22tracks en Kornuit van Grolsch lanceren nieuw muziekconcept

22tracks en Kornuit van Grolsch lanceren nieuw muziekconcept
  • Content
  • 6 feb 2014 @ 12:02
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded content

Music discovery service 22tracks organiseert samen met Kornuit van Grolsch 22sessions. Binnen dit nieuwe muziekconcept wordt de jongste generatie muzikanten uitgenodigd om live op te treden in nieuwe Kornuit horeca-outlets. De programmering wordt geheel verzorgd door 22tracks.

Sinds de officiële start van 22tracks in oktober 2009, is de service uitgegroeid tot één van de best bezochte en gewaardeerde muzieksites van Nederland. Met '22sessions x #kornuit' gaat de online music discovery service letterlijk live.

In verschillende Nederlandse steden zullen er livesessies plaatsvinden waarbij het ontdekken van de nieuwe generatie jonge muzikanten centraal staat. Van elektronische beloftes tot ijzersterke singer-songwriters, van alternatieve bands tot de next-best rapper van het land. 22sessions richt zich niet op één enkel genre, maar biedt een breed scala aan jonge Nederlandse artiesten.

De link met Kornuit van Grolsch is snel gelegd. Waar het motto van de Kornuiten “Behoud het goede, maar blijf ontdekken" is, geeft 22sessions dit muzikaal vorm. Kornuit van Grolsch is een nieuwe generatie pils, gebrouwen door de jongste generatie brouwers van Grolsch. Een pils dat hoort bij een avondje stappen met vrienden.

De eerste try-out editie van 22sessions heeft inmiddels plaatsgevonden in Club Funk, Amersfoort. Bekijk de registatie hiervan hier.



Op 21 februari zal 22sessions x #kornuit neerstrijken in Edel Amsterdam, waar de ogen gericht zullen zijn op DJ Last Mood die een live house-set zal verzorgen.

De registratie van 22sessions ligt in handen van het Amsterdamse film- en televisieproductiebedrijf, Firma Daan & Laan. Het concept 22sessions is een idee van 22tracks en wordt mede uitgevoerd en mogelijk gemaakt door mediabureau MEC, Firma Daan & Laan en Koninklijke Grolsch.

De registraties van de 22sessions zullen te zien zijn op www.ontdekkornuit.nl en Facebook.
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken