Infographic: 7 criteria voor het inhuren van een community manager

Infographic: 7 criteria voor het inhuren van een community manager
  • Content
  • 22 jul 2014 @ 14:56
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

Online communities spelen een belangrijke rol binnen contentmarketing. Zo laten merken als Red Bull, Vodafone en Dove goed zien hoe je met verhalen een community bouwt. Om een community goed te kunnen leiden heb je een community manager nodig. Waar moet een community manager aan voldoen? Onderstaande infographic vertelt de 7 criteria voor het inhuren van een goede community manager.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken