Ook bij de Rijksoverheid doen ze aan contentstrategie

Ook bij de Rijksoverheid doen ze aan contentstrategie
  • Content
  • 29 apr 2014 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Storytelling

De Academie voor Overheidscommunicatie heeft onlangs een kennismiddag over ‘Contentstrategie’ georganiseerd. Op deze middag besprak Rob Punselie van ContentKings hoe je de juiste content en het juiste (online) kanaal kiest om je doelgroep het beste te bedienen. Ook bij de Rijksoverheid is dit nodig want "mensen denken niet: kom, ik ga eens lekker surfen op Rijksoverheid.nl. Nee, ze zijn gericht op zoek naar het antwoord op hun vraag."

Naar aanleiding van de kennismiddag is een artikel geschreven over het belang van een goede contentstrategie en worden een aantal cases beschreven die binnen de Rijksoverheid betrekking hebben op de cntentstrategie. Het artikel is interessant om te lezen, vooral omdat de overheid vaak met taaie kost te maken heeft; het is aardig om te zien hoe ze hier mee omgaan.   

Size: 1.2M bytes Modified: 15 April 2014, 20:45
Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken