Whitepaper: storysharing in interne communicatie

Whitepaper: storysharing in interne communicatie
  • Content
  • 5 mei 2014 @ 12:09
  • Link
  • 5 mei 2014 @ 12:09

Verhalen benutten om organisatieprocessen te verbeteren. Dat is storysharing. In een nieuwe whitepaper combineert Involve de laatste inzichten in storytelling met hun visie op interne communicatie. Ze noemen het geen storytelling, maar storysharing: omdat het benutten van verhalen een interactief proces is, waarbij iedereen in de organisatie een rol kan spelen.

Download de gratis whitepaper op involve.eu. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken