Vic: een dealermagazine voor Mercedes-Benz
- Content
- 10 dec 2013 @ 11:47
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune
- 10 dec 2013 @ 11:47
- Redactie Contentmarketing
Vijf jaar geleden lanceerde Mercedes-Benz Belgium Luxembourg een interne campagne om nummer één te worden inzake customer satisfaction binnen het segment van de luxe-auto's. Daar hoorde meteen ook een magazine bij om het thema klantvriendelijkheid bij de dealers op de agenda te plaatsen. Intussen is de doelstelling bereikt en is de focus verlegd naar loyaliteit. Dat vraagt om een nieuwe bladformule en een nieuw concept. Het Belgische bureau Stapel kwam op de proppen met Vic: Very Important Customers
Vic is een magazine in de vorm van een drieluik, dat vier keer per jaar bij de dealers op de deurmat belandt.
Prikkelen en inspireren
Vic is een zeer compacte publicatie met beperkte tekstvolumes en veel aandacht voor beeld. Het magazine wil de dealers prikkelen en inspireren met tips en tricks om hun klanten elke dag opnieuw in de watten te leggen.
Geïntegreerd concept
VIC staat als magazine niet op zichzelf, maar legt voortdurend de link naar de online kanalen die ter beschikking staan van de dealers om de resultaten van klantenbevragingen te bekijken en te benchmarken met die van de concurrentie.
Bron: stapel.be
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing