Contentkit om dementie op de kaart te zetten

Contentkit om dementie op de kaart te zetten
  • Content
  • 15 jul 2014 @ 21:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

In opdracht van het Deltaplan Dementie ontwikkelde Totalspiel Authority media een communicatiekit om dementie urgenter op de kaart te zetten bij bestuurders en beslissers in Nederland. De kit bestaat onder andere uit een film, een infographic en een tagline-kit.

Minister Edith Schippers, Prof. Pauline Meurs en Prof. John van Swieten zijn kopstukken uit de zorg die in actie komen tegen dementie.

Voor de film werd samengewerkt met regisseur Harrie Verbeek, de infographic werd gemaakt met het Groningse bureau Shootmedia.

Kijk meer op: www.deltaplandementie.nl  

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken