LinkedIn als contentmarketing platform

LinkedIn als contentmarketing platform
  • Content
  • 6 jun 2014 @ 10:31
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VerdienmodellenTrends

LinkedIn heeft het afgelopen jaar content een centrale rol toebedeeld in het sociale netwerk. Zo kregen blogs van influencers een prominente plaats en werden relevante suggesties van Pulse toegevoegd aan de persoonlijke stroom van updates. Ook werden onlangs de Content Marketing Score en Trending Content-indexen geïntroduceerd. Hoe kunnen bedrijven hun content en connecties optimaal combineren?

In een video geeft Marcel Molenaar, Head of Marketing Solutions Benelux, een voorproefje op deze ontwikkelingen.

De video is gemaakt voor de Nacht van de Contentmarketing, die op 24 juni plaatsvindt. 



Tevens vind je de video over de LinkedIn Content Marketing Scorecard, die onlangs is geintroduceerd door LinkedIn.

LinkedIn's Content Marketing Score geeft inzicht in de impact van je paid en organische content op LinkedIn. Een simpele score, gebaseerd op het meten van de unieke engagement met je content op LinkedIn (interactie met je content zoals likes, shares, acties etc.), gedeeld door je totale doelgroep.
 



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken