Facebook en adverteren: tja...

Facebook en adverteren: tja...
  • Content
  • 3 mrt 2014 @ 11:38
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Verdienmodellen

Adverteren op Facebook is op zijn zachts gezegd nogal omstreden. Zoals altijd zijn er voor- en tegenstanders. Zo publiceerde een Frans marketingbureau onlangs een infographic over Facebook-advertenties voor beginners. Maar als je de YouTube-video van wetenschapsjournalist Derek Muller bekijkt, dan laat je het adverteren op Facebook waarschijnlijk voor wat het is. Zijn conclusie: Facebook fraudeert met nep-likes en het promoten van een pagina heeft negatief effect op bereik. Bekijk achtereenvolgens de infographic en de video!



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken