Nieuw: digitaal Sochi magazine

Nieuw: digitaal Sochi magazine
  • Content
  • 3 feb 2014 @ 10:02
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

Voor de Olympische Spelen van Sotsji 2014 komt Sanoma met het digitale Sochi Magazine voor op de tablet. Een digitale doorontwikkeling van het officiële olympische magazine Olympic TeamNL/Paralympic TeamNL.

Als mediapartner van NOC*NSF stuurde Sanoma in januari met een oplage van 200.000 exemplaren dit magazine mee met een groot aantal van haar printtitels. Sochi Magazine is vanaf nu gratis op de iPad te downloaden via de App Store en is vanaf deze week ook in de Google Play Store te vinden.

In Sochi Magazine wordt elke dag van de Winterspelen aandacht besteed aan één of meerdere sporten en sporters. Zowel in video als fotoreportage en/of verhaal. De Nederlandse azen Ireen Wüst, Sven Kramer, Dimi de Jong en Edwin van Calker komen langs, maar ook internationale grootheden als de Oostenrijkse schansspringer Gregor Schlierenzauer en zijn skiënde landgenoot Marcel Hirscher. Van al deze sporters is ook een profiel, inclusief hun social mediakanalen, opgenomen.

Sochi Magazine is tot stand gekomen in samenwerking met het Rotterdamse In10communicatie, een creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie, en de redactie van NUsport.nl. 

Bron: sanoma.nl

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken