieren vorm. Het heeft een jaar als digitaal magazine bestaan en het was blijkbaar een moeilijk jaar. Nu wil de uitgever weer naar een papieren versie, als aanvulling op de digitale uitgave. De toekomst ligt blijkbaar in een crossmediale mix?

De uitgever hoopt namelijk met een fors hogere abonnementsprijs dan voorheen (en met een oplage van 100.000 exemplaren) voldoende omzet binnen te halen om uit de kosten te komen. Het business-model moet meer lijken op The Economist. 

Bron: fd.nl 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken