Head Office NL slaat haar slag met hockeyouders.nl

Head Office NL slaat haar slag met hockeyouders.nl
  • Content
  • 15 apr 2014 @ 13:11
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

Head Office NL breidt haar activiteiten op het gebied van sport uit door de site hockeyouders.nl over te nemen. Met deze overname verstevigt het bureau uit Hilversum haar positie binnen het domein hockey.

Hockeyouders.nl, een platform voor hockeyouders die hun weg willen vinden in de hockeycultuur, is opgericht door Gijs van Oosten, in dienst bij Head Office NL sinds afgelopen februari. Gijs blijft de hoofdredactie voeren over hockeyouders.nl. Daarnaast is hij ook hoofdredacteur van de succesvolle site en app Hockey.nl en het glossy maandblad.

Hockeyouders.nl is hét aanspreekpunt voor nieuwe hockeyouders. Vele ouders, vaak zonder hockeyachtergrond, raken actief betrokken bij de hockeywereld, waar de gewoonten en cultuur vreemd zijn maar de verwachtingen wel hooggespannen. Deze verandering als ouder zijnde maakte Van Oosten zelf mee. Hij stuitte erop dat regels en cultuur als vanzelfsprekend worden gezien terwijl nieuwe ouders niet gemakkelijk hun kennis kunnen opdoen. Hierdoor is het idee voor hockeyouders.nl ontstaan en in september 2013 opgericht. De site is in een half jaar door 20.000 verschillende ouders bezocht van wie een groot deel regelmatig terugkeert. Op piekdagen zoeken enkele duizenden ouders per dag informatie over actuele onderwerpen, bij voorbeeld over gebitsbescherming, alcoholbeleid, spelregelwijzigingen of het wereldkampioenschap.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken