Luisteren is goud: waarom organisaties op Twitter meer moeten converseren

Luisteren is goud: waarom organisaties op Twitter meer moeten converseren
  • Content
  • 28 feb 2014 @ 10:42
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalOnderzoek

Op Swocc.nl schrijft Ernst de Pree twee wetenschappelijke studies over het gebruik van Twitter door organisaties. Want hoewel veel twitterende organisaties het intussen wel doorhebben, zijn er ook nog genoeg organisaties die op Twitter de plank volledig misslaan. Oproepen tot het delen van positieve ervaringen, vragen om retweets van een vermomde reclameboodschap of links naar een nieuw product; eenzijdig zendgedrag is niet meer van deze tijd. Wetenschappelijk onderzoek laat zien dat converseren en vooral luisteren uiteindelijk het meeste oplevert.

Lees verder op swocc.nl

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken