LinkedIn als contentmarketing platform
- Content
- 6 jun 2014 @ 10:31
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - VerdienmodellenTrends
- 6 jun 2014 @ 10:31
- Redactie Contentmarketing
LinkedIn heeft het afgelopen jaar content een centrale rol toebedeeld in het sociale netwerk. Zo kregen blogs van influencers een prominente plaats en werden relevante suggesties van Pulse toegevoegd aan de persoonlijke stroom van updates. Ook werden onlangs de Content Marketing Score en Trending Content-indexen geïntroduceerd. Hoe kunnen bedrijven hun content en connecties optimaal combineren?
In een video geeft Marcel Molenaar, Head of Marketing Solutions Benelux, een voorproefje op deze ontwikkelingen.
De video is gemaakt voor de Nacht van de Contentmarketing, die op 24 juni plaatsvindt.
Tevens vind je de video over de LinkedIn Content Marketing Scorecard, die onlangs is geintroduceerd door LinkedIn.
LinkedIn's Content Marketing Score geeft inzicht in de impact van je paid en organische content op LinkedIn. Een simpele score, gebaseerd op het meten van de unieke engagement met je content op LinkedIn (interactie met je content zoals likes, shares, acties etc.), gedeeld door je totale doelgroep.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing