Richard de Booij nieuwe directeur MediaPartners Group

Richard de Booij nieuwe directeur MediaPartners Group
  • Content
  • 7 jan 2014 @ 12:17
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Trends

Richard de Booij (50) is aangesteld als algemeen directeur van MediaPartners Group. Richard volgt Alec Bergsma op die afgelopen zomer zijn vertrek bij MediaPartners Group bekend maakte.

Richard startte zijn loopbaan bij VNU maar is vooral bekend geworden als de man achter het crossmediale platform ‘Wannahaves’. Een platform voor mannen waar print, online en TV gecombineerd werden ingezet. Een grote vernieuwing in die tijd.

Joost de Haas, CEO van Roto Smeets Group waar MediaPartners onderdeel van uitmaakt: “We hebben de afgelopen jaren gezien dat de rol van video en online binnen het vakgebied content marketing steeds belangrijker worden. Wij verwachten dat dit in de toekomst alleen nog maar meer zal worden. Richard brengt enorm veel ervaring mee op deze gebieden. Daarnaast is Richard een echte ondernemer. En dat elan kunnen we binnen MediaPartners Group en binnen ons concern ook goed gebruiken.”

Richard over zijn stap naar MediaPartners Group: “De laatste tijd heb ik mij meer gericht op nieuwe mediaontwikkelingen. Het feit dat ik mijn kennis kan gaan delen binnen dit concern is voor mij heel motiverend. Het enthousiasme waarmee ik ben ontvangen, sterkt mij dat ik voor MediaPartners Group van waarde kan zijn richting de multimediale toekomst.”


 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken