Nieuwe speler in veld van customer media: Great Magazines

Nieuwe speler in veld van customer media: Great Magazines
  • Content
  • 20 dec 2013 @ 13:17
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Mobility Media, de uitgever van het autobrancheblad Automotive, start onder de naam Great Magazines met het uitgeven van relatiemagazines. Deze magazines worden gemaakt in opdracht van bedrijven en bekostigd uit advertentie-inkomsten.

Barry Reede (40) is aangesteld als business unit manager bij Great Magazines. Hij was hiervoor als commercieel directeur werkzaam bij Present Press.

"De uitgaven van Great Magazines zijn geschikt voor bijzondere gelegenheden, zoals een jubileum of opening van een nieuw pand", zegt Reede. "Relatiemagazines nemen een belangrijke positie in binnen de communicatiemix. Wij werken op basis van no cure, no pay, waardoor er geen financieel risico bij de klant ligt."

De magazines worden samengesteld conform de wensen van de klant. "Per project wordt een team samengesteld, bestaande uit communicatiespecialisten, vormgevers, tekstschrijvers en een projectmanager", aldus Reede.

Uitbreiding

De relatiemagazines van Great Magazines vormen een logische uitbreiding op het bestaande portfolio van Mobility Media, de uitgever van onder andere Automotive, Fleetmotive en Jobmotive. "Wij zijn communicatiespecialisten en zetten dit specialisme nu voornamelijk in voor redactioneel onafhankelijke titels", zegt Mobility Media-directeur Jelle Heidstra. "Maar we krijgen regelmatig vragen van klanten of we niet ook voor hen een magazine kunnen maken, bijvoorbeeld voor een speciale gelegenheid. Aan die vraag kunnen we nu voldoen."

Great Magazines zal zich niet alleen toeleggen op de autobranche. "Daar zit natuurlijk een groot deel van het netwerk van Mobility Media, maar Barry en zijn team hebben zelf een groot netwerk buiten de autobranche", aldus Heidstra.

Voor meer informatie zie de site van Great Magazines

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken