Tweede nummer Boer zoekt Vrouw Magazine is uit
- Content
- 27 jan 2014 @ 12:06
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune
- 27 jan 2014 @ 12:06
- Redactie Contentmarketing
Het tweede nummer van het Boer zoekt Vrouw Magazine is verschenen. In het magazine over het populaire programma en meer, staan de thema’s Land, Leven, Liefde centraal.
Het eerste nummer van het Boer zoekt Vrouw Magazine verscheen december jl., aan het begin van de reeks Boer zoekt Vrouw Internationaal, en vloog de winkel uit.
De boeren uit het programma waren te spreken over hun rol in het magazine. Oud-deelnemers Jos en Dycke namen het allereerste exemplaar in ontvangst. Dycke: “Heel leuk blad, en niet alleen over de boeren uit het programma, maar over allerlei dingen van het landleven.”
Een greep uit de onderwerpen van het tweede nummer:
- Alles over de boeren uit Boer zoekt Vrouw Internationaal
- Tips van Aletta voor een vakantie op Bonaire
- Koken met kinderen in restaurant De Kas
- Buiten met: Tooske en Bastiaan Ragas
- De boer op: valentijnsreportage over de herkomst van de roos
- Oud-deelnemers Pros en Jolanda vertellen over het geheim van hun liefde
- Een emotioneel verhaal van Swaen, die vorig jaar op boer Martin schreef
Uitgeverij FC Klap maakt Boer zoekt Vrouw Magazine in nauwe samenwerking met omroep KRO en producent Blue Circle. Deelnemers en oud-deelnemers van het programma komen aan het woord in het blad, maar Boer zoekt Vrouw Magazine is óók een blad over de thema’s Land, Leven en Liefde in de breedste zin van het woord.
Boer zoekt Vrouw verbindt mensen, niet alleen in het programma maar ook daarbuiten: met het hele gezin voor de buis en met collega’s bij de koffie-automaat. Het programma brengt bijzondere verhalen van gewone ‘echte’ mensen in beeld, het is authentieke televisie dat met integriteit en respect voor de deelnemers wordt gemaakt.
Boer zoekt Vrouw is uitgegroeid tot een van de sterkste merken van Nederland, een merk dat staat voor ‘echt’, ‘puur’, ‘groen’, ‘natuur’ en dat natuurlijk over ontluikende liefdes gaat. In het blad komen deze thema’s terug in interviews, reportages en andere rubrieken. De pijlers waarop de bladformule rust, zijn onder andere biologische eten, (duurzaam) reizen, liefde (daten), wonen en passie voor alles wat groeit en bloeit.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing